Die heeft Hesjedal in 2.5 uur afgeraffeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best dat er wat steilere stukken tussen zitten, maar 85 km klimmen en 3200 meter klimmen is nog niet eens 3% gemiddeld.
Dan is de Mauna Kea op Hawaii een stukje indrukkender
[ afbeelding ]
Niet van Ali expres, maar vorig jaar wel bij dx een lamp gekocht. Niks te klagen, enorme lichtopbrengst en maar 35$ ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef FastFox91 het volgende:
Iemand ervaring met een felle schijnwerper van AliExpress?
http://eud.dx.com/product(...)4172351#.VCUpP62ljRZquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niet van Ali expres, maar vorig jaar wel bij dx een lamp gekocht. Niks te klagen, enorme lichtopbrengst en maar 35$ ofzo.
Zoek naar lampen van singfire of trefwoorden zoals cree 1000 lumen ofzo en je vind ze wel. Zal ff zoeken of ik de precieze link van mijn lampje nog kan vinden
2500mAh is een beetje weinig. Voor hetzelfde geld kan je wel lampjes vinden met 6400mAh of meer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://eud.dx.com/product(...)4172351#.VCUpP62ljRZ
Heb je voldoende aan die 2500mA? Blijft het licht sterk of wordt die zwakker als de batterij al half op is?
Hangt natuurlijk af van de staat, accessoires, garantie etc. Op marktplaats wordt er 195 geboden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef mrPanerai het volgende:
Zou 170¤ nog een realistische vraagprijs zijn voor m'n edge 800?
http://www.aliexpress.com(...)th-8/1706491892.htmlquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
2500mAh is een beetje weinig. Voor hetzelfde geld kan je wel lampjes vinden met 6400mAh of meer.
Meer dan genoeg. 2-3 uur op full power (heel de omgeving in het licht) en langer op de halve en 25% stand. In ieder geval lang genoeg om de hele nacht voorop te kunnen fietsen tijdens de 24 uurs race, en zonder afname. Een hele nacht doorhalen zal voor de meeste mensen genoeg zijn en als ik ook een keer 1200 km ga fietsen en 3 nachten moet doorhalen, dan zou ik liever wat meer losse battery packs meenemen dan 1 grote van 6400 mah.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://eud.dx.com/product(...)4172351#.VCUpP62ljRZ
Heb je voldoende aan die 2500mA? Blijft het licht sterk of wordt die zwakker als de batterij al half op is?
Lijkt mij dat het wel klopt hoor. Heb zelf deze:quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van de staat, accessoires, garantie etc. Op marktplaats wordt er 195 geboden.
[..]
http://www.aliexpress.com(...)th-8/1706491892.html
2000 lumen, 6400mAh, 22 dollar
Bijna te goed om waar te zijn.
Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van de staat, accessoires, garantie etc. Op marktplaats wordt er 195 geboden.
[..]
http://www.aliexpress.com(...)th-8/1706491892.html
2000 lumen, 6400mAh, 22 dollar
Bijna te goed om waar te zijn.
Onder de bovenbuis inderdaad. En als je wilt past het zelfs nog onder de stuurpen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd waar je die batterij pack aan bevestigd als je hem op de fiets gebruikt, tegen je bovenbuis met ductape of zoiets?
Edit laat maar, zit een tasje bij dat zo te zien om de bovenbuis kan...
Ok, mooi. 4 uur in het donker is wel de max die ik nodig heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. 2-3 uur op full power (heel de omgeving in het licht) en langer op de halve en 25% stand. In ieder geval lang genoeg om de hele nacht voorop te kunnen fietsen tijdens de 24 uurs race, en zonder afname. Een hele nacht doorhalen zal voor de meeste mensen genoeg zijn en als ik ook een keer 1200 km ga fietsen en 3 nachten moet doorhalen, dan zou ik liever wat meer losse battery packs meenemen dan 1 grote van 6400 mah.
5000 Lumen! Zal wel allemaal ongeveer evengoed werken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef ratatat het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het wel klopt hoor. Heb zelf deze:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Nog niet super uitgebreid getest maar tot nu toe erg tevreden.
Meeste pakketjes komen wel binnen 2/3 weken binnen, maar een maand is ook wel goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans dat de winter voorbij is voordat ze er zijn.
Ik wilde het lampje 2 dagen later kunnen gebruiken, dus ik hem er daarom eentje op een NL-site gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:43 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ok, mooi. 4 uur in het donker is wel de max die ik nodig heb.
[..]
5000 Lumen! Zal wel allemaal ongeveer evengoed werken.
[..]
Meeste pakketjes komen wel binnen 2/3 weken binnen, maar een maand is ook wel goed.
Dat is verzending binnen een week.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
dx geeft als leveringstijd een week aan...hoe betrouwbaar is dat bij hun?
Eerst dacht ik ... Meid toch. Maar na de tweede alinea zou ik zeggen: zeepje goed vast houden want als je op die zandhazen moet vertrouwen....quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een afspraak met de gewichtscoach in m'n sportschool. Gewicht is natuurlijk 1 van de redenen dat het knieprobleem uberhaupt bestaat. Ik was gisteren ook al om 4 uur 's ochtends wakker, kon niet meer in slaap komen, was moe etc etc, en dan speelt het op. Maar als ik daarom niet tenminste aangepast ga trainen, blijf ik vet&lomp. en dat is niet de bedoeling. Als ik het maar niet leuk hoef te vinden om tussen allemaal afgetrainde, fitte, slanke mensen m'n crunches te doen. Soms motiveert het, soms wil ik alle slanke mensen op de brandstapel gooien ofzo...fucking vedergewichten![]()
Maar ik wordt zo langzamerhand wel geacepteerd door de 'anabolen hoek'. Tenminste, ik ben nu al twee keer door zo'n spierballen tiep (twee verschillende) gevraagd om even wat foto's te maken met hun telefoon, terwijl ze zonder shirt aan hun spierbalen laten rollen. Strikt NoHomo natuurlijk, minstens 75 % van die jongens durft alleen in een onderbroek te douchen, anders wordt de iman boos ofzo
Zeker, ik heb er laatst nog 200 euro voor betaaldquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef mrPanerai het volgende:
Zou 170¤ nog een realistische vraagprijs zijn voor m'n edge 800?
Ik dacht dat Kano de hele nacht op kop had gereden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. 2-3 uur op full power (heel de omgeving in het licht) en langer op de halve en 25% stand. In ieder geval lang genoeg om de hele nacht voorop te kunnen fietsen tijdens de 24 uurs race, en zonder afname. Een hele nacht doorhalen zal voor de meeste mensen genoeg zijn en als ik ook een keer 1200 km ga fietsen en 3 nachten moet doorhalen, dan zou ik liever wat meer losse battery packs meenemen dan 1 grote van 6400 mah.
Tot Rotterdam waren het Kano en 42 die het hele stuk op kop hebben gereden. Vanaf Rotterdam had gripper het meeste gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kano de hele nacht op kop had gereden?
Waaraan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |