Al vond ik Frank en Frey leukerquote:
Ik ben even aan het teruglezen.quote:
Volgens mij is het wel beetje meisjesfilm ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben even aan het teruglezen.
Ik was van plan dit weekend daar ook wel heen te gaan nu ik toch zo'n pathe pas heb.
Tenzij het echt een ontzettende meisjes film is.
Je hebt toch niet een leven buiten FOK! gekregen he, of is er een andere reden dat ik je zo weinig zie?quote:
ik hou niet van feesten en ook niet van chicksquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga naar een feest morgen en pak chicks op de bek jwz
owquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van feesten en ook niet van chicks
ik ben een
gezellige
jongen
Spontaan ook zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van feesten en ook niet van chicks
ik ben een
gezellige
jongen
Ik keek vroeger heul vaak Oliver en Coquote:
Zelfs dan wil ik als ik wat tijd over heb zelf zien of dat zo is of niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel beetje meisjesfilm ja.
Die was ook geniaal jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik keek vroeger heul vaak Oliver en Co![]()
Ik ben nogal van de fases. Dus ik doe dingen in periodes veel of nauwelijksquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch niet een leven buiten FOK! gekregen he, of is er een andere reden dat ik je zo weinig zie?
Betekent dit dat je nu weer vaker online bent?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de fases. Dus ik doe dingen in periodes veel of nauwelijks
Ja, dat zijn alleen maar meisjes inderdaad, dan wel met een groep dan wel met een meegesleurd vriendjequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik als ik wat tijd over heb zelf zien of dat zo is of niet.
Zat ook een keer bij Fault in our stars met 90 procent meisjes, toen voelde ik de bui al hangen.
Er kan altijd wel een kater bij, in New York Cityquote:
ik en jij kunnen elkaar ook veel doen als je daar interesse in hebtquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de fases. Dus ik doe dingen in periodes veel of nauwelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |