SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 20:01:00 ]
Goed bezig.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Zo, OP hersteld. WP is toch overgelopen naar ONZ.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax jij moet sowieso weg van GRTD SC en ONZ SC
Je bent wel lekker op dreef vanavond.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:
ok.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op hetedraad betrapt, dus zou maar nu niet zo stoer doen
Roahld Hquote:
Ga je moeder neukenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah, meteen een labiel tiener nadoen
nee de naam etsu is mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is isaaccuenca (die naam sowieso).
Dan sowieso Burger King. Smullers is pauper.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Roahld H
Moet nu 20 minuten wachten op trein
Hier Smullers halen of op leiden het superieure Burger King?
Niet slecht maar wil een ander slaapritme. Werd net op de bank wakker, laatste dat ik mij herinner is dat ik van de kapper thuis kwam en lunch wilde makenquote:
Zo makkelijk is ze ook weer niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met de jouwe.
Het is echt Japans.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee de naam etsu is mooi![]()
![]()
![]()
zogenaamd japans
Ik wil ook een ander slaapritme..quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet slecht maar wil een ander slaapritme. Werd net op de bank wakker, laatste dat ik mij herinner is dat ik van de kapper thuis kwam en lunch wilde maken
3-0 voor BKquote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan sowieso Burger King. Smullers is pauper.
best flex mj dng?quote:
patat van smullers is ook goedquote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
3-0 voor BK
Smullerburgers zijn wel lekker though
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
patat van smullers is ook goed
schattigquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
#viesdikquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Paxcon heeft gewoon een lekker lichaam.
Echt he.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je homoseksueel bent.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je homoseksueel bent.
Wat is tienertouren?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
![]()
Alsof jij hem niet zou willen doenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want ik moet de enige zijnIs toch belangrijke status.
Je hebt gelezen dat ik graag door Paxcon genomen zou willen worden als ik een meisje zou zijn.quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof jij hem niet zou willen doen
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
3 dagen onbeperkt treinen voor 33 euro
1 dag Walibi. De rest Hilversum, Utrecht, Scheveningen en gewoon in random treinen gegaanquote:
Nou als je dat durft, dan kun je toch ook naar het feestje?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
3 dagen onbeperkt treinen voor 33 euro
Nah is wel wat anders...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als je dat durft, dan kun je toch ook naar het feestje?Zelfvertrouwen jonge hop
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
1 dag Walibi. De rest Hilversum, Utrecht, Scheveningen en gewoon in random treinen gegaan
en nog steeds niet de psycholoog heeft gebeldquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben je niet zoals die hmmmm die laatst een 8 delige topicreeks had over dat die nergens heen durfde enz
Nah.. Ik ga wel feesten als ik 18 ben ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon doenHeb je weer een goede stap gedaan!
Twijfel nog steeds of het geen troll wasquote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
en nog steeds niet de psycholoog heeft gebeld
Neequote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je username hmmmmm? Zo ja dan bedoel ik jou ja
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeniet goed gelezen. Maar omdat ik met fylax in gesprek was voelde ik mij aangesproken ook al snapte ik niet waarom. Klopte dus ook want het ging niet over mij
Weet niet. Heb serieus tegen hem gedaan in DM maar hij wilt niet luisteren dus dan ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfel nog steeds of het geen troll was
Nee, link?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]Weetje wel over welke topics ik het heb? Was echt grappig
Hosselenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
en wat is de minimum leeftijd chicks die je wilt hosselen
Geloof ik meteenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.
Zit nu alles te soppen en te stofzuigen.Zweet me kapot.
Heb ook bijna niets gelezen van dat topic, op OP na.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Het werd vooral treurig na een paar delen
Ik vooral de laatste delenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ook bijna niets gelezen van dat topic, op OP na.
Vast niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteenHad je mijn berichtje nog gezien vanavond? Rond 18:00
14quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
en wat is de minimum leeftijd chicks die je wilt hosselen
Of ik je adres mag in een PM zodat ik je volgende week kaartje kan sturenquote:
Ohquote:Op donderdag 18 september 2014 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of ik je adres mag in een PM zodat ik je volgende week kaartje kan sturen
niet ouder dan jatogquote:
quote:
Uh?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fylax het volgende: