quote:
quote:
Ik nietquote:
quote:
Ik wel in de dag voor volgende week.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 01:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel in de dag voor volgende week.
wat doe jequote:Op zondag 21 september 2014 01:47 schreef knokkels het volgende:
Ahh hier waren jullie ...
Ik was jullie tijdelijk kwijt
Hij had het op de speaker in de trein en heeft daardoor natuurlijk de hossel gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 01:46 schreef ToT het volgende:
Nick, het nummer was: Face down, ass up. That's the way we like to fuck!
Enige voordeel van die twerk-hype.. die vrouw gaan op de knien EN ze doen al het werkquote:Op zondag 21 september 2014 01:46 schreef ToT het volgende:
Nick, het nummer was: Face down, ass up. That's the way we like to fuck!
Apocalyptica draaienquote:
Ga je schamen.quote:
Whehehe dat zal dan wel ja!quote:Op zondag 21 september 2014 01:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij had het op de speaker in de trein en heeft daardoor natuurlijk de hossel gedaan.
4 lui op cello's die Metallica coverenquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Enige voordeel van die twerk-hype.. die vrouw gaan op de knien EN ze doen al het werk
Niet die 2 russen?quote:Op zondag 21 september 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 lui op cello's die Metallica coveren
Oeh, nu heb ik zin in Red Army Choir, en dan bij voorkeur ook nog eens met de Leningrad Cowboys.quote:
En Sepultura en anderen, maar hun eigen origineel werk is echt het beste!quote:Op zondag 21 september 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 lui op cello's die Metallica coveren
Nee, deze waren eeerderquote:
Oh, maar ik vind die Russen zo leuk.quote:
Jaquote:
2cellosquote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind die Russen zo leuk.
Daar hebben we hier een term voor: Gl.......oh godver, ik moet nog steeds aan je UI wennen, Uccie!quote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind die Russen zo leuk.
quote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we hier een term voor: Gl.......oh godver, ik moet nog steeds aan je UI wennen, Uccie!
Nee, die kunnen geen cello spelenquote:
ja, ik zit ook telkens te zoenen, waar is Uccie nouquote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we hier een term voor: Gl.......oh godver, ik moet nog steeds aan je UI wennen, Uccie!
Ja ik heb hier eigenlijk ook niks meer in huis.quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
zucht ik moet snel weer eens wat flessen drank kopen, laatste restje Grand Marnier is ook al op
Arme jongenquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
zucht ik moet snel weer eens wat flessen drank kopen, laatste restje Grand Marnier is ook al op
jij mag mij helemaal niet zoenen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik zit ook telkens te zoenen, waar is Uccie nou
Meneer Freud, kom er maar in!quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit aan het waterquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier eigenlijk ook niks meer in huis.
nag paar flessen wijn, wat wiskey en een hele zooi Radlerquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
wijntje zou best fijn zijnquote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nag paar flessen wijn, wat wiskey en een hele zooi Radler
quote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nag paar flessen wijn, wat wiskey en een hele zooi Radler
Drink je dat serieus puur?quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3 flessen whisky, 2 vodka, en Apfelkornquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeps
hebben wij helemaal niet gezoend vorig jaar?
quote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeps
hebben wij helemaal niet gezoend vorig jaar?
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvatquote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef Maillard het volgende:
[..]
Drink je dat serieus puur?
Ik gebruik het alleen in mixen en evt op een pannekoek of in een marinade ofzo.
Alleen alcoholquote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvat
fokkkkiieeeequote:
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvat
ik heb chocolaquote:
Je kan morgen ook bloemkool etenquote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatste restje beter kunnen laten staan
Ohja, ik weet wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.
absynt?quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.
Absinth heet dat.quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Absinthquote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
bloemkoolquote:Op zondag 21 september 2014 01:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan morgen ook bloemkool eten
Heb je lol?quote:
Ja dat. So heequote:
Tis dat je het laatste er even bij zegtquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen moet ik om 11u ergens in een bos zijn wegens scoutingdingessen van mijn dochter
de pener vd gemiddelde fokker?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
Draai dan gewoon ben je geil of wil je een koekje
geefquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol muhahaha
is dat lekker, muhahahaquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol muhahaha
oeps.. dze had ik al gehadquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
Trusten en de groeten aan je hontquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon ga honten en slapen
en op tijd op voor de grote test ook
Slaap lekker Mousequote:
Neu, eerst onderbroek binnenstebuiten en zoquote:
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zegquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis dat je het laatste er even bij zegt
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer plafondstaren!
Trussies he!
jij ook trustselsquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer plafondstaren!
Trussies he!
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zeg![]()
Een professor die ik ken doet dat overigens wel
Scheelt weer een wasbeurt idd. Goed voor het milieuquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, eerst onderbroek binnenstebuiten en zo
Bij jou zijn de koekjes op denk ikquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
met zo'n kekke dasquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zeg![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
ik heb ook weinig redenen om geil te zijnquote:Op zondag 21 september 2014 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou zijn de koekjes op denk ik
JE MOEDERquote:
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?quote:
Vertel vertelquote:
QFTquote:Op zondag 21 september 2014 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook weinig redenen om geil te zijn
Kom danquote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?
Is sesamstraat al afgelopen?quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger wel bij de scouting want ik vond fikkie stoken en bomen klimmen helemaal the shitquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:
quote:
De jeugd van tegenwoordigquote:
Fikkie stoken en bomen klimmen heb je geen scouting voor nodig.quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger wel bij de scouting want ik vond fikkie stoken en bomen klimmen helemaal the shitmaar nooit gedaan want ik weigerde het om in zo'n apenpakkie te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikkie stoken is tofquote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger wel bij de scouting want ik vond fikkie stoken en bomen klimmen helemaal the shitmaar nooit gedaan want ik weigerde het om in zo'n apenpakkie te lopen
Klopt gewoon een grote achtertuin voldoetquote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fikkie stoken en bomen klimmen heb je geen scouting voor nodig.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou vooruit. Maar alleen omdat je mij chocola gaf
quote:Op zondag 21 september 2014 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]hihi één vagijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Opera - Dixy Man's bandquote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Symphonic het volgende:
en ik weet waar ik mijn show morgenavond mee begin![]()
hoelaat begin je? ik luister wel. Maar wel Feyenoord ajaxquote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Sivert?quote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Truequote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fikkie stoken en bomen klimmen heb je geen scouting voor nodig.
Hee, wat moest je ma nou eigenlijk van je?quote:
quote:
Of Green Day met Dominated Love Slavequote:Op zondag 21 september 2014 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Hier achteraan past The Offspring mooi
koekje d'rbij?quote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Als het koekje op is ga ik er vandoor
quote:Op zondag 21 september 2014 02:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of Green Day met Dominated Love Slave
quote:Op zondag 21 september 2014 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Hier achteraan past The Offspring mooi
Robertquote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilde met je trouwenquote:Op zondag 21 september 2014 02:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, wat moest je ma nou eigenlijk van je?
En waarom wilde ze niet voor me dansen?
quote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef Fogel het volgende:
Woei, AC/DC. Niet op spotify, ik mis ze
ACDC is altijd goed.quote:
Ik vind hem zo geil, hij is slecht, maar tochquote:Op zondag 21 september 2014 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mij kei hard laten misbruiken als ik van de mannen was
Hoezo slecht?quote:Op zondag 21 september 2014 02:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem zo geil, hij is slecht, maar toch![]()
Junk, maar hij is te cute gewoonquote:
Oei...quote:Op zondag 21 september 2014 02:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze wilde met je trouwen![]()
Ze danst eigenlijk nooit
Over kinderbedtijd gesprokenquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een tutorialquote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
MM wilde gaan slapen maar gaat nu toch effe iets in CSS krassen of zo, en néé dat heeft niets met de draaiende DJ te maken
Bedreigd Outpost je? Pff deed ie ook al bij mijquote:Op zondag 21 september 2014 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Outpost: laat mij met rust en stop met je dreigementen!
Niks. Ik stel me gewoon dat je dit me een uitgestreken gezicht vertelt. My badquote:
Moet dat hierquote:Op zondag 21 september 2014 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Outpost: laat mij met rust en stop met je dreigementen!
Komt goed, ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het krassen tot nu toe heb uitgesteld. Iets met verantwoordelijk voelen voor of zoquote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 21 september 2014 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt goed, ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het krassen tot nu toe heb uitgesteld. Iets met verantwoordelijk voelen voor of zo
Pruillipjequote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
MM wilde gaan slapen maar gaat nu toch effe iets in CSS krassen of zo, en néé dat heeft niets met de draaiende DJ te maken
Maak een topic in R&P ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, ik voel me hier gewoon echt heel ongemakkelijk bij en weet niet goed wat ik ermee moet.
Snap ik Adora. Niets van aantrekken. Hem gewoon blokkeren.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, ik voel me hier gewoon echt heel ongemakkelijk bij en weet niet goed wat ik ermee moet.
Dat lijkt me dan iets tussen possie en jou?quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
ga je hard?quote:
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan iets tussen possie en jou?
Waarom moet dat hier
doe maar niet hier gewoonquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.
Srslyquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
Ze is vrijgezel natuurlijk, en met polygamie is niets misquote:Op zondag 21 september 2014 02:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oei...
Uitzonderingen moeten kunnen.
Heb ik een LP vanquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
Dropkick
Godver knokkels, ik wilde gaan slapen ofzo. Maargoed, da's een definitie van topshow, uren langer wakker blijven dan de bedoeling was
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
Dropkick
Godver knokkels, ik wilde gaan slapen ofzo. Maargoed, da's een definitie van topshow, uren langer wakker blijven dan de bedoeling was
DrNick als stiefzoon. Ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze is vrijgezel natuurlijk, en met polygamie is niets mis
Ja dat is waar ookquote:
Lijke me serieus best awesomequote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
DrNick als stiefzoon. Ik moet er nog even over nadenken
Penny for your thoughts?quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me best een topshow!quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Had ik nog geluisterd toen ik bij je was
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hadden we die nog gedraaid toen je hier was?
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
live versie of live, als in Live - Throwing Copperquote:
Zo'n post zonder contextquote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigenquote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik Adora. Niets van aantrekken. Hem gewoon blokkeren.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n post zonder context
Kan je alle kanten mee op
zal dan vast wel van 2 kanten komen hequote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigen.
had precies t zelfde hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigen.
Goed nummerquote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
Prodigy - Smack my bitch up zou nu wel goed klinken knokkel![]()
Nee, echt niet. Ik ben de hele tijd netjes gebleven en heb hem alleen uitgelegd waarmee hij me pijn deed. In de hoop dat 'ie het zou begrijpen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zal dan vast wel van 2 kanten komen he
Ga ik doen. Ik duik nu m'n bed in. Slaap lekker allemaalquote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
had precies t zelfde hoor.
Ga lekker slapen ofzoo.![]()
![]()
Jij oook.quote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik duik nu m'n bed in. Slaap lekker allemaal.
Weer on Air nu, dus......quote:
Jepquote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef Kally het volgende:
Ik ga een setje maken, ik zie echt potentie
Een show rond FOK setjes en zoquote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef Kally het volgende:
Ik ga een setje maken, ik zie echt potentie
Attention please, drumrollsssssssssquote:
Neu, waarom zou dat zo zijn? Op dit tijdstip vallen wel vaker DJ's in slaapquote:
And the winner is?quote:Op zondag 21 september 2014 02:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Attention please, drumrollsssssssss
Agossie arme meid tochquote:Op zondag 21 september 2014 02:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik ben de hele tijd netjes gebleven en heb hem alleen uitgelegd waarmee hij me pijn deed. In de hoop dat 'ie het zou begrijpen.
Daar kom ik nog op terugquote:
Nu ook nog hopelijk?quote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
Prodigy - Smack my bitch up zou nu wel goed klinken knokkel![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Attention please, drumrollsssssssss
Mono & Moira natuurlijkquote:
Heul nietquote:
boe hoe hoe..quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik bouw de spanning nog verder op.quote:Op zondag 21 september 2014 02:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hè jammer
Ik zat vol spanning te wachten!
Deze klinkt altijd goedquote:Op zondag 21 september 2014 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ook nog hopelijk?
Een na laatste nummer.. en laatste nummer is gereserveerd
Laat lekker gaan.quote:Op zondag 21 september 2014 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
boe hoe hoe..
Nu ben ik de gebeten hond?
Ik ben nog nooit in slaap gevallen tijdens een show ..quote:
Vorige week met brainwaves was je ook al onbereikbaarquote:Op zondag 21 september 2014 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in slaap gevallen tijdens een show ..
Raak hoogstens wat communicatief gestoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |