Die heeft Hesjedal in 2.5 uur afgeraffeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best dat er wat steilere stukken tussen zitten, maar 85 km klimmen en 3200 meter klimmen is nog niet eens 3% gemiddeld.
Dan is de Mauna Kea op Hawaii een stukje indrukkender
[ afbeelding ]
Niet van Ali expres, maar vorig jaar wel bij dx een lamp gekocht. Niks te klagen, enorme lichtopbrengst en maar 35$ ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef FastFox91 het volgende:
Iemand ervaring met een felle schijnwerper van AliExpress?
http://eud.dx.com/product(...)4172351#.VCUpP62ljRZquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niet van Ali expres, maar vorig jaar wel bij dx een lamp gekocht. Niks te klagen, enorme lichtopbrengst en maar 35$ ofzo.
Zoek naar lampen van singfire of trefwoorden zoals cree 1000 lumen ofzo en je vind ze wel. Zal ff zoeken of ik de precieze link van mijn lampje nog kan vinden
2500mAh is een beetje weinig. Voor hetzelfde geld kan je wel lampjes vinden met 6400mAh of meer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://eud.dx.com/product(...)4172351#.VCUpP62ljRZ
Heb je voldoende aan die 2500mA? Blijft het licht sterk of wordt die zwakker als de batterij al half op is?
Hangt natuurlijk af van de staat, accessoires, garantie etc. Op marktplaats wordt er 195 geboden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef mrPanerai het volgende:
Zou 170¤ nog een realistische vraagprijs zijn voor m'n edge 800?
http://www.aliexpress.com(...)th-8/1706491892.htmlquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
2500mAh is een beetje weinig. Voor hetzelfde geld kan je wel lampjes vinden met 6400mAh of meer.
Meer dan genoeg. 2-3 uur op full power (heel de omgeving in het licht) en langer op de halve en 25% stand. In ieder geval lang genoeg om de hele nacht voorop te kunnen fietsen tijdens de 24 uurs race, en zonder afname. Een hele nacht doorhalen zal voor de meeste mensen genoeg zijn en als ik ook een keer 1200 km ga fietsen en 3 nachten moet doorhalen, dan zou ik liever wat meer losse battery packs meenemen dan 1 grote van 6400 mah.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://eud.dx.com/product(...)4172351#.VCUpP62ljRZ
Heb je voldoende aan die 2500mA? Blijft het licht sterk of wordt die zwakker als de batterij al half op is?
Lijkt mij dat het wel klopt hoor. Heb zelf deze:quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van de staat, accessoires, garantie etc. Op marktplaats wordt er 195 geboden.
[..]
http://www.aliexpress.com(...)th-8/1706491892.html
2000 lumen, 6400mAh, 22 dollar
Bijna te goed om waar te zijn.
Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van de staat, accessoires, garantie etc. Op marktplaats wordt er 195 geboden.
[..]
http://www.aliexpress.com(...)th-8/1706491892.html
2000 lumen, 6400mAh, 22 dollar
Bijna te goed om waar te zijn.
Onder de bovenbuis inderdaad. En als je wilt past het zelfs nog onder de stuurpen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd waar je die batterij pack aan bevestigd als je hem op de fiets gebruikt, tegen je bovenbuis met ductape of zoiets?
Edit laat maar, zit een tasje bij dat zo te zien om de bovenbuis kan...
Ok, mooi. 4 uur in het donker is wel de max die ik nodig heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. 2-3 uur op full power (heel de omgeving in het licht) en langer op de halve en 25% stand. In ieder geval lang genoeg om de hele nacht voorop te kunnen fietsen tijdens de 24 uurs race, en zonder afname. Een hele nacht doorhalen zal voor de meeste mensen genoeg zijn en als ik ook een keer 1200 km ga fietsen en 3 nachten moet doorhalen, dan zou ik liever wat meer losse battery packs meenemen dan 1 grote van 6400 mah.
5000 Lumen! Zal wel allemaal ongeveer evengoed werken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef ratatat het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het wel klopt hoor. Heb zelf deze:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Nog niet super uitgebreid getest maar tot nu toe erg tevreden.
Meeste pakketjes komen wel binnen 2/3 weken binnen, maar een maand is ook wel goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn.
Ik wilde het lampje 2 dagen later kunnen gebruiken, dus ik hem er daarom eentje op een NL-site gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:43 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ok, mooi. 4 uur in het donker is wel de max die ik nodig heb.
[..]
5000 Lumen! Zal wel allemaal ongeveer evengoed werken.
[..]
Meeste pakketjes komen wel binnen 2/3 weken binnen, maar een maand is ook wel goed.
Dat is verzending binnen een week.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
dx geeft als leveringstijd een week aan...hoe betrouwbaar is dat bij hun?
Eerst dacht ik ... Meid toch. Maar na de tweede alinea zou ik zeggen: zeepje goed vast houden want als je op die zandhazen moet vertrouwen....quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een afspraak met de gewichtscoach in m'n sportschool. Gewicht is natuurlijk 1 van de redenen dat het knieprobleem uberhaupt bestaat. Ik was gisteren ook al om 4 uur 's ochtends wakker, kon niet meer in slaap komen, was moe etc etc, en dan speelt het op. Maar als ik daarom niet tenminste aangepast ga trainen, blijf ik vet&lomp. en dat is niet de bedoeling. Als ik het maar niet leuk hoef te vinden om tussen allemaal afgetrainde, fitte, slanke mensen m'n crunches te doen. Soms motiveert het, soms wil ik alle slanke mensen op de brandstapel gooien ofzo...fucking vedergewichten![]()
Maar ik wordt zo langzamerhand wel geacepteerd door de 'anabolen hoek'. Tenminste, ik ben nu al twee keer door zo'n spierballen tiep (twee verschillende) gevraagd om even wat foto's te maken met hun telefoon, terwijl ze zonder shirt aan hun spierbalen laten rollen. Strikt NoHomo natuurlijk, minstens 75 % van die jongens durft alleen in een onderbroek te douchen, anders wordt de iman boos ofzo
Zeker, ik heb er laatst nog 200 euro voor betaaldquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef mrPanerai het volgende:
Zou 170¤ nog een realistische vraagprijs zijn voor m'n edge 800?
Ik dacht dat Kano de hele nacht op kop had gereden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. 2-3 uur op full power (heel de omgeving in het licht) en langer op de halve en 25% stand. In ieder geval lang genoeg om de hele nacht voorop te kunnen fietsen tijdens de 24 uurs race, en zonder afname. Een hele nacht doorhalen zal voor de meeste mensen genoeg zijn en als ik ook een keer 1200 km ga fietsen en 3 nachten moet doorhalen, dan zou ik liever wat meer losse battery packs meenemen dan 1 grote van 6400 mah.
Tot Rotterdam waren het Kano en 42 die het hele stuk op kop hebben gereden. Vanaf Rotterdam had gripper het meeste gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kano de hele nacht op kop had gereden?
Waaraan?quote:
Volgens Strava doe jij allang mee met fietsen hoorquote:
Ook wel hardquote:
Nice over paar weken begint de lentequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn.
Kan zeker. Sowieso iets is beter dan niets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Leonos het volgende:
Als je 1x in de week fietst, kan je dan iets opbouwen?
Of kan je dan beter niks doen?
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:18 schreef Ericr het volgende:
Door regen mijn eerste D1-training van het jaar gereden, alleen richting het einde met wind mee nog even wat meer gegeven. Ondanks de regen draaide het verder nog best lekker, volgend jaar eens zien of wat meer kilometers een verschil gaat uitmaken.
Kon nu mijn hartslag nog redelijk onder controle houden omdat ik daarvoor toch bijna niks aan inspanning had geleverd. Coasten met 45km/uur blijft wel leuk verder. Maar het was wel aanlokkelijk om nog wat verder te pushen naar de 50km/uur, met het oog op volgende week zondag (koppeltijdrit) toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef FastFox91 het volgende:
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.
komt omdat je voor de wind makkelijker een hoog cadans kunt rijden. Doe tegen de wind maar eens een tandje lichter en dan snelheid vasthouden, zal je zien dat hf tegen de wind beter omhoog wil.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Kan zeker. Sowieso iets is beter dan niets.
[..]
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.
Patrón heeft natuurlijk geen MTB, maar met die smoes komt ie niet weg: met die korte pootjes past ie ook wel op de fiets van mijn kippetje. Dus dan kom ik met 2 bikes die kant op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:
Keertje ATB'en hier Patty? Heb crosser voor je. En ATB voor kaas. En grip komt dan ook wel, die heeft eigen spul. Vraag ik eentwee ook, gaan we daarna een epische BBQ houden. met stukken vlees die 8 uur gegaard hebben enzo. en misschien tommeke ook op zn nieuwe crosser.
Ligt mooi parcours hier, snel, mooie singletracks.
Op de weber, alufolie erin, indirect garen? Moeilijk! Je zou die smoker eens moeten proberenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Patrón heeft natuurlijk geen MTB, maar met die smoes komt ie niet weg: met die korte pootjes past ie ook wel op de fiets van mijn kippetje. Dus dan kom ik met 2 bikes die kant op.
8 uur lang vlees sudderen klinkt ook weer top. Voor morgenavond heb ik nu 2x2,5 kg procureur in de marinade liggen, morgenochtend om 7 uur steek ik de Weber aan en dan hoop ik maar dat ie gaar is voordat m'n gasten komen....
Lijkt me overigens de perfecte straf voor een hier terugkerende IS jihadist. Voor straf in 1x 5 kilo Pulled pork moeten opeten. Met een weissenbier erbij. Hèhè
Zo'n Pulled pork gaart door de warmte in de ruimte, en als je maar een deksel hebt wat dicht kan, kan je de warmte binnen houden. Zelfs met een gas BBQ (Bleghquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Op de weber, alufolie erin, indirect garen? Moeilijk! Je zou die smoker eens moeten proberen
Ik heb momenteel nog 2 ATB's, én een crosser.
Lijkt me wel watquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:
Keertje ATB'en hier Patty? Heb crosser voor je. En ATB voor kaas. En grip komt dan ook wel, die heeft eigen spul. Vraag ik eentwee ook, gaan we daarna een epische BBQ houden. met stukken vlees die 8 uur gegaard hebben enzo. en misschien tommeke ook op zn nieuwe crosser.
Deze zomer heeft het 'wappermatje' zn intrede gemaakt bij onze haerlemsche dakterrasBBQs.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef Gripper het volgende:
werkt beter als je wat nieuwe technieken wilt leren
Lijkt me wel wat Oksel!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:
Gebruik dan ook je fietspomp.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef Gripper het volgende:
Maar een goed vuur staat of valt wel met flink wapperen ja
Één keer knallen je je hebt meteen je Veloviewer score op ordequote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoeveel segmenten zijn er op dat kopje?
Daar kan de Cauberg nog wat van leren.
Dat is idd prachtig lijkt me!quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef FastFox91 het volgende:
Heb van alles geprobeerd om tot dienst te zijn en dan is er niets mooiers dat hij als eerste over de finish rijdt.
Ik had de grotere plaatsnamen onthouden, maar die stonden natuurlijk weer niet op die verkeersbordjesquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:17 schreef muzas het volgende:
Die witte borden met rode lettertjes zijn ook wel handig.
Dit!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:28 schreef FastFox91 het volgende:
Gewoon doorfietsen totdat je iets herkent.
Tsjah...ik presteer het gewoon te verdwalen met fietsnavi. Daar moet je ook niet alles van verwachten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik had de grotere plaatsnamen onthouden, maar die stonden natuurlijk weer niet op die verkeersbordjesOp die borden stonden juist alleen de kleine dorpjes en die had ik nou net weer niet bestudeerd
Ik merk wel dat ik met de edge 800 luier ben geworden. Ik heb vaak minder goed orientatie gevoel als ik op de kaart rij.Misschien komt het ook wel omdat ik door de edge meer op wegen/ gebieden kom waar ik anders nooit heen ga..quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:26 schreef muzas het volgende:
Gewoon nog een paar keer verdwalen, dan leer je ze snel zat kennen![]()
Maar wel irritant, herken het wel. Kon er ook altijd erg geïrriteerd van raken als ik niet wist hoe ik moet fietsen. Tegenwoordig kan het me iets minder schelen. En ken inmiddels de meeste 'kleine dorpjes' in mn trainingsgebied wel![]()
Goed voor je topo, dat fietsen
Dat spul moet je toch op je liezen smeren? Toch niet op je balzakquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef Andyy het volgende:
M'n eerste 30 km/h gemiddeld gereden vandaagNouja, 29.8, zal vast komen doordat de toren boven m'n stuurpen nu weg is en m'n stuur nu 2mm lager staat.
Heb vandaag ook voor het eerst chamois creme gebruikt, vond het toch raar om spul op je ballen en kont te smeren, maar vandaag geen schurende balzak gehad, dus ik ben overtuigd
Ik smeer het op m'n zitvlak en waar het schuurtquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat spul moet je toch op je liezen smeren? Toch niet op je balzak
Valt nog mee dat hij de zeem niet insmeerde, denkende dat het een natuur zeem was. Maar al die chamois cremes leuk en aardig, maar bij nat weer ( ja dan fiets ik niet héhé) gewoon menthol poeder er in. Vroegah van Born, nu ouderwetse oosterse Prickly Heat van Snake Brand, kost geen drol en doet hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat spul moet je toch op je liezen smeren? Toch niet op je balzak
Ik heb ook een beetje op de zeem gesmeerd waar het vaak schuurtquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij de zeem niet insmeerde, denkende dat het een natuur zeem was. Maar al die chamois cremes leuk en aardig, maar bij nat weer ( ja dan fiets ik niet héhé) gewoon menthol poeder er in. Vroegah van Born, nu ouderwetse oosterse Prickly Heat van Snake Brand, kost geen drol en doet hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de spelling te zien was het kano.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Idem hier, ik zou de vraagprijs hoger zettenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:13 schreef ddx het volgende:
[..]
Zeker, ik heb er laatst nog 200 euro voor betaald
Moet dat niet gewoon een KOM poging worden met Patroon in bloedvorm?quote:Op zondag 28 september 2014 04:05 schreef Gripper het volgende:
Morgen gaan we een poging doen het fok-record van kano op de Amerongseberg aan poeier te rijden. Mocht het niet lukken, dan hebben we alvast deze indekker, en dan noemen we het gewoon "herstelrondje"
Hij heeft natuurlijk gisteren wel wat zaken genuttigd die niet bevorderlijk zijn voor een bloedvorm. Maar ik zal m zo eerst een bidon carbo loader als ontbijtje op bed brengen, zodat de kansen zo goed mogelijk worden.quote:Op zondag 28 september 2014 07:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Moet dat niet gewoon een KOM poging worden met Patroon in bloedvorm?
Ik ben momenteel verre van in vormquote:Op zondag 28 september 2014 07:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Moet dat niet gewoon een KOM poging worden met Patroon in bloedvorm?
was dat degene die volgens okkie de verkeerde was? Goede discussie was datquote:Op zondag 28 september 2014 09:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gisteren wel wat zaken genuttigd die niet bevorderlijk zijn voor een bloedvorm. Maar ik zal m zo eerst een bidon carbo loader als ontbijtje op bed brengen, zodat de kansen zo goed mogelijk worden.
aka ik heb meer power dan jou? Dat geloof je zelf toch hopelijk ook niet?quote:Op zondag 28 september 2014 10:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben momenteel verre van in vorm
@kano: ik denk dat die heuvel power/vermogen zwaarder telt dan het gewicht. Zoveel stijgt ie ook niet.
Zo de omgekeerd klaar. Ik denk dat 2u herstel wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |