Je fluistert ze niet, dan is het niet spannendquote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
with all the lies i'm telling you?
Ik denk dat een mod die hier al tijden meedraait (LH bijvoorbeeld) beter kan oordelen dan jij als het er echt op aan zou komen.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je fluistert ze niet, dan is het niet spannend
quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef xBubbles het volgende:
@ruler: Anders maak ik gewoon bij!
@d4v1d: Een zoete popcorn voor meneer * Bubbles geeft popcorn
Joh, dat meen je niet.quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat een mod die hier al tijden meedraait (LH bijvoorbeeld) beter kan oordelen dan jij als het er echt op aan zou komen.
True storie over de harde leven van Geo: Ik kon vroeger amper fluisteren.. had ook de neiging om heel hard te praten, maar gelukkig heeft de logopedist heel wat goed kunnen maken.quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je fluistert ze niet, dan is het niet spannend
geef de trollen in het topic gratis popcorn, dan verkoop je veel meerquote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef xBubbles het volgende:
@ruler: Anders maak ik gewoon bij!
@d4v1d: Een zoete popcorn voor meneer * Bubbles geeft popcorn
Ik fluisterde juist teveel, verlegen, ja ikquote:Op zondag 21 september 2014 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True storie over de harde leven van Geo: Ik kon vroeger amper fluisteren.. had ook de neiging om heel hard te praten, maar gelukkig heeft de logopedist heel wat goed kunnen maken.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan wat? Ik mag net als iedereen gewoon z'n mening geven hoor.
Ik ken je nog niet echtquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik fluisterde juist teveel, verlegen, ja ik![]()
Dus je weet helemaal niet wat er speeltquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef GGMM het volgende:
Verder weet ik wel een beetje wat er speelt en is het nogal ridicuul om Fylax de schuld te geven.
Ah, de standaard ONZ-reactie als je geen argumenten meer over hebt.quote:
remlofquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef remlof het volgende:
Oh ja, laat ik hier eens naar luisteren.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef remlof het volgende:
Ja, goed. Ik kan mensen niet wegsturen of zo, maar als je nou liever 'lekker je ding doet' en er zit iemand die je niet mag, dan hou je er waarschijnlijk een gezelligere avond/nacht aan over als je die persoon gewoon negeert.quote:Op zondag 21 september 2014 03:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was dus de hele avond gezellig tķt Fylax kwam.
Als dat joch weg gaat kunnen wij hier ook lekker ons ding gaan doen.
Yepquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet echtmaar je hebt dus een 180 gedaan?
Schatjequote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef remlof het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus je weet helemaal niet wat er speelt
Ik draai momenteel, mijn mic is kapot dus ik zeg momenteel vrij weinig maar Fylax stoort alsvanouds weer als een malle.quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om iemand die via internet plaatjes draait en af en toe wat zegt via z'n Dell-microfoon zou ik nou niet direct een Dj noemen, maar bedankt.
Nee want dan gaat m'n omzet naar de haaien. Snap dat danquote:Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef de trollen in het topic gratis popcorn, dan verkoop je veel meer
quote:
Volgensmij is dat al vaak genoeg gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, goed. Ik kan mensen niet wegsturen of zo, maar als je nou liever 'lekker je ding doet' en er zit iemand die je niet mag, dan hou je er waarschijnlijk een gezelligere avond/nacht aan over als je die persoon gewoon negeert.
Om nou een half uur aandacht te besteden aan iemand die je niet mag omdat hij een topic kaapt is ook niet echt bevorderlijk voor je humeur, denk ik
Ga ik mij ook niet meer over opwindenquote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, goed. Ik kan mensen niet wegsturen of zo, maar als je nou liever 'lekker je ding doet' en er zit iemand die je niet mag, dan hou je er waarschijnlijk een gezelligere avond/nacht aan over als je die persoon gewoon negeert.
Om nou een half uur aandacht te besteden aan iemand die je niet mag omdat hij een topic kaapt is ook niet echt bevorderlijk voor je humeur, denk ik
quote:
nee, juist niet. er zijn er nog genoeg die willen happenquote:Op zondag 21 september 2014 03:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee want dan gaat m'n omzet naar de haaien. Snap dat dan
Negeer dan gewoon.quote:Op zondag 21 september 2014 03:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik draai momenteel, mijn mic is kapot dus ik zeg momenteel vrij weinig maar Fylax stoort alsvanouds weer als een malle.
Laat hem alsjeblieft gewoon een keer een heel eind oprotten.
Zonder Fylax: Leuk
Met Fylax: Fok! Fittie.
Dat ik niet meer verlegen ben, en alles zeg wat ik denk, niet altijd handig maar achquote:
Want VBL is natuurlijk veel beter dan ONZquote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de standaard ONZ-reactie als je geen argumenten meer over hebt.
Ik dacht al, waar blijft hij.
Wauw, mis het punt nog meer.quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want VBL is natuurlijk veel beter dan ONZ
Nee, want jij hebt de kant al gekozen bij voorbaatquote:Op zondag 21 september 2014 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.maar voel je vrij iets toe te voegen als je die behoefte voelt.
Kally in de kroeg: Hey, colaat'je, neuken?quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik niet meer verlegen ben, en alles zeg wat ik denk, niet altijd handig maar ach
Goed, lekker veel bier op en toen even wat wiet opgerookt die een vriend toevallig achterlietquote:
Chocomel graagquote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kally in de kroeg: Hey, colaat'je, neuken?
- Nee
Sinas dan?
quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kally in de kroeg: Hey, colaat'je, neuken?
- Nee
Sinas dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |