zorg er dan voor dat dat jong hier niet komt posten.quote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef hugecooll het volgende:
Verder wel gewoon ff kappen met dat gezeik over en weer

Ik heb bijna alles gemist in dit topicquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja prima, flink gelachen net

quote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
LittleBrownie en ik eisen dat jullie nu onmiddellijk stoppen met het pesten van Fylax.
 Voor de zekerheid heb ik de radio ook maar direct op zwart gezet. Stel je voor dat een DJ iets gemeens zegt over anderen.
 Voor de zekerheid heb ik de radio ook maar direct op zwart gezet. Stel je voor dat een DJ iets gemeens zegt over anderen.

Over en weerquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
Daar hebben we modje moraalridder ook. Hij roept het echt over zichzelf af. Vraagt er gewoon om.

heb je wel genoeg?quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef xBubbles het volgende:
Popcorn anybody?
* Bubbles deelt bakken popcorn uit

Zoet graagquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef xBubbles het volgende:
Popcorn anybody?

deze man weetquote:

Held
 Held

Laat je even opnaaien door iemand van 15 andersquote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zorg er dan voor dat dat jong hier niet komt posten.
Het was de hele avond gezellig hoor

Het was dus de hele avond gezellig tót Fylax kwam.quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Over en weer
Geldt dus ook voor Fylax met z'n 'ja ging uit opwelling dit..' ongein

quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef xBubbles het volgende:
Popcorn anybody?

Was kneusje zelf. Meneer heeft een contact issue..quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan.. ?
+ not sure if serious

hij is al 17quote:Op zondag 21 september 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je even opnaaien door iemand van 15 anders

Als je niet weet wat er speelt. bemoei je er dan alsjeblieft niet meequote:Op zondag 21 september 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je even opnaaien door iemand van 15 anders

Wist niet of het automatisch was of dat jij nog draaidequote:

Om iemand die via internet plaatjes draait en af en toe wat zegt via z'n Dell-microfoon zou ik nou niet direct een Dj noemen, maar bedankt.quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor de zekerheid heb ik de radio ook maar direct op zwart gezet. Stel je voor dat een DJ iets gemeens zegt over anderen.

oeh, die heb ik al een tijd niet gehadquote:

Dat bepaal ik zelf wel, huilebalk.quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er speelt. bemoei je er dan alsjeblieft niet mee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |