Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben qua alcohol een soort van vuilnisvat
ik heb chocolaquote:
Je kan morgen ook bloemkool etenquote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatste restje beter kunnen laten staan
Ohja, ik weet wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.
absynt?quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm doet me denken aan HIP97 en WANNULL enzo.. hoe heet dat spul ook weer.. suikerklontje, vaag groen spul.. verboden in veel landen in de originele vorm vanwege de tripopwekkende eigenschappen.. Hmmmm.... Ik kan er niet opkomen.
Absinth heet dat.quote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Absinthquote:Op zondag 21 september 2014 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
bloemkoolquote:Op zondag 21 september 2014 01:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan morgen ook bloemkool eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |