Ook wel hardquote:
Nice over paar weken begint de lentequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn.
Kan zeker. Sowieso iets is beter dan niets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Leonos het volgende:
Als je 1x in de week fietst, kan je dan iets opbouwen?
Of kan je dan beter niks doen?
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:18 schreef Ericr het volgende:
Door regen mijn eerste D1-training van het jaar gereden, alleen richting het einde met wind mee nog even wat meer gegeven. Ondanks de regen draaide het verder nog best lekker, volgend jaar eens zien of wat meer kilometers een verschil gaat uitmaken.
Kon nu mijn hartslag nog redelijk onder controle houden omdat ik daarvoor toch bijna niks aan inspanning had geleverd. Coasten met 45km/uur blijft wel leuk verder. Maar het was wel aanlokkelijk om nog wat verder te pushen naar de 50km/uur, met het oog op volgende week zondag (koppeltijdrit) toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef FastFox91 het volgende:
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.
komt omdat je voor de wind makkelijker een hoog cadans kunt rijden. Doe tegen de wind maar eens een tandje lichter en dan snelheid vasthouden, zal je zien dat hf tegen de wind beter omhoog wil.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Kan zeker. Sowieso iets is beter dan niets.
[..]
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.
Patrón heeft natuurlijk geen MTB, maar met die smoes komt ie niet weg: met die korte pootjes past ie ook wel op de fiets van mijn kippetje. Dus dan kom ik met 2 bikes die kant op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:
Keertje ATB'en hier Patty? Heb crosser voor je. En ATB voor kaas. En grip komt dan ook wel, die heeft eigen spul. Vraag ik eentwee ook, gaan we daarna een epische BBQ houden. met stukken vlees die 8 uur gegaard hebben enzo. en misschien tommeke ook op zn nieuwe crosser.
Ligt mooi parcours hier, snel, mooie singletracks.
Op de weber, alufolie erin, indirect garen? Moeilijk! Je zou die smoker eens moeten proberenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Patrón heeft natuurlijk geen MTB, maar met die smoes komt ie niet weg: met die korte pootjes past ie ook wel op de fiets van mijn kippetje. Dus dan kom ik met 2 bikes die kant op.
8 uur lang vlees sudderen klinkt ook weer top. Voor morgenavond heb ik nu 2x2,5 kg procureur in de marinade liggen, morgenochtend om 7 uur steek ik de Weber aan en dan hoop ik maar dat ie gaar is voordat m'n gasten komen....
Lijkt me overigens de perfecte straf voor een hier terugkerende IS jihadist. Voor straf in 1x 5 kilo Pulled pork moeten opeten. Met een weissenbier erbij. Hèhè
Zo'n Pulled pork gaart door de warmte in de ruimte, en als je maar een deksel hebt wat dicht kan, kan je de warmte binnen houden. Zelfs met een gas BBQ (Bleghquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Op de weber, alufolie erin, indirect garen? Moeilijk! Je zou die smoker eens moeten proberen
Ik heb momenteel nog 2 ATB's, én een crosser.
Lijkt me wel watquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:
Keertje ATB'en hier Patty? Heb crosser voor je. En ATB voor kaas. En grip komt dan ook wel, die heeft eigen spul. Vraag ik eentwee ook, gaan we daarna een epische BBQ houden. met stukken vlees die 8 uur gegaard hebben enzo. en misschien tommeke ook op zn nieuwe crosser.
Ligt mooi parcours hier, snel, mooie singletracks.
Deze zomer heeft het 'wappermatje' zn intrede gemaakt bij onze haerlemsche dakterrasBBQs.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef Gripper het volgende:
werkt beter als je wat nieuwe technieken wilt leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |