Kut is dat he? Ik zit vol snot en mijn smaak is verdwenen, ik proef niksquote:
Hoi, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Efteling wordt ook nog genoemd (als honorable mention)
Oké. Geen spijt van je beslissing?quote:
ik snap het niet, meestal ben ik twee keer per jaar verkouden, maar nu ook al in de zomer en nu weerquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ik zit vol snot en mijn smaak is verdwenen, ik proef niks
Ja nu dus welquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. Geen spijt van je beslissing?
Oh, Sprookjeswonderland staat natuurlijk op 1. http://www.sprookjeswonderland.nl/home/quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Top 10 pretparken ter wereld
Haha, je moet gewoon een beetje een nieuwe balans zoekenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nu dus weldus ga nog minder vlees eten
We zijn zielig Sofquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap het niet, meestal ben ik twee keer per jaar verkouden, maar nu ook al in de zomer en nu weer
Ja hequote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn zielig SofZulk mooi weer.. en dan dit
ja daar ga ik ook heenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
What If lijkt me ook leuke film. Met Harry
Toch wel erg leuk zo`n Pathe kaartquote:
neem er ook eenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel erg leuk zo`n Pathe kaart
Ik moet heel vaak huilen van films, series of boekenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
maar niemand merkte dat ik beetje moest huilen in de bios want ik was toch al snotterig door verkoudheid en moest ook paar keer niezen
Slaap lekkerquote:
In Woerden heb je geen Pathe dus vind ik zondequote:
ik vond het vroeger altijd vreemd als mijn moeder huilde bij een film maar nu doe ik het zelf ookquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak huilen van films, series of boekenEn dan komt een huisgenootje even wat vragen ofzo en dan is het meteen zo van 'Ohhhhh wat is er?' '*snif* niks hoor *snif* ik was gewoon een zielig stukje aan het lezen *snif*'
ik ging ook eerst dorp - arnhemquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Woerden heb je geen Pathe dus vind ik zonde
M'n moeder en ik zitten vaak naast elkaar op de bank te snotteren. Hard proberend dat niet te laten opvallen als m'n broers er ook zijn want die lachen ons dan uitquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond het vroeger altijd vreemd als mijn moeder huilde bij een film maar nu doe ik het zelf ook
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak huilen van films, series of boekenEn dan komt een huisgenootje even wat vragen ofzo en dan is het meteen zo van 'Ohhhhh wat is er?' '*snif* niks hoor *snif* ik was gewoon een zielig stukje aan het lezen *snif*'
ja dat bedoelen wij denk ikquote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen doe ik niet snel maar tranen vaak genoeg bij een mooie film
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen doe ik niet snel maar tranen vaak genoeg bij een mooie film
Ja preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |