SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Panzerfaust paolliftenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In '44 van Heerlen noar Maastricht met 2 krattnbier achterin de auto. Had ook wel Duutsers kunnen doodrieden hoe of wat.
Ja en dan nieuwe busregeling, en niemand die zegt "Ja, dat maankwartier is een eckte aanwinst"quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Geen idee, nu ziet het er ongebeer zo uit
[ afbeelding ]
Nieuwe busregeling?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja en dan nieuwe busregeling, en niemand die zegt "Ja, dat maankwartier is een eckte aanwinst"
Alfaquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sjun jong! Welk beer has se? Lot t dich sjmaake wah!
Brand is ook goed, alleen teveel invloeden van heineken in mijn ogenquote:Op zondag 21 september 2014 00:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ikzelf ben daar niet zo kapot van, wat te zoet. Vind Brand lekkerder.
Dat herken ik helemaal nietquote:Op zondag 21 september 2014 00:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Brand is ook goed, alleen teveel invloeden van heineken in mijn ogen
Dat dit kan op fok!quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
wtf ik doe sociaal en nog sta ik op 11e plek
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon Radio Fylax. Fylax vanaf zijn slaapkamer. All day, every day.
Goed ideequote:
Nee Radio 7quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Laten we radio 2152014 nemen.
We hebben tenslotte in dit topic besloten dat te doen.
14-18?quote:Op zondag 21 september 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het weer met [hier invullen]
vandaag 14-18% kans op regen
Dit ik volgde het ook niet meer helemaalquote:Op zondag 21 september 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
14-18?![]()
Ik word te oud voor Fok!
WW1quote:Op zondag 21 september 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
14-18?![]()
Ik word te oud voor Fok!
dat is toch hetzelfde als 40-45quote:Op zondag 21 september 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
14-18?![]()
Ik word te oud voor Fok!
maar wel iedereen leverancieren van wapens joehoequote:Op zondag 21 september 2014 00:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ooo.. dat linkte ik er even niet aan.
Maar in die oorlog was Nederland neutraal dus ja
Kanjer jonge, wat is dat voor een zin?quote:Op zondag 21 september 2014 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar wel iedereen leverancieren van wapens joehoe
weet niet man ik heb pijn aan mijn rechterbipsquote:Op zondag 21 september 2014 00:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kanjer jonge, wat is dat voor een zin?
Ik wil niet weten hoe dat komtquote:Op zondag 21 september 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet niet man ik heb pijn aan mijn rechterbips
Cocainequote:Op zondag 21 september 2014 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar wel iedereen leverancieren van wapens joehoe
het is niet wat jedenkt dat het isquote:
Hotel op de kermis?quote:Op zondag 21 september 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is niet wat jedenkt dat het is
je weet toch wel die hotel op de kermis. daar heb je een glijbaan en daar ging ik vanaf dat deed pijn
wacht ik zoek fotoquote:Op zondag 21 september 2014 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hotel op de kermis?
Ik voel me steeds ouder worden... heh
Fylax hangt de hele dag bij de boxbal van de botsautosquote:Op zondag 21 september 2014 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat, kermis, daar komen alleen tsjappies met petjes
alles was 1.50quote:Op zondag 21 september 2014 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja. En daar moet je dan 5 euro voor betalen om in te mogen.
insert NewKidsquote:Op zondag 21 september 2014 00:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Fylax hangt de hele dag bij de boxbal van de botsautos
heb weer nieuwe maand bij Tele2 dus kan weer bellen naar fok aboquote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeetje, had je bijna een FOK! abo voor kunnen afsluiten
quote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb weer nieuwe maand bij Tele2 dus kan weer bellen naar fok abo
quote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb weer nieuwe maand bij Tele2 dus kan weer bellen naar fok abo
nee joh maar meestal kom ik pas rond half 9 thuis ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 00:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie je trouwens misschien 10 keer posten op een avond tijdens de sbs shit.
Net zoals appelenquote:Op zondag 21 september 2014 00:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie je trouwens misschien 10 keer posten op een avond tijdens de sbs shit.
Hoe oud ben je nou man, bejaardequote:Op zondag 21 september 2014 00:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee joh maar meestal kom ik pas rond half 9 thuis ofzo.
vorige week was ik moe dus ging ik in bed liggen
kijk eff in b&hquote:
Geen idee, niet gekliktquote:Op zondag 21 september 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen zin staan teveel links
welke is goed
En emmaquote:
wat loop je nou weer te trollen en r49 topic ??quote:Op zondag 21 september 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
wil ff zeggen dat ik van jullie hou
sig is namelijk vooral voor jullie bedoeld
jullie zijn de beste/toppers![]()
![]()
weet niet wat er in me op kwam maar daar hebben we t nu niet overquote:Op zondag 21 september 2014 02:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat loop je nou weer te trollen en r49 topic ??
ik wel. En jij wilde mod worden ??quote:Op zondag 21 september 2014 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet niet wat er in me op kwam maar daar hebben we t nu niet over
zijn wel mods die ergere dingen hebben gedaan enzo hoorquote:Op zondag 21 september 2014 02:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik wel. En jij wilde mod worden ??
en die goede dingen hebben gedaan .. Dat heb ik nog niet gezien bij jequote:Op zondag 21 september 2014 02:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zijn wel mods die ergere dingen hebben gedaan enzo hoor
heb de tijd toch als ik over 3 jaar pas mod word is oo kgoedquote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en die goede dingen hebben gedaan .. Dat heb ik nog niet gezien bij je
als ik jou was zou ik dan uitloggen en over 3 jaar terug komen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb de tijd toch als ik over 3 jaar pas mod word is oo kgoed
is miss ook beter. ouder volwassener enz
nehmanquote:Op zondag 21 september 2014 02:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dan uitloggen en over 3 jaar terug komen.
Sws mensen uitschelden vanachter je computer, ben je echt zieligquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Fylax z'n pa ging Outpost sms'en dat ie moest stoppen met het uitschelden van zijn zoon.
Wtf happened to the boss
Hij moet stoppen met dreigen want ik kan ook dreigenquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Fylax z'n pa ging Outpost sms'en dat ie moest stoppen met het uitschelden van zijn zoon.
Wtf happened to the boss
Watquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Wtf happened to the boss
Je vader je problemen van het internet laten oplossenquote:
Ja maar dan nog. Je gaat toch niet je pa vragen te sms'en? Dat is echt -1 miljoen internetrespect hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 10:22 schreef Starm het volgende:
[..]
Sws mensen uitschelden vanachter je computer, ben je echt zielig
Dreigen met wat? Je pa heeft alleen maar gezegd dat ie moest stoppen?quote:Op zondag 21 september 2014 10:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij moet stoppen met dreigen want ik kan ook dreigen
quote:Op zondag 21 september 2014 10:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je vader je problemen van het internet laten oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |