Junk, maar hij is te cute gewoonquote:
Oei...quote:Op zondag 21 september 2014 02:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze wilde met je trouwen![]()
Ze danst eigenlijk nooit
Over kinderbedtijd gesprokenquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?
Ik wil ook graag een tutorialquote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
MM wilde gaan slapen maar gaat nu toch effe iets in CSS krassen of zo, en néé dat heeft niets met de draaiende DJ te maken
Bedreigd Outpost je? Pff deed ie ook al bij mijquote:Op zondag 21 september 2014 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Outpost: laat mij met rust en stop met je dreigementen!
Niks. Ik stel me gewoon dat je dit me een uitgestreken gezicht vertelt. My badquote:
Moet dat hierquote:Op zondag 21 september 2014 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Outpost: laat mij met rust en stop met je dreigementen!
Komt goed, ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het krassen tot nu toe heb uitgesteld. Iets met verantwoordelijk voelen voor of zoquote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 21 september 2014 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt goed, ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het krassen tot nu toe heb uitgesteld. Iets met verantwoordelijk voelen voor of zo
Pruillipjequote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
MM wilde gaan slapen maar gaat nu toch effe iets in CSS krassen of zo, en néé dat heeft niets met de draaiende DJ te maken
Maak een topic in R&P ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, ik voel me hier gewoon echt heel ongemakkelijk bij en weet niet goed wat ik ermee moet.
Snap ik Adora. Niets van aantrekken. Hem gewoon blokkeren.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, ik voel me hier gewoon echt heel ongemakkelijk bij en weet niet goed wat ik ermee moet.
Dat lijkt me dan iets tussen possie en jou?quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
ga je hard?quote:
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan iets tussen possie en jou?
Waarom moet dat hier
doe maar niet hier gewoonquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.
Srslyquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor reden vatbaar is. En ik hoop dat hij door dit te zien misschien inziet hoe fout hij bezig is.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
Ze is vrijgezel natuurlijk, en met polygamie is niets misquote:Op zondag 21 september 2014 02:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oei...
Uitzonderingen moeten kunnen.
Heb ik een LP vanquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
Dropkick
Godver knokkels, ik wilde gaan slapen ofzo. Maargoed, da's een definitie van topshow, uren langer wakker blijven dan de bedoeling was
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
Dropkick
Godver knokkels, ik wilde gaan slapen ofzo. Maargoed, da's een definitie van topshow, uren langer wakker blijven dan de bedoeling was
DrNick als stiefzoon. Ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze is vrijgezel natuurlijk, en met polygamie is niets mis
Ja dat is waar ookquote:
Lijke me serieus best awesomequote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
DrNick als stiefzoon. Ik moet er nog even over nadenken
Penny for your thoughts?quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me best een topshow!quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Had ik nog geluisterd toen ik bij je was
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hadden we die nog gedraaid toen je hier was?
quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
live versie of live, als in Live - Throwing Copperquote:
Zo'n post zonder contextquote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigenquote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik Adora. Niets van aantrekken. Hem gewoon blokkeren.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n post zonder context
Kan je alle kanten mee op
zal dan vast wel van 2 kanten komen hequote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigen.
had precies t zelfde hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan nu. Wat een gek. Eerst lullig doen, dan met een halfbakken excuus komen, en daarna me gewoon bedreigen.
Goed nummerquote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
Prodigy - Smack my bitch up zou nu wel goed klinken knokkel![]()
Nee, echt niet. Ik ben de hele tijd netjes gebleven en heb hem alleen uitgelegd waarmee hij me pijn deed. In de hoop dat 'ie het zou begrijpen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zal dan vast wel van 2 kanten komen he
Ga ik doen. Ik duik nu m'n bed in. Slaap lekker allemaalquote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
had precies t zelfde hoor.
Ga lekker slapen ofzoo.![]()
![]()
Jij oook.quote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik duik nu m'n bed in. Slaap lekker allemaal.
Weer on Air nu, dus......quote:
Jepquote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef Kally het volgende:
Ik ga een setje maken, ik zie echt potentie
Een show rond FOK setjes en zoquote:Op zondag 21 september 2014 02:24 schreef Kally het volgende:
Ik ga een setje maken, ik zie echt potentie
Attention please, drumrollsssssssssquote:
Neu, waarom zou dat zo zijn? Op dit tijdstip vallen wel vaker DJ's in slaapquote:
And the winner is?quote:Op zondag 21 september 2014 02:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Attention please, drumrollsssssssss
Agossie arme meid tochquote:Op zondag 21 september 2014 02:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik ben de hele tijd netjes gebleven en heb hem alleen uitgelegd waarmee hij me pijn deed. In de hoop dat 'ie het zou begrijpen.
Daar kom ik nog op terugquote:
Nu ook nog hopelijk?quote:Op zondag 21 september 2014 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
Prodigy - Smack my bitch up zou nu wel goed klinken knokkel![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Attention please, drumrollsssssssss
Mono & Moira natuurlijkquote:
Heul nietquote:
boe hoe hoe..quote:Op zondag 21 september 2014 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik bouw de spanning nog verder op.quote:Op zondag 21 september 2014 02:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hè jammer
Ik zat vol spanning te wachten!
Deze klinkt altijd goedquote:Op zondag 21 september 2014 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ook nog hopelijk?
Een na laatste nummer.. en laatste nummer is gereserveerd
Laat lekker gaan.quote:Op zondag 21 september 2014 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
boe hoe hoe..
Nu ben ik de gebeten hond?
Ik ben nog nooit in slaap gevallen tijdens een show ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |