Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar. Al denk ik niet dat er veel mensen een hekel aan me hebben. Ik kan er maar twee bedenken eigenlijk.
Alles op Fok is serieus natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk, alleen was dat niet serieus bedoeld.
Ik vind je beidequote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.![]()
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.quote:
Hoe is het met bambi vandaag?quote:
Ik heb slechts een hekel aan 1 persoon, dus dat valt mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.![]()
Een extreem lief kutwijf?quote:
Ik wil een naam horen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.
Toevallig waar je mij laatst over vertelde?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.
Nee, dan krijg ik een ban voor crewbash.quote:
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.quote:
Ik ook niet, maar niemand gelooft mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aan niemand echt een hekel, denk ik.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.Dan ga ik veel te veel nadenken over dingen, het veel te serieus nemen en zit ik me echt druk te maken om niks.
Vertel je nou gewoon mijn leven? Hoe weet jij hoe mijn leven is?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.Dan ga ik veel te veel nadenken over dingen, het veel te serieus nemen en zit ik me echt druk te maken om niks.
Oh en mijn werk is ZO saaaaai.
Maar verder wel goed eigenlijk, haha.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niemand gelooft mij.
Zeikerds zijn het.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat er mensen zijn die mij haten.
Ik haat je niet hoor Samzz.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat er mensen zijn die mij haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |