Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.quote:
Ik ook niet, maar niemand gelooft mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aan niemand echt een hekel, denk ik.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.Dan ga ik veel te veel nadenken over dingen, het veel te serieus nemen en zit ik me echt druk te maken om niks.
Vertel je nou gewoon mijn leven? Hoe weet jij hoe mijn leven is?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.Dan ga ik veel te veel nadenken over dingen, het veel te serieus nemen en zit ik me echt druk te maken om niks.
Oh en mijn werk is ZO saaaaai.
Maar verder wel goed eigenlijk, haha.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niemand gelooft mij.
Zeikerds zijn het.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat er mensen zijn die mij haten.
Ik haat je niet hoor Samzz.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat er mensen zijn die mij haten.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, he. Misschien dat je iemand hebt afgewezen en dat diegene daarom elke avond een voodoopoppetje dat jou moet voorstellen volprikt met naalden. Je weet het niet, he.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat niemand mij haat, eigenlijk. Ik ben kei lief en makkelijk.
Mensen zijn gewoon zo serieus. Gisteren nog een discussie op het werk dat ik zo'n hater ben, maar wel lief.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik haat ook niemand. Ik heb meer dat ik van mensen walg, haten doe ik pas als ze me iets geflikt zouden hebben.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon zo serieus. Gisteren nog een discussie op het werk dat ik zo'n hater ben, maar wel lief.
Blijkbaar lijk ik in het echt toch meer op twi dan ik denk.
Tot op het punt dat ik grapjes via de mail van een collega serieus ging nemen. En nu vind ik het dan weer sneu dat ik niet oppikte dat het grapjes waren, en vraag ik me af wat hij daar wel niet van moest denken dat ik er zo serieus op in ging.quote:
Waren het leuke grapjes?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot op het punt dat ik grapjes via de mail van een collega serieus ging nemen. En nu vind ik het dan weer sneu dat ik niet oppikte dat het grapjes waren, en vraag ik me af wat hij daar wel niet van moest denken dat ik er zo serieus op in ging.![]()
![]()
Heb besloten dan ik morgen even tegen hem zeg dat ik een baaldag had en dus wat overgevoelgi reageerde, en dat het dan gewoon klaar moet zijn. ZUCHT.
Awwww. Ik snap je helemaal tho.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot op het punt dat ik grapjes via de mail van een collega serieus ging nemen. En nu vind ik het dan weer sneu dat ik niet oppikte dat het grapjes waren, en vraag ik me af wat hij daar wel niet van moest denken dat ik er zo serieus op in ging.![]()
![]()
Heb besloten dan ik morgen even tegen hem zeg dat ik een baaldag had en dus wat overgevoelgi reageerde, en dat het dan gewoon klaar moet zijn. ZUCHT.
Normaal gesproken wel. Maar nu was het iets wat al een beetje gevoelig ligt bij mij, dus viel het net verkeerd.quote:
Och ja vast wel, maar ik baal er wel van dat ik het mezelf zo moeilijk maak dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Ik snap je helemaal tho.Komt wel weer goed.
Dit lag aan mij, niet aan de grapjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Ik heb helaas wel vaker dat mensen mijn grapjes serieus nemen. En er dan zelf overtuigd van zijn dat niemand zoiets serieus kan nemen.
Als ik het zou kunnen lezen, zou ik mijn eigen schrijfsels nog wel kunnen begrijpen. Denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
Echt geweldig als je aantekeningen tijdens een college hebt gemaakt en er zelf niets meer van snapt als je het terugleest.
Vaak slaap je er dan een nachtje over en word je de volgende ochtend wakker en denk je: "Waarom was ik hier ook alweer gestrest over?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och ja vast wel, maar ik baal er wel van dat ik het mezelf zo moeilijk maak dan.
[..]
Dit lag aan mij, niet aan de grapjes.
Het handschrift is prima, maar ik zet in alle haast allemaal pijlen met daarnaast enkele woorden. Tijdens het opschrijven slaat dat ergens op, maar achteraf heb ik geen idee meer waar dat nou over ging.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen lezen, zou ik mijn eigen schrijfsels nog wel kunnen begrijpen. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |