Heb je lol?quote:
Ja dat. So heequote:
Tis dat je het laatste er even bij zegtquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen moet ik om 11u ergens in een bos zijn wegens scoutingdingessen van mijn dochter
de pener vd gemiddelde fokker?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
Draai dan gewoon ben je geil of wil je een koekje
geefquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol muhahaha
is dat lekker, muhahahaquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol muhahaha
oeps.. dze had ik al gehadquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
Trusten en de groeten aan je hontquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon ga honten en slapen
en op tijd op voor de grote test ook
Slaap lekker Mousequote:
Neu, eerst onderbroek binnenstebuiten en zoquote:
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zegquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis dat je het laatste er even bij zegt
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer plafondstaren!
Trussies he!
jij ook trustselsquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer plafondstaren!
Trussies he!
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zeg![]()
Een professor die ik ken doet dat overigens wel
Scheelt weer een wasbeurt idd. Goed voor het milieuquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, eerst onderbroek binnenstebuiten en zo
Bij jou zijn de koekjes op denk ikquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
met zo'n kekke dasquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zeg![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
ik heb ook weinig redenen om geil te zijnquote:Op zondag 21 september 2014 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou zijn de koekjes op denk ik
JE MOEDERquote:
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?quote:
Vertel vertelquote:
QFTquote:Op zondag 21 september 2014 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook weinig redenen om geil te zijn
Kom danquote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?
Is sesamstraat al afgelopen?quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoor jij niet te slapen op dit tijdstip?
Ik wilde vroeger wel bij de scouting want ik vond fikkie stoken en bomen klimmen helemaal the shitquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:
quote:
De jeugd van tegenwoordigquote:
Fikkie stoken en bomen klimmen heb je geen scouting voor nodig.quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger wel bij de scouting want ik vond fikkie stoken en bomen klimmen helemaal the shitmaar nooit gedaan want ik weigerde het om in zo'n apenpakkie te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikkie stoken is tofquote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger wel bij de scouting want ik vond fikkie stoken en bomen klimmen helemaal the shitmaar nooit gedaan want ik weigerde het om in zo'n apenpakkie te lopen
Klopt gewoon een grote achtertuin voldoetquote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fikkie stoken en bomen klimmen heb je geen scouting voor nodig.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou vooruit. Maar alleen omdat je mij chocola gaf
quote:Op zondag 21 september 2014 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]hihi één vagijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Opera - Dixy Man's bandquote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Symphonic het volgende:
en ik weet waar ik mijn show morgenavond mee begin![]()
hoelaat begin je? ik luister wel. Maar wel Feyenoord ajaxquote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Sivert?quote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Truequote:Op zondag 21 september 2014 02:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fikkie stoken en bomen klimmen heb je geen scouting voor nodig.
Hee, wat moest je ma nou eigenlijk van je?quote:
quote:
Of Green Day met Dominated Love Slavequote:Op zondag 21 september 2014 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Hier achteraan past The Offspring mooi
koekje d'rbij?quote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Als het koekje op is ga ik er vandoor
quote:Op zondag 21 september 2014 02:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of Green Day met Dominated Love Slave
quote:Op zondag 21 september 2014 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Hier achteraan past The Offspring mooi
Robertquote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilde met je trouwenquote:Op zondag 21 september 2014 02:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, wat moest je ma nou eigenlijk van je?
En waarom wilde ze niet voor me dansen?
quote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef Fogel het volgende:
Woei, AC/DC. Niet op spotify, ik mis ze
ACDC is altijd goed.quote:
Ik vind hem zo geil, hij is slecht, maar tochquote:Op zondag 21 september 2014 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mij kei hard laten misbruiken als ik van de mannen was
Hoezo slecht?quote:Op zondag 21 september 2014 02:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem zo geil, hij is slecht, maar toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |