quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hadden we die nog gedraaid toen je hier was?
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Had ik nog geluisterd toen ik bij je was
live versie of live, als in Live - Throwing Copperquote:
Zo'n post zonder contextquote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Had ik nog geluisterd toen ik bij je was
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigenquote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik Adora. Niets van aantrekken. Hem gewoon blokkeren.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n post zonder context
Kan je alle kanten mee op
zal dan vast wel van 2 kanten komen hequote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigen.
had precies t zelfde hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigen.
Goed nummerquote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
Prodigy - Smack my bitch up zou nu wel goed klinken knokkel![]()
Nee, echt niet. Ik ben de hele tijd netjes gebleven en heb hem alleen uitgelegd waarmee hij me pijn deed. In de hoop dat 'ie het zou begrijpen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zal dan vast wel van 2 kanten komen he
Ga ik doen. Ik duik nu m'n bed in. Slaap lekker allemaalquote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
had precies t zelfde hoor.
Ga lekker slapen ofzoo.![]()
![]()
Jij oook.quote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik duik nu m'n bed in. Slaap lekker allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |