Oh ja dit is serieusquote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan.. ?
+ not sure if serious
Dan gaat ze op je zitten?quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Fylax zijn moeder smst me net!![]()
Met de vraag of ik zijn zoon met rust wil laten en als ik dat niet doe...
het is mijn vader en het is mijn telefoon dus ik zie alles en er staat nergenns ''want anders'' dus wat lul jequote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Fylax zijn moeder smst me net!![]()
Met de vraag of ik zijn zoon met rust wil laten en als ik dat niet doe...
Hoe is het?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is mijn vader en het is mijn telefoon dus ik zie alles en er staat nergenns ''want anders'' dus wat lul je
Jij zet jezelf zo voor lul jongenquote:Op zondag 21 september 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is mijn vader en het is mijn telefoon dus ik zie alles en er staat nergenns ''want anders'' dus wat lul je
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
LittleBrownie en ik eisen dat jullie nu onmiddellijk stoppen met het pesten van Fylax.
daar staat LB soberso niet achterquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
LittleBrownie en ik eisen dat jullie nu onmiddellijk stoppen met het pesten van Fylax.
Eigen schuldquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
Ja prima, flink gelachen netquote:
Daar hebben we modje moraalridder ook. Hij roept het echt over zichzelf af. Vraagt er gewoon om.quote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef hugecooll het volgende:
Verder wel gewoon ff kappen met dat gezeik over en weer
Geen idee verderquote:Op zondag 21 september 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat..
Heeft hij die om 3 uur snachts wakker gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |