Ik lig in bed?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had jij niet een date met je bed?
Zo ja, wat doe je hier dan nog.
Nou ja mijn bed is niet zo'n prater. Dus moet toch iets.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, een succesvolle date dus(op Fok! na dan)
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja mijn bed is niet zo'n prater. Dus moet toch iets.
Dan lijk je op mijn bed.quote:
Ja, wat ik had willen zeggen was iets te Fax-achtig geweest en ik ben super netjes, dus dat kan natuurlijk nietquote:
Mag best een keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wat ik had willen zeggen was iets te Fax-achtig geweest en ik ben super netjes, dus dat kan natuurlijk niet
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Poeh, voel me even heel erg kut. Misschien maar vroeg gaan slapen. Gelukkig houdt m'n lichaam zichzelf wel in balans.
Ja, geen MVM meer voor jou. Je zult vanaf nu gewoon een MV moeten doen.quote:
Vast niet. Volgens mij was het een rustige avond. Jij nog iets meegemaakt?quote:
Ik wilde toch al geen MVM. En eh, zie net dat er 20 min tussen zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, geen MVM meer voor jou. Je zult vanaf nu gewoon een MV moeten doen.
Wel weer opvallend dat jij en straw weer bijna rond hetzelfde tijdstip hier posten hoor...
Ik zie iets opbloeien.
Nee niet gevonden...quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee? Wij nog nieuwtjes vanuit jouw kant gemist?
Jurk inmiddels al gevonden?
Uit eten geweest met (ex)collega'squote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Vast niet. Volgens mij was het een rustige avond. Jij nog iets meegemaakt?
Heel optimistisch: dood gaan we toch wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
He getver, net de aflevering van KvW terug zitten kijken en was wel weer redelijk shockend, overal zit maar plastic in. Ergens weet je wel dat het zo is, maar toch hoop je dat het niet zo is. Bah!
Ja dat dacht ik ook.. maar dat was dus niet zo (door de laatste minuut)quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Heel optimistisch: dood gaan we toch wel.
Maar ik dacht dat het alleen over honing zou gaan?
Nee ok, maar misschien woon jij iets verder. Dan post je ook later, of jullie hebben het zo uitgedacht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde toch al geen MVM. En eh, zie net dat er 20 min tussen zit.
Dus niet echt hetzelfde tijdstip. Je bent wel nieuwsgierig
Sterkte morgen! Ik ga voor de zes uur slaap.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee niet gevonden...
[..]
Uit eten geweest met (ex)collega'sen zal nu mijn bed opzoeken. Even lekker 5 uurtjes slapen.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb. Maar zag een reclame voorbij komen erover.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.. maar dat was dus niet zo (door de laatste minuut)
Nou, gewoon een shockende avond. Ik kijk nu Zembla... had ik ook niet moeten doen. Holy moly.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb. Maar zag een reclame voorbij komen erover.
Ik woon iets verder van?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ok, maar misschien woon jij iets verder. Dan post je ook later, of jullie hebben het zo uitgedacht.
Maar ik heb jullie door hoor, gooi het nu maar gewoon in de groep.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De geheime ontmoetingsplek?
Zou aeque ook plots voor films schrijven? haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |