wat loop je nou weer te trollen en r49 topic ??quote:Op zondag 21 september 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
wil ff zeggen dat ik van jullie hou
sig is namelijk vooral voor jullie bedoeld
jullie zijn de beste/toppers![]()
![]()
weet niet wat er in me op kwam maar daar hebben we t nu niet overquote:Op zondag 21 september 2014 02:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat loop je nou weer te trollen en r49 topic ??
ik wel. En jij wilde mod worden ??quote:Op zondag 21 september 2014 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet niet wat er in me op kwam maar daar hebben we t nu niet over
zijn wel mods die ergere dingen hebben gedaan enzo hoorquote:Op zondag 21 september 2014 02:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik wel. En jij wilde mod worden ??
en die goede dingen hebben gedaan .. Dat heb ik nog niet gezien bij jequote:Op zondag 21 september 2014 02:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zijn wel mods die ergere dingen hebben gedaan enzo hoor
heb de tijd toch als ik over 3 jaar pas mod word is oo kgoedquote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en die goede dingen hebben gedaan .. Dat heb ik nog niet gezien bij je
als ik jou was zou ik dan uitloggen en over 3 jaar terug komen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb de tijd toch als ik over 3 jaar pas mod word is oo kgoed
is miss ook beter. ouder volwassener enz
nehmanquote:Op zondag 21 september 2014 02:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dan uitloggen en over 3 jaar terug komen.
Sws mensen uitschelden vanachter je computer, ben je echt zieligquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Fylax z'n pa ging Outpost sms'en dat ie moest stoppen met het uitschelden van zijn zoon.
Wtf happened to the boss
Hij moet stoppen met dreigen want ik kan ook dreigenquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Fylax z'n pa ging Outpost sms'en dat ie moest stoppen met het uitschelden van zijn zoon.
Wtf happened to the boss
Watquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Wtf happened to the boss
Je vader je problemen van het internet laten oplossenquote:
Ja maar dan nog. Je gaat toch niet je pa vragen te sms'en? Dat is echt -1 miljoen internetrespect hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 10:22 schreef Starm het volgende:
[..]
Sws mensen uitschelden vanachter je computer, ben je echt zielig
Dreigen met wat? Je pa heeft alleen maar gezegd dat ie moest stoppen?quote:Op zondag 21 september 2014 10:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij moet stoppen met dreigen want ik kan ook dreigen
quote:Op zondag 21 september 2014 10:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je vader je problemen van het internet laten oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |