Niet slecht maar wil een ander slaapritme. Werd net op de bank wakker, laatste dat ik mij herinner is dat ik van de kapper thuis kwam en lunch wilde makenquote:
Zo makkelijk is ze ook weer niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met de jouwe.
Het is echt Japans.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee de naam etsu is mooi![]()
![]()
![]()
zogenaamd japans
Ik wil ook een ander slaapritme..quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet slecht maar wil een ander slaapritme. Werd net op de bank wakker, laatste dat ik mij herinner is dat ik van de kapper thuis kwam en lunch wilde maken
3-0 voor BKquote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan sowieso Burger King. Smullers is pauper.
best flex mj dng?quote:
patat van smullers is ook goedquote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
3-0 voor BK
Smullerburgers zijn wel lekker though
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
patat van smullers is ook goed
schattigquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
#viesdikquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Paxcon heeft gewoon een lekker lichaam.
Echt he.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je homoseksueel bent.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je homoseksueel bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |