abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:53:46 #126
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_144928491
Het was volgens mij een soort koeriersrit waarvoor je via Fromage uitgenodigd moest worden...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:20:03 #128
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_144929255
Bedankt, Belgie 1 ook voor iedereen die thuis zit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_144929395
Vette afdaling.
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:26:18 #130
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_144929447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:24 schreef FastFox91 het volgende:
Vette afdaling.
Ook wel hard ;)
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_144929456
Voor sommigen wel. :P
pi_144929735
Australië heel de koers gecontroleerd, worden ze net tweede. Jammer voor ze.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:06:41 #133
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_144932418
5 dagen niet gesport, Poh.
Van het weekend maar lekker fietsen. Lekker easy op het stalen ros.
Schijnwerper: saferide 80. Topding. Moet alleen nog een goed afneembaar achterlampje halen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_144932489
Als je 1x in de week fietst, kan je dan iets opbouwen?
Of kan je dan beter niks doen? :P
pi_144932846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn. :P
Nice over paar weken begint de lente O+
pi_144932856
Door regen mijn eerste D1-training van het jaar gereden, alleen richting het einde met wind mee nog even wat meer gegeven. Ondanks de regen draaide het verder nog best lekker, volgend jaar eens zien of wat meer kilometers een verschil gaat uitmaken.
pi_144933501
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Leonos het volgende:
Als je 1x in de week fietst, kan je dan iets opbouwen?
Of kan je dan beter niks doen? :P
Kan zeker. Sowieso iets is beter dan niets.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:18 schreef Ericr het volgende:
Door regen mijn eerste D1-training van het jaar gereden, alleen richting het einde met wind mee nog even wat meer gegeven. Ondanks de regen draaide het verder nog best lekker, volgend jaar eens zien of wat meer kilometers een verschil gaat uitmaken.
Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.
pi_144933697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef FastFox91 het volgende:

Vaak kan ik mij ook niet inhouden met wind mee. Lijkt dan alsof ik veel makkelijker een hogere hartslag kan halen, terwijl m'n benen denken dat het een lagere inspanning is. Zal wel iets met moraal zijn.
Kon nu mijn hartslag nog redelijk onder controle houden omdat ik daarvoor toch bijna niks aan inspanning had geleverd. Coasten met 45km/uur blijft wel leuk verder. Maar het was wel aanlokkelijk om nog wat verder te pushen naar de 50km/uur, met het oog op volgende week zondag (koppeltijdrit) toch maar niet gedaan.
pi_144934885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Kan zeker. Sowieso iets is beter dan niets.

[..]

komt omdat je voor de wind makkelijker een hoog cadans kunt rijden. Doe tegen de wind maar eens een tandje lichter en dan snelheid vasthouden, zal je zien dat hf tegen de wind beter omhoog wil.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_144936871
Keertje ATB'en hier Patty? Heb crosser voor je. En ATB voor kaas. En grip komt dan ook wel, die heeft eigen spul. Vraag ik eentwee ook, gaan we daarna een epische BBQ houden. met stukken vlees die 8 uur gegaard hebben enzo. en misschien tommeke ook op zn nieuwe crosser.

Ligt mooi parcours hier, snel, mooie singletracks.
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:22:15 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_144937523
Leuk idee voor winter 2015/2016 dan is mijn nieuwe vol carbon chorus 11 speed crosser af.
pi_144941097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:
Keertje ATB'en hier Patty? Heb crosser voor je. En ATB voor kaas. En grip komt dan ook wel, die heeft eigen spul. Vraag ik eentwee ook, gaan we daarna een epische BBQ houden. met stukken vlees die 8 uur gegaard hebben enzo. en misschien tommeke ook op zn nieuwe crosser.

Patrón heeft natuurlijk geen MTB, maar met die smoes komt ie niet weg: met die korte pootjes past ie ook wel op de fiets van mijn kippetje. Dus dan kom ik met 2 bikes die kant op.

8 uur lang vlees sudderen klinkt ook weer top. Voor morgenavond heb ik nu 2x2,5 kg procureur in de marinade liggen, morgenochtend om 7 uur steek ik de Weber aan en dan hoop ik maar dat ie gaar is voordat m'n gasten komen....

Lijkt me overigens de perfecte straf voor een hier terugkerende IS jihadist. Voor straf in 1x 5 kilo Pulled pork moeten opeten. Met een weissenbier erbij. Hèhè :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:38:36 #143
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_144941466
Mountainbiken bleh, 1 clubgenoot werkt nog steeds geen volledige dagen en een ander moet waarschijnlijk nog onder het mes omdat een breuk niet goed is aangegroeid. Door vallen van afgelopen winter. Zelf kan ik al niet sturen op de fiets, geen goed plan om dan vol los te gaan in het bos, dus mij zie je dat niet meer doen. Wedstrijden doe ik dus niet meer, beetje toeren vind ik wel leuk.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_144942238
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Patrón heeft natuurlijk geen MTB, maar met die smoes komt ie niet weg: met die korte pootjes past ie ook wel op de fiets van mijn kippetje. Dus dan kom ik met 2 bikes die kant op.

8 uur lang vlees sudderen klinkt ook weer top. Voor morgenavond heb ik nu 2x2,5 kg procureur in de marinade liggen, morgenochtend om 7 uur steek ik de Weber aan en dan hoop ik maar dat ie gaar is voordat m'n gasten komen....

Lijkt me overigens de perfecte straf voor een hier terugkerende IS jihadist. Voor straf in 1x 5 kilo Pulled pork moeten opeten. Met een weissenbier erbij. Hèhè :P
Op de weber, alufolie erin, indirect garen? Moeilijk! Je zou die smoker eens moeten proberen :)

Ik heb momenteel nog 2 ATB's, én een crosser.
pi_144942761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:55 schreef Oksel het volgende:

[..]

Op de weber, alufolie erin, indirect garen? Moeilijk! Je zou die smoker eens moeten proberen :)

Ik heb momenteel nog 2 ATB's, én een crosser.
Zo'n Pulled pork gaart door de warmte in de ruimte, en als je maar een deksel hebt wat dicht kan, kan je de warmte binnen houden. Zelfs met een gas BBQ (Blegh :r ) Roken gaat dan wel niet ideaal met de mijnes, maar het lukt goed genoeg :)

Nog mooier: een keramische ketel zoals een big green egg, die houden zo goed warmte vast; dan zou ik m vanavond voor het slapen kunnen aanzetten, en dan is is morgen nog warm. Een metalen kogelbbq heeft te weinig massa om warmte vast te houden, dus dan moet je er gewoon wat vaker een briket bij leggen.
Of m'n laatste truukje: een baksteen in de kogel leggen. Soort speksteen kachel maak je er dan van :)

Ik heb van m'n vorige PP nog een heel uur tot uur verslag bijgehouden in het BBQ topic :)

CUL / BBQ Topic 2013 #6 Het belooft een mooie zomer te worden

[ Bericht 4% gewijzigd door Gripper op 26-09-2014 23:12:59 ]
Mijn foto's op Flickr!
pi_144943382
Ja, die dingen zijn ook tof ja. Ik moet dat BBQ topic maar eens gaan volgen.
pi_144943712
T is niet heel extreem levendig hoor. Af en toe meelezen of een recept zoeken op een nl BBQ forum (zoals bluesmoke of bbq-nl ) werkt beter als je wat nieuwe technieken wilt leren :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_144943771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Oksel het volgende:

Lijkt me wel wat :Y

Ik heb vandaag ondanks megabrakheid ff een paar uurtjes met twee gasten gecrosst. Eentje was voor het eerst, die was meteen verdomde handig.

Ik ga op m'n crosser wel vaker op m'n bek, maar in de regel minder hard dan op m'n racer. De enige keer dat ik echt hard ging was toen ik een fourcross/downhill parcours afging op m'n crosser. Dat kostte me m'n helm en een sleutelbeen :')

Vandaag ook m'n oude crosser voor een zacht prijsje verkocht aan een jongen die helemaal uit Tilburg kwam. Super enthousiaste kerel.
pi_144943851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef Gripper het volgende:
werkt beter als je wat nieuwe technieken wilt leren :)
Deze zomer heeft het 'wappermatje' zn intrede gemaakt bij onze haerlemsche dakterrasBBQs. ;)
pi_144944290
Haha die rotte BBQ die we toen in de Ardennen bij ons hadden en die je altijd moest aanwapperen is deze vakantie "helaas" gesneuveld. Het rooster was langzaam aan weggesmolten, en de bak is tijdens een uit de hand gelopen kampvuur een beetje in elkaar gezakt.

Maar een goed vuur staat of valt wel met flink wapperen ja :)
Mijn foto's op Flickr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')