quote:
quote:
Ik nietquote:
quote:
Ik wel in de dag voor volgende week.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 01:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel in de dag voor volgende week.
wat doe jequote:Op zondag 21 september 2014 01:47 schreef knokkels het volgende:
Ahh hier waren jullie ...
Ik was jullie tijdelijk kwijt
Hij had het op de speaker in de trein en heeft daardoor natuurlijk de hossel gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 01:46 schreef ToT het volgende:
Nick, het nummer was: Face down, ass up. That's the way we like to fuck!
Enige voordeel van die twerk-hype.. die vrouw gaan op de knien EN ze doen al het werkquote:Op zondag 21 september 2014 01:46 schreef ToT het volgende:
Nick, het nummer was: Face down, ass up. That's the way we like to fuck!
Apocalyptica draaienquote:
Ga je schamen.quote:
Whehehe dat zal dan wel ja!quote:Op zondag 21 september 2014 01:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij had het op de speaker in de trein en heeft daardoor natuurlijk de hossel gedaan.
4 lui op cello's die Metallica coverenquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Enige voordeel van die twerk-hype.. die vrouw gaan op de knien EN ze doen al het werk
Niet die 2 russen?quote:Op zondag 21 september 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 lui op cello's die Metallica coveren
Oeh, nu heb ik zin in Red Army Choir, en dan bij voorkeur ook nog eens met de Leningrad Cowboys.quote:
En Sepultura en anderen, maar hun eigen origineel werk is echt het beste!quote:Op zondag 21 september 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 lui op cello's die Metallica coveren
Nee, deze waren eeerderquote:
Oh, maar ik vind die Russen zo leuk.quote:
Jaquote:
2cellosquote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind die Russen zo leuk.
Daar hebben we hier een term voor: Gl.......oh godver, ik moet nog steeds aan je UI wennen, Uccie!quote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind die Russen zo leuk.
quote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we hier een term voor: Gl.......oh godver, ik moet nog steeds aan je UI wennen, Uccie!
Nee, die kunnen geen cello spelenquote:
ja, ik zit ook telkens te zoenen, waar is Uccie nouquote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we hier een term voor: Gl.......oh godver, ik moet nog steeds aan je UI wennen, Uccie!
Ja ik heb hier eigenlijk ook niks meer in huis.quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
zucht ik moet snel weer eens wat flessen drank kopen, laatste restje Grand Marnier is ook al op
Arme jongenquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
zucht ik moet snel weer eens wat flessen drank kopen, laatste restje Grand Marnier is ook al op
jij mag mij helemaal niet zoenen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik zit ook telkens te zoenen, waar is Uccie nou
Meneer Freud, kom er maar in!quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit aan het waterquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier eigenlijk ook niks meer in huis.
nag paar flessen wijn, wat wiskey en een hele zooi Radlerquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
wijntje zou best fijn zijnquote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nag paar flessen wijn, wat wiskey en een hele zooi Radler
quote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nag paar flessen wijn, wat wiskey en een hele zooi Radler
Drink je dat serieus puur?quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3 flessen whisky, 2 vodka, en Apfelkornquote:Op zondag 21 september 2014 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeps
hebben wij helemaal niet gezoend vorig jaar?
quote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeps
hebben wij helemaal niet gezoend vorig jaar?
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvatquote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef Maillard het volgende:
[..]
Drink je dat serieus puur?
Ik gebruik het alleen in mixen en evt op een pannekoek of in een marinade ofzo.
Alleen alcoholquote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvat
fokkkkiieeeequote:
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvat
ik heb chocolaquote:
Je kan morgen ook bloemkool etenquote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatste restje beter kunnen laten staan
Ohja, ik weet wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.
absynt?quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.
Absinth heet dat.quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Absinthquote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
bloemkoolquote:Op zondag 21 september 2014 01:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan morgen ook bloemkool eten
Heb je lol?quote:
Ja dat. So heequote:
Tis dat je het laatste er even bij zegtquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen moet ik om 11u ergens in een bos zijn wegens scoutingdingessen van mijn dochter
de pener vd gemiddelde fokker?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
Draai dan gewoon ben je geil of wil je een koekje
geefquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol muhahaha
is dat lekker, muhahahaquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol muhahaha
oeps.. dze had ik al gehadquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
Trusten en de groeten aan je hontquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon ga honten en slapen
en op tijd op voor de grote test ook
Slaap lekker Mousequote:
Neu, eerst onderbroek binnenstebuiten en zoquote:
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zegquote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis dat je het laatste er even bij zegt
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer plafondstaren!
Trussies he!
jij ook trustselsquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer plafondstaren!
Trussies he!
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zeg![]()
Een professor die ik ken doet dat overigens wel
Scheelt weer een wasbeurt idd. Goed voor het milieuquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, eerst onderbroek binnenstebuiten en zo
Bij jou zijn de koekjes op denk ikquote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef Symphonic het volgende:
deze alweer
met zo'n kekke dasquote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje in een bos in een korte broek en zandkleurig overhemd rondlopen zeg![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
ik heb ook weinig redenen om geil te zijnquote:Op zondag 21 september 2014 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou zijn de koekjes op denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |