Ik smeer het op m'n zitvlak en waar het schuurtquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat spul moet je toch op je liezen smeren? Toch niet op je balzak
Valt nog mee dat hij de zeem niet insmeerde, denkende dat het een natuur zeem was. Maar al die chamois cremes leuk en aardig, maar bij nat weer ( ja dan fiets ik niet héhé) gewoon menthol poeder er in. Vroegah van Born, nu ouderwetse oosterse Prickly Heat van Snake Brand, kost geen drol en doet hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat spul moet je toch op je liezen smeren? Toch niet op je balzak
Ik heb ook een beetje op de zeem gesmeerd waar het vaak schuurtquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij de zeem niet insmeerde, denkende dat het een natuur zeem was. Maar al die chamois cremes leuk en aardig, maar bij nat weer ( ja dan fiets ik niet héhé) gewoon menthol poeder er in. Vroegah van Born, nu ouderwetse oosterse Prickly Heat van Snake Brand, kost geen drol en doet hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de spelling te zien was het kano.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Idem hier, ik zou de vraagprijs hoger zettenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:13 schreef ddx het volgende:
[..]
Zeker, ik heb er laatst nog 200 euro voor betaald
Moet dat niet gewoon een KOM poging worden met Patroon in bloedvorm?quote:Op zondag 28 september 2014 04:05 schreef Gripper het volgende:
Morgen gaan we een poging doen het fok-record van kano op de Amerongseberg aan poeier te rijden. Mocht het niet lukken, dan hebben we alvast deze indekker, en dan noemen we het gewoon "herstelrondje"
Hij heeft natuurlijk gisteren wel wat zaken genuttigd die niet bevorderlijk zijn voor een bloedvorm. Maar ik zal m zo eerst een bidon carbo loader als ontbijtje op bed brengen, zodat de kansen zo goed mogelijk worden.quote:Op zondag 28 september 2014 07:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Moet dat niet gewoon een KOM poging worden met Patroon in bloedvorm?
Ik ben momenteel verre van in vormquote:Op zondag 28 september 2014 07:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Moet dat niet gewoon een KOM poging worden met Patroon in bloedvorm?
was dat degene die volgens okkie de verkeerde was? Goede discussie was datquote:Op zondag 28 september 2014 09:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gisteren wel wat zaken genuttigd die niet bevorderlijk zijn voor een bloedvorm. Maar ik zal m zo eerst een bidon carbo loader als ontbijtje op bed brengen, zodat de kansen zo goed mogelijk worden.
aka ik heb meer power dan jou? Dat geloof je zelf toch hopelijk ook niet?quote:Op zondag 28 september 2014 10:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben momenteel verre van in vorm
@kano: ik denk dat die heuvel power/vermogen zwaarder telt dan het gewicht. Zoveel stijgt ie ook niet.
Zo de omgekeerd klaar. Ik denk dat 2u herstel wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |