Dat lijkt me dan iets tussen possie en jou?quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, ik voel me hier gewoon echt heel ongemakkelijk bij en weet niet goed wat ik ermee moet.
ga je hard?quote:
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan iets tussen possie en jou?
Waarom moet dat hier
doe maar niet hier gewoonquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.
Srslyquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
Ze is vrijgezel natuurlijk, en met polygamie is niets misquote:Op zondag 21 september 2014 02:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oei...
Uitzonderingen moeten kunnen.
Heb ik een LP vanquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
Dropkick
Godver knokkels, ik wilde gaan slapen ofzo. Maargoed, da's een definitie van topshow, uren langer wakker blijven dan de bedoeling was
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
Dropkick
Godver knokkels, ik wilde gaan slapen ofzo. Maargoed, da's een definitie van topshow, uren langer wakker blijven dan de bedoeling was
DrNick als stiefzoon. Ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze is vrijgezel natuurlijk, en met polygamie is niets mis
Ja dat is waar ookquote:
Lijke me serieus best awesomequote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
DrNick als stiefzoon. Ik moet er nog even over nadenken
Penny for your thoughts?quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me best een topshow!quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Had ik nog geluisterd toen ik bij je was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |