SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 20:01:00 ]
Goed bezig.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Zo, OP hersteld. WP is toch overgelopen naar ONZ.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax jij moet sowieso weg van GRTD SC en ONZ SC
Je bent wel lekker op dreef vanavond.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:
ok.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op hetedraad betrapt, dus zou maar nu niet zo stoer doen
Roahld Hquote:
Ga je moeder neukenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah, meteen een labiel tiener nadoen
nee de naam etsu is mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is isaaccuenca (die naam sowieso).
Dan sowieso Burger King. Smullers is pauper.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Roahld H
Moet nu 20 minuten wachten op trein
Hier Smullers halen of op leiden het superieure Burger King?
Niet slecht maar wil een ander slaapritme. Werd net op de bank wakker, laatste dat ik mij herinner is dat ik van de kapper thuis kwam en lunch wilde makenquote:
Zo makkelijk is ze ook weer niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met de jouwe.
Het is echt Japans.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee de naam etsu is mooi![]()
![]()
![]()
zogenaamd japans
Ik wil ook een ander slaapritme..quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet slecht maar wil een ander slaapritme. Werd net op de bank wakker, laatste dat ik mij herinner is dat ik van de kapper thuis kwam en lunch wilde maken
3-0 voor BKquote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan sowieso Burger King. Smullers is pauper.
best flex mj dng?quote:
patat van smullers is ook goedquote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
3-0 voor BK
Smullerburgers zijn wel lekker though
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
patat van smullers is ook goed
schattigquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
#viesdikquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Paxcon heeft gewoon een lekker lichaam.
Echt he.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je homoseksueel bent.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je homoseksueel bent.
Wat is tienertouren?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
![]()
Alsof jij hem niet zou willen doenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want ik moet de enige zijnIs toch belangrijke status.
Je hebt gelezen dat ik graag door Paxcon genomen zou willen worden als ik een meisje zou zijn.quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof jij hem niet zou willen doen
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
3 dagen onbeperkt treinen voor 33 euro
1 dag Walibi. De rest Hilversum, Utrecht, Scheveningen en gewoon in random treinen gegaanquote:
Nou als je dat durft, dan kun je toch ook naar het feestje?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
3 dagen onbeperkt treinen voor 33 euro
Nah is wel wat anders...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als je dat durft, dan kun je toch ook naar het feestje?Zelfvertrouwen jonge hop
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
1 dag Walibi. De rest Hilversum, Utrecht, Scheveningen en gewoon in random treinen gegaan
en nog steeds niet de psycholoog heeft gebeldquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben je niet zoals die hmmmm die laatst een 8 delige topicreeks had over dat die nergens heen durfde enz
Nah.. Ik ga wel feesten als ik 18 ben ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon doenHeb je weer een goede stap gedaan!
Twijfel nog steeds of het geen troll wasquote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
en nog steeds niet de psycholoog heeft gebeld
Neequote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je username hmmmmm? Zo ja dan bedoel ik jou ja
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeniet goed gelezen. Maar omdat ik met fylax in gesprek was voelde ik mij aangesproken ook al snapte ik niet waarom. Klopte dus ook want het ging niet over mij
Weet niet. Heb serieus tegen hem gedaan in DM maar hij wilt niet luisteren dus dan ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfel nog steeds of het geen troll was
Nee, link?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]Weetje wel over welke topics ik het heb? Was echt grappig
Hosselenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
en wat is de minimum leeftijd chicks die je wilt hosselen
Geloof ik meteenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.
Zit nu alles te soppen en te stofzuigen.Zweet me kapot.
Heb ook bijna niets gelezen van dat topic, op OP na.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Het werd vooral treurig na een paar delen
Ik vooral de laatste delenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ook bijna niets gelezen van dat topic, op OP na.
Vast niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteenHad je mijn berichtje nog gezien vanavond? Rond 18:00
14quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
en wat is de minimum leeftijd chicks die je wilt hosselen
Of ik je adres mag in een PM zodat ik je volgende week kaartje kan sturenquote:
Ohquote:Op donderdag 18 september 2014 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of ik je adres mag in een PM zodat ik je volgende week kaartje kan sturen
niet ouder dan jatogquote:
quote:
Uh?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fylax het volgende:
als er gras op groeit, kan er een paal in
....quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fylax het volgende:
als er gras op groeit, kan er een paal in
quote:Een lugubere vondst in een kluis op het centraal station van Hamburg. Daar vond de politie twee in plastic gewikkelde babylijkjes in een koffer.
Huilen met de pet op voor de tvquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/n(...)mpioenschap%E2%80%99
Die heeft hetzelfde probleem als Overmarsquote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/n(...)mpioenschap%E2%80%99
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft hetzelfde probleem als Overmars
quote:
Eriksen werd pas een topper in Engeland inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Al heeft Ajax nooit een Mercedes gehad de laatste jaren.
Eerder een Volkswagen
Daar vind ik hem ook eigenlijk niet zo opvallenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eriksen werd pas een topper in Engeland inderdaad
Toch wel het mannetje van de Spurs hoor. Zonder Eriksen is het aanvallend toch een stuk minder.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar vind ik hem ook eigenlijk niet zo opvallen
Mercedes is de sponsor hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Al heeft Ajax nooit een Mercedes gehad de laatste jaren.
Eerder een Volkswagen
Maar ik zie hem niet zo snel naar de top 4 gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel het mannetje van de Spurs hoor. Zonder Eriksen is het aanvallend toch een stuk minder.
Regelen ze beter dan Feyenoord met hun skeere Opelquote:
Lekker bescheiden tochquote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Regelen ze beter dan Feyenoord met hun skeere Opel
Tsja, ik snap die reacties niet echt want ze spelen uit tegen de winnaar van vorig jaar. Je had toch niks anders verwachtquote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo spelen ze vanavond ook
Begrijpelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen jongens. Slaap in de vorm van europa league heeft mij gegrepen.
Ik ook niet , maar een beetje tegenstand kan geen kwaad. Sevilla was al klaar na die 1-0quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik snap die reacties niet echt want ze spelen uit tegen de winnaar van vorig jaar. Je had toch niks anders verwacht
Vrije trap van Toornstra was ook wel echt weer teringveel pechquote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar een beetje tegenstand kan geen kwaad. Sevilla was al klaar na die 1-0
Tja en dan geven zij even gas en maken ze er 2 bij .quote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrije trap van Toornstra was ook wel echt weer teringveel pech
Heb er een hard hoofd in. Moet echt een keerpunt komen, hopelijk zondag.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja en dan geven zij even gas en maken ze er 2 bij .
Belgenclub en Reijka zijn wel te pakken gelukkig
Ik hoop het niet . Al is Ajax ook heel zwakquote:Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in. Moet echt een keerpunt komen, hopelijk zondag.
Welke film ben je heen geweest?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
weer moeten huilen in de bioscoop![]()
Hoiquote:
If I Stayquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke film ben je heen geweest?
Long time no see, alles goed?quote:
essquote:
Is dat die film met Chloe Grace Moretz?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die film met Chloe Grace Moretz?
Ja hoorquote:
MBquote:
Jewellquote:
we missen jequote:
Oh zoiets gaat bij mij altijd in fasesquote:Op donderdag 18 september 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jewell
Ben je beetje afgekapt op fok?
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
als je geen zin hebt in een zeikverhaal of spoilers of getyp zonder interpunctie, open de spoiler dan niet.Klinkt mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
zien we je wel weer bij de top 2000?:quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zoiets gaat bij mij altijd in fasesWeken of heel veel of nauwelijks
[..]![]()
ga er heenquote:
ga er heen in de bioscoopquote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
Ik ga je spoiler niet lezen Sofje, niet leuk voor als ik ooit nog eens de film ga kijken
Vast welquote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zien we je wel weer bij de top 2000?:
Hoe heet ie?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ga er heen in de bioscoop![]()
zo mooi
If I Stayquote:
Weet ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ga er heen
is maar vijf euro tot en met woensdag
Okequote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
If I Stay
tot woensdag vijf euro
NEE GA NAAR DEZEquote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Nationale filmweekIk ga dit weekend, maar denk niet naar die. Misschien naar die nieuwe film van Kristin Stewart
die zijn lekkerquote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
Er zitten teveel van die kokosrondjes in m'n zak Engelse drop.
Die vind ik juist het minst lekkerquote:
Is goed voor jequote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Sinds ik vlees eet ben ik ongeveer zes kilo aangekomen
ik ga weer zonder vlees eten man man
Ga anders lekker hier op losquote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Sinds ik vlees eet ben ik ongeveer zes kilo aangekomen
ik ga weer zonder vlees eten man man
nee wil ik nietquote:
ik ben ook verkoudenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Efteling wordt ook nog genoemd (als honorable mention)
sinds juli ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Maar sinds wanneer eet je weer vlees dan Sofje?
Kut is dat he? Ik zit vol snot en mijn smaak is verdwenen, ik proef niksquote:
Hoi, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Efteling wordt ook nog genoemd (als honorable mention)
Oké. Geen spijt van je beslissing?quote:
ik snap het niet, meestal ben ik twee keer per jaar verkouden, maar nu ook al in de zomer en nu weerquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ik zit vol snot en mijn smaak is verdwenen, ik proef niks
Ja nu dus welquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. Geen spijt van je beslissing?
Oh, Sprookjeswonderland staat natuurlijk op 1. http://www.sprookjeswonderland.nl/home/quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Top 10 pretparken ter wereld
Haha, je moet gewoon een beetje een nieuwe balans zoekenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nu dus weldus ga nog minder vlees eten
We zijn zielig Sofquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap het niet, meestal ben ik twee keer per jaar verkouden, maar nu ook al in de zomer en nu weer
Ja hequote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn zielig SofZulk mooi weer.. en dan dit
ja daar ga ik ook heenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
What If lijkt me ook leuke film. Met Harry
Toch wel erg leuk zo`n Pathe kaartquote:
neem er ook eenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel erg leuk zo`n Pathe kaart
Ik moet heel vaak huilen van films, series of boekenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
maar niemand merkte dat ik beetje moest huilen in de bios want ik was toch al snotterig door verkoudheid en moest ook paar keer niezen
Slaap lekkerquote:
In Woerden heb je geen Pathe dus vind ik zondequote:
ik vond het vroeger altijd vreemd als mijn moeder huilde bij een film maar nu doe ik het zelf ookquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak huilen van films, series of boekenEn dan komt een huisgenootje even wat vragen ofzo en dan is het meteen zo van 'Ohhhhh wat is er?' '*snif* niks hoor *snif* ik was gewoon een zielig stukje aan het lezen *snif*'
ik ging ook eerst dorp - arnhemquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Woerden heb je geen Pathe dus vind ik zonde
M'n moeder en ik zitten vaak naast elkaar op de bank te snotteren. Hard proberend dat niet te laten opvallen als m'n broers er ook zijn want die lachen ons dan uitquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond het vroeger altijd vreemd als mijn moeder huilde bij een film maar nu doe ik het zelf ook
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak huilen van films, series of boekenEn dan komt een huisgenootje even wat vragen ofzo en dan is het meteen zo van 'Ohhhhh wat is er?' '*snif* niks hoor *snif* ik was gewoon een zielig stukje aan het lezen *snif*'
ja dat bedoelen wij denk ikquote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen doe ik niet snel maar tranen vaak genoeg bij een mooie film
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen doe ik niet snel maar tranen vaak genoeg bij een mooie film
Ja preciesquote:
Oh maar ook niet snotteren hoorquote:
Whoohooo BKCity fahw laif jeweetzz!quote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
steek 2 vingers in de lucht als je trots bent op je afkomst
steek jij maar 2 vingers in je reet omdat je trots bent op je seksuele geaardheidquote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
steek 2 vingers in de lucht als je trots bent op je afkomst
burger king stad?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whoohooo BKCity fahw laif jeweetzz!
Nee manquote:
Spoor je echt niet inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152491518469888&fref=nf
![]()
![]()
Bah. Zijn er al mensen met de verkeerde achternaam met de dood bedreigd? Dat hoort er toch altijd een beetje bij als iemand iets filmt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152491518469888&fref=nf
![]()
![]()
Sitting in a tree is hetquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
tchock en Fok-it
kissing in a tree
Maar dit lijkt niet echt op zoenen. Meer een homp spaghetti met meer saus dan slierten die we tegelijk opeten.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
dus kom naar grunn
ik fix pax en johannes
en dan gaan we gezellig doen.
gezelligquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
tchock en Fok-it
kissing in a tree
Net zoals in die film met die hondjesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit lijkt niet echt op zoenen. Meer een homp spaghetti met meer saus dan slierten die we tegelijk opeten.
Ja, Lady&de Vagebondquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals in die film met die hondjes
ik heb nogquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit lijkt niet echt op zoenen. Meer een homp spaghetti met meer saus dan slierten die we tegelijk opeten.
Etsu wil het je wel lerenquote:
Ik ook, de samenwerking met #TeamEss was altijd geweldig.quote:
Hey Ess!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals in die film met die hondjes
Jaaaaaaaquote:
Hoi Johannesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, de samenwerking met #TeamEss was altijd geweldig.
[..]
Hey Ess!
quote:
Al vond ik Frank en Frey leukerquote:
Ik ben even aan het teruglezen.quote:
Volgens mij is het wel beetje meisjesfilm ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben even aan het teruglezen.
Ik was van plan dit weekend daar ook wel heen te gaan nu ik toch zo'n pathe pas heb.
Tenzij het echt een ontzettende meisjes film is.
Je hebt toch niet een leven buiten FOK! gekregen he, of is er een andere reden dat ik je zo weinig zie?quote:
ik hou niet van feesten en ook niet van chicksquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga naar een feest morgen en pak chicks op de bek jwz
owquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van feesten en ook niet van chicks
ik ben een
gezellige
jongen
Spontaan ook zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van feesten en ook niet van chicks
ik ben een
gezellige
jongen
Ik keek vroeger heul vaak Oliver en Coquote:
Zelfs dan wil ik als ik wat tijd over heb zelf zien of dat zo is of niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel beetje meisjesfilm ja.
Die was ook geniaal jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik keek vroeger heul vaak Oliver en Co![]()
Ik ben nogal van de fases. Dus ik doe dingen in periodes veel of nauwelijksquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch niet een leven buiten FOK! gekregen he, of is er een andere reden dat ik je zo weinig zie?
Betekent dit dat je nu weer vaker online bent?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de fases. Dus ik doe dingen in periodes veel of nauwelijks
Ja, dat zijn alleen maar meisjes inderdaad, dan wel met een groep dan wel met een meegesleurd vriendjequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik als ik wat tijd over heb zelf zien of dat zo is of niet.
Zat ook een keer bij Fault in our stars met 90 procent meisjes, toen voelde ik de bui al hangen.
Er kan altijd wel een kater bij, in New York Cityquote:
ik en jij kunnen elkaar ook veel doen als je daar interesse in hebtquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de fases. Dus ik doe dingen in periodes veel of nauwelijks
Het is een Toto!quote:
niet grappigquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sinds ze me blauw geschopt hebben
Misschien welquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Betekent dit dat je nu weer vaker online bent?
Sup?quote:
Meh, je zinsopbouw verteld me dat je meer met jezelf bezig bent dan met anderen. Dus meh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik en jij kunnen elkaar ook veel doen als je daar interesse in hebt
Meh, had geen zin om in bed te blijven dus effe paar spelletjes gedaan. Ga straks weer richting bed, dacht kom nog even vlug SC'en. Mja verder, same old. Had 'n foto gepost in 't topic, dan kun je ook (als je dat wilt) zien van hoe of wat. dAar?quote:
Waarquote:
Ik heb je wel eens eerder gezien. Dat je net kwam binnenvallen geloof ik, toen was ik hier eventjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi wij kennen elkaar volgens mij niet
Ik ben Fylax en ik ben jong, maar wel lief.
ik snap exact wat je bedoelt, jij en ik dan ;squote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, je zinsopbouw verteld me dat je meer met jezelf bezig bent dan met anderen. Dus meh.
Aha oke.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens eerder gezien. Dat je net kwam binnenvallen geloof ik, toen was ik hier eventjes.
*kijkt achterom* IK ZIE NIEMAND, Moet ik me zorgen maken?quote:
Ja heuj, geen wonder dat ik die ess niet zie, ik ben niet zo groot, ik kan niet over die heuvels kijken.quote:
Ja nee te laat, je hebt nu je ware aard al laten zien, die kun je niet meer verbergen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap exact wat je bedoelt, jij en ik dan ;s
Beter. Wat doe je nog op?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Redelijk maar ik moet niet zeuren.
Pas als je horrormuziek hoort op de achtergrondquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kijkt achterom* IK ZIE NIEMAND, Moet ik me zorgen maken?
[..]
Ja heuj, geen wonder dat ik die ess niet zie, ik ben niet zo groot, ik kan niet over die heuvels kijken.
Hoi.quote:
Ik ben de famous ess. Van #teamess.quote:
ah jij bent dus zo'n iemand die iemand maar 1 kans geeftquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee te laat, je hebt nu je ware aard al laten zien, die kun je niet meer verbergen.
Heeyquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik ben de famous ess. Van #teamess.
Dat zijn toch van die wk voetbal experts?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik ben de famous ess. Van #teamess.
ben jij mod?quote:
Ik hoor spontaan van die krijsende violenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pas als je horrormuziek hoort op de achtergrond
Ga slapen dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb morgen 9:00 college.
Grrr.
Suc6quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb morgen 9:00 college.
Grrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |