ja weet man dacht dat er wel al nieuw topic was dus daaromquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:30 schreef Fylax het volgende:
kut oeps maak maar TR voor TT verandering
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:30 schreef Fylax het volgende:
kut oeps maak maar TR voor TT verandering
nee echt niet.quote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
Fylax blijft de boel trollen en verstieren
ja sorryquote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef Kally het volgende:
Wat loopt iedereen nou weer met vrouwelijke vleeslappen te gooien
he niet in slaap[ gevallen?quote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef knokkels het volgende:
Goh, iemand maakt zich hier zo populair zeg.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee echt niet.
weet niet wat er in me opkwam maar iets zei me om nieuw topic aan te maken
daar heb je pillen voor.Idiot.quote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee echt niet.
weet niet wat er in me opkwam maar iets zei me om nieuw topic aan te maken
Zo volkomen onnodig ookquote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef Kally het volgende:
Die zijn niet lekker dus kun je er maar beter mee gooienquote:Op zondag 21 september 2014 02:31 schreef Kally het volgende:
kanjer grappig tochquote:Op zondag 21 september 2014 02:33 schreef DrNick het volgende:
Je moeder zat zeker voor je scherm en je kon niet zien dat je de lapo niet had?
Nou nee, zo een beschuldiging kan ik niet laten gaan! Ik respecteer vrouwen en zal nooit een vrouw onjuist bejegenen oid!quote:
Rustigg Possie .... Ruuuuuuuuuuuustigquote:Op zondag 21 september 2014 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou nee, zo een beschuldiging kan ik niet laten gaan! Ik respecteer vrouwen en zal nooit een vrouw onjuist bejegenen oid!
Wie mij daar van beschuldigd... Nu is echt de oorlog aan! Dit? Wat... Wie kom op zoek me op ik maak je af!
kk op man ga je eige moeder belachelijk maken sukkelrtjequote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen kwam je moeder binnen en lag alles weer omver van de schok
Ja het was slecht, in mijn hoofd klonk hij beterquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
kk op man ga je eige moeder belachelijk maken sukkelrtje
Japansquote:Op zondag 21 september 2014 02:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sake is wel lekker bij japans eten
Lineaalquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar toch dikke doodsbedreiging dus ff tr gedaan
heujquote:
Heerlijk met popcorn, altijd genietenquote:
Niks rustig! Jij bent niet de gene die beschuldigd word hier! Jij hebt makkelijk praten!quote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rustigg Possie .... Ruuuuuuuuuuuustig
hmm, nu heb ik zin in popcornquote:Op zondag 21 september 2014 02:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk met popcorn, altijd genieten
Waarheid.quote:Op zondag 21 september 2014 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax, wil je alsjeblieft wegwezen hier. Je weet dat je iedereen het bloed onder de nagels vandaan. en toch kom je hier telkens weer de boel opjutten.
Ucciequote:
je wilt niet weten bij wie nu bloed onder de nagels vandaan komtquote:Op zondag 21 september 2014 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
Je weet dat je iedereen het bloed onder de nagels vandaan. e
Nee, leek me toch niet zo goed idee.quote:Op zondag 21 september 2014 02:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Uccie
is je grote zak chips al leeg?
Zat je moeder voor je toetsenbord?quote:Op zondag 21 september 2014 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
je wilt niet weten bij wie nu bloed onder de nagels vandaan komt
al week lang word emijn moeder belachnelijk gemaakt heo vind je dat
zou ik jou moeder eens belachelijk maken he word je ook boos want jij beschuldigd mij dat ik jem oeder heb ujitgescholden maar het is toch echt andersom
en sorry voor typfouten te lui om te veradnere
Ik wel.quote:Op zondag 21 september 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
oja want als iemand slecht typt is diegene aan de alcohol uhu
ik nidt droknequote:Op zondag 21 september 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
oja want als iemand slecht typt is diegene aan de alcohol uhu
doe eens normaal kkjongquote:Op zondag 21 september 2014 02:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zat je moeder voor je toetsenbord?
quote:Op zondag 21 september 2014 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ok ok...
Ik ben inm weer kalm. Sorry voor mijn uitbarsting...
Ok ok...
ja Fylax, mij zelfs. En ik heb er maar 4!quote:Op zondag 21 september 2014 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax, wil je alsjeblieft wegwezen hier. Je weet dat je iedereen het bloed onder de nagels vandaan. en toch kom je hier telkens weer de boel opjutten.
helemaal niet aan begonnen of maar voor de helft opgegeten?quote:Op zondag 21 september 2014 02:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, leek me toch niet zo goed idee.
oke danquote:Op zondag 21 september 2014 02:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja Fylax, mij zelfs. En ik heb er maar 4!
en je fixt het alsnog om hetbij elke 10 te doen.
Ok ok...
Daar heeft hij juist plezier in. Negeer hem massaal please...quote:Op zondag 21 september 2014 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
Doe eensquote:
Ok ok...
ja lach me kapot hier.quote:Op zondag 21 september 2014 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heeft hij juist plezier in. Negeer hem massaal please...
Ongeveer de helft, ben wel al door bijna een liter mangosap heen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
helemaal niet aan begonnen of maar voor de helft opgegeten?
Ach, de schokgolf van je moeder die in bed gaat liggen is toch groter.quote:Op zondag 21 september 2014 02:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
van mij mag je als je mijn moeder er maar buiten laat
quote:Op zondag 21 september 2014 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je zelf het bed verschoond dan vooruit
En toch blijf je plakken. Wat is deze?quote:
je lokt het gwn uit kkjongquote:Op zondag 21 september 2014 02:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, de schokgolf van je moeder die in bed gaat liggen is toch groter.
Etsuquote:
23 secondenquote:Op zondag 21 september 2014 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja weet man dacht dat er wel al nieuw topic was dus daarom
valt nog mee dusquote:Op zondag 21 september 2014 02:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ongeveer de helft, ben wel al door bijna een liter mangosap heen.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
Internetruzies zijn net als de special olympics, ook al win je.. je bent nog steeds een mongool.
Internetruzies zijn net als de special olympics, ook al win je.. je bent nog steeds een mongool.
Lieverd.quote:
Was sarcastisch.quote:
Hallo.quote:
Ja, paprikachips eten niet zo snel weg.quote:
OK, jij mag hetzelfde van mij als dat mijn moeder magquote:Op zondag 21 september 2014 02:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
van mij mag je als je mijn moeder er maar buiten laat
Vandaar mijquote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd.Ik heb je vandaag gemist.
Er is wel een nieuwe, knappe jongen op kassa
Ga jij eens even voor cupido spelen.
[..]
Was sarcastisch.Ik ken Fylax al maar te goed.
[..]
Hallo.
Waarheidquote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
eindelijk iemand met verstandquote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, jij mag hetzelfde van mij als dat mijn moeder mag
Ik laat jouw moeder er netjes buiten
Wie?quote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Strugglesquote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
moah, gaat welquote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, paprikachips eten niet zo snel weg.
#yoloquote:Op zondag 21 september 2014 02:45 schreef xBubbles het volgende:
LB heeft mooie ogen. Random. Gewoon omdat dat kan
Zo, ik ben klaar met irritant doen
quote:Op zondag 21 september 2014 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, jij mag hetzelfde van mij als dat mijn moeder mag
Ik laat jouw moeder er netjes buiten
Jij ook schatquote:Op zondag 21 september 2014 02:45 schreef xBubbles het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 21 september 2014 02:45 schreef xBubbles het volgende:
Het orakel heeft gesproken.quote:Op zondag 21 september 2014 02:47 schreef Trebo het volgende:
[..]![]()
Fylax is wel een verschrikkelijke kutuser, maar dat geheel terzijde.
anti-sleurquote:Op zondag 21 september 2014 02:46 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Jij ook altijd met je rare uitspraken.
Firstworldproblemsquote:
nee, ga alsjeblieft wegquote:Op zondag 21 september 2014 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
o je wilt dus dat ik nog wel ff doorga
Wordfeud laat maar 25 games toe en niemand is nog wakker om woordjes te leggenquote:
wtfquote:Op zondag 21 september 2014 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mevrouw die speelt als man, of als vrouw of... crap.. ik weet t niet meer...
Speelt volgens mij onder 1 hoedje met Fylax. Pas op mensen!
Whut? Dat dit kan!!quote:Op zondag 21 september 2014 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordfeud laat maar 25 games toe en niemand is nog wakker om woordjes te leggen#firstworldproblems
Mijn bak drop staat beneden en ik lig boven in bed #firstworldproblemsquote:Op zondag 21 september 2014 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordfeud laat maar 25 games toe en niemand is nog wakker om woordjes te leggen#firstworldproblems
Ow wacht..... ik moet nog 6x een woordje leggenquote:Op zondag 21 september 2014 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ik bij je in bed komen liggenquote:Op zondag 21 september 2014 02:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn bak drop staat beneden en ik lig boven in bed #firstworldproblems
Nee. Is mijn bed. Mine and mine alonequote:Op zondag 21 september 2014 02:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik bij je in bed komen liggen
quote:Op zondag 21 september 2014 02:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee. Is mijn bed. Mine and mine alone
Terechte klacht.quote:Op zondag 21 september 2014 02:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn bak drop staat beneden en ik lig boven in bed #firstworldproblems
Pff ik ben wakker..quote:Op zondag 21 september 2014 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 september 2014 02:52 schreef d4v1d het volgende:
Terwijl Fylax aan t uithuilen is bij mammie ga ik maar vast in bed liggen
ls je je daar thuis voelt, waarom kom je dan hier nog?quote:Op zondag 21 september 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
wil ff zeggen dat ik van jullie hou
sig is namelijk vooral voor jullie bedoeld
jullie zijn de beste/toppers![]()
![]()
Maakt niet uit, als het maar drop isquote:Op zondag 21 september 2014 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik wil je drop-lust niet nog erger maken nu, maar welke drop vind je lekker?
oh.quote:
Fokker89quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 21 september 2014 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar ze autobots maken met transformium
Wat dan.. ?quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Fylax zijn moeder smst me net!![]()
Met de vraag of ik zijn zoon met rust wil laten en als ik dat niet doe...
Die heeft zeker een telefoon met extra grote toetsen.quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Watquote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ja dit is serieusquote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan.. ?
+ not sure if serious
Dan gaat ze op je zitten?quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
het is mijn vader en het is mijn telefoon dus ik zie alles en er staat nergenns ''want anders'' dus wat lul jequote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe is het?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is mijn vader en het is mijn telefoon dus ik zie alles en er staat nergenns ''want anders'' dus wat lul je
Jij zet jezelf zo voor lul jongenquote:Op zondag 21 september 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is mijn vader en het is mijn telefoon dus ik zie alles en er staat nergenns ''want anders'' dus wat lul je
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
LittleBrownie en ik eisen dat jullie nu onmiddellijk stoppen met het pesten van Fylax.
daar staat LB soberso niet achterquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
LittleBrownie en ik eisen dat jullie nu onmiddellijk stoppen met het pesten van Fylax.
Eigen schuldquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
Ja prima, flink gelachen netquote:
Daar hebben we modje moraalridder ook. Hij roept het echt over zichzelf af. Vraagt er gewoon om.quote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef hugecooll het volgende:
Verder wel gewoon ff kappen met dat gezeik over en weer
Geen idee verderquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat..
Heeft hij die om 3 uur snachts wakker gemaakt
zorg er dan voor dat dat jong hier niet komt posten.quote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef hugecooll het volgende:
Verder wel gewoon ff kappen met dat gezeik over en weer
Ik heb bijna alles gemist in dit topicquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja prima, flink gelachen net
quote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
Over en weerquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
Daar hebben we modje moraalridder ook. Hij roept het echt over zichzelf af. Vraagt er gewoon om.
heb je wel genoeg?quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef xBubbles het volgende:
Popcorn anybody?
* Bubbles deelt bakken popcorn uit
Zoet graagquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef xBubbles het volgende:
Popcorn anybody?
deze man weetquote:
Laat je even opnaaien door iemand van 15 andersquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zorg er dan voor dat dat jong hier niet komt posten.
Het was de hele avond gezellig hoor
Het was dus de hele avond gezellig tót Fylax kwam.quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Over en weer
Geldt dus ook voor Fylax met z'n 'ja ging uit opwelling dit..' ongein
quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef xBubbles het volgende:
Popcorn anybody?
Was kneusje zelf. Meneer heeft een contact issue..quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan.. ?
+ not sure if serious
hij is al 17quote:Op zondag 21 september 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je even opnaaien door iemand van 15 anders
Als je niet weet wat er speelt. bemoei je er dan alsjeblieft niet meequote:Op zondag 21 september 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je even opnaaien door iemand van 15 anders
Wist niet of het automatisch was of dat jij nog draaidequote:
Om iemand die via internet plaatjes draait en af en toe wat zegt via z'n Dell-microfoon zou ik nou niet direct een Dj noemen, maar bedankt.quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor de zekerheid heb ik de radio ook maar direct op zwart gezet. Stel je voor dat een DJ iets gemeens zegt over anderen.
oeh, die heb ik al een tijd niet gehadquote:
Dat bepaal ik zelf wel, huilebalk.quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er speelt. bemoei je er dan alsjeblieft niet mee
with all the lies you're telling me?quote:
Je fluistert ze niet, dan is het niet spannendquote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
with all the lies i'm telling you?
Ik denk dat een mod die hier al tijden meedraait (LH bijvoorbeeld) beter kan oordelen dan jij als het er echt op aan zou komen.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je fluistert ze niet, dan is het niet spannend
quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef xBubbles het volgende:
@ruler: Anders maak ik gewoon bij!
@d4v1d: Een zoete popcorn voor meneer * Bubbles geeft popcorn
Joh, dat meen je niet.quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat een mod die hier al tijden meedraait (LH bijvoorbeeld) beter kan oordelen dan jij als het er echt op aan zou komen.
True storie over de harde leven van Geo: Ik kon vroeger amper fluisteren.. had ook de neiging om heel hard te praten, maar gelukkig heeft de logopedist heel wat goed kunnen maken.quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je fluistert ze niet, dan is het niet spannend
geef de trollen in het topic gratis popcorn, dan verkoop je veel meerquote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef xBubbles het volgende:
@ruler: Anders maak ik gewoon bij!
@d4v1d: Een zoete popcorn voor meneer * Bubbles geeft popcorn
Ik fluisterde juist teveel, verlegen, ja ikquote:Op zondag 21 september 2014 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True storie over de harde leven van Geo: Ik kon vroeger amper fluisteren.. had ook de neiging om heel hard te praten, maar gelukkig heeft de logopedist heel wat goed kunnen maken.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan wat? Ik mag net als iedereen gewoon z'n mening geven hoor.
Ik ken je nog niet echtquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik fluisterde juist teveel, verlegen, ja ik![]()
Dus je weet helemaal niet wat er speeltquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef GGMM het volgende:
Verder weet ik wel een beetje wat er speelt en is het nogal ridicuul om Fylax de schuld te geven.
Ah, de standaard ONZ-reactie als je geen argumenten meer over hebt.quote:
remlofquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef remlof het volgende:
Oh ja, laat ik hier eens naar luisteren.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef remlof het volgende:
Ja, goed. Ik kan mensen niet wegsturen of zo, maar als je nou liever 'lekker je ding doet' en er zit iemand die je niet mag, dan hou je er waarschijnlijk een gezelligere avond/nacht aan over als je die persoon gewoon negeert.quote:Op zondag 21 september 2014 03:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was dus de hele avond gezellig tót Fylax kwam.
Als dat joch weg gaat kunnen wij hier ook lekker ons ding gaan doen.
Yepquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet echtmaar je hebt dus een 180 gedaan?
Schatjequote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef remlof het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus je weet helemaal niet wat er speelt
Ik draai momenteel, mijn mic is kapot dus ik zeg momenteel vrij weinig maar Fylax stoort alsvanouds weer als een malle.quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om iemand die via internet plaatjes draait en af en toe wat zegt via z'n Dell-microfoon zou ik nou niet direct een Dj noemen, maar bedankt.
Nee want dan gaat m'n omzet naar de haaien. Snap dat danquote:Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef de trollen in het topic gratis popcorn, dan verkoop je veel meer
quote:
Volgensmij is dat al vaak genoeg gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, goed. Ik kan mensen niet wegsturen of zo, maar als je nou liever 'lekker je ding doet' en er zit iemand die je niet mag, dan hou je er waarschijnlijk een gezelligere avond/nacht aan over als je die persoon gewoon negeert.
Om nou een half uur aandacht te besteden aan iemand die je niet mag omdat hij een topic kaapt is ook niet echt bevorderlijk voor je humeur, denk ik
Ga ik mij ook niet meer over opwindenquote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, goed. Ik kan mensen niet wegsturen of zo, maar als je nou liever 'lekker je ding doet' en er zit iemand die je niet mag, dan hou je er waarschijnlijk een gezelligere avond/nacht aan over als je die persoon gewoon negeert.
Om nou een half uur aandacht te besteden aan iemand die je niet mag omdat hij een topic kaapt is ook niet echt bevorderlijk voor je humeur, denk ik
quote:
nee, juist niet. er zijn er nog genoeg die willen happenquote:Op zondag 21 september 2014 03:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee want dan gaat m'n omzet naar de haaien. Snap dat dan
Negeer dan gewoon.quote:Op zondag 21 september 2014 03:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik draai momenteel, mijn mic is kapot dus ik zeg momenteel vrij weinig maar Fylax stoort alsvanouds weer als een malle.
Laat hem alsjeblieft gewoon een keer een heel eind oprotten.
Zonder Fylax: Leuk
Met Fylax: Fok! Fittie.
Dat ik niet meer verlegen ben, en alles zeg wat ik denk, niet altijd handig maar achquote:
Want VBL is natuurlijk veel beter dan ONZquote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de standaard ONZ-reactie als je geen argumenten meer over hebt.
Ik dacht al, waar blijft hij.
Wauw, mis het punt nog meer.quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want VBL is natuurlijk veel beter dan ONZ
Nee, want jij hebt de kant al gekozen bij voorbaatquote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.maar voel je vrij iets toe te voegen als je die behoefte voelt.
Kally in de kroeg: Hey, colaat'je, neuken?quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik niet meer verlegen ben, en alles zeg wat ik denk, niet altijd handig maar ach
Goed, lekker veel bier op en toen even wat wiet opgerookt die een vriend toevallig achterlietquote:
Chocomel graagquote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kally in de kroeg: Hey, colaat'je, neuken?
- Nee
Sinas dan?
quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kally in de kroeg: Hey, colaat'je, neuken?
- Nee
Sinas dan?
Ach welnee.quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt de kant al gekozen bij voorbaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |