Wat is tienertouren?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
Toen ik ging tienertoeren (ja ja ik was buiten 3 dagen in de vakantie) heb ik zoveel kroketten en frikandellen bij de smullers op![]()
![]()
Alsof jij hem niet zou willen doenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want ik moet de enige zijnIs toch belangrijke status.
Je hebt gelezen dat ik graag door Paxcon genomen zou willen worden als ik een meisje zou zijn.quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof jij hem niet zou willen doen
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
3 dagen onbeperkt treinen voor 33 euro
1 dag Walibi. De rest Hilversum, Utrecht, Scheveningen en gewoon in random treinen gegaanquote:
Nou als je dat durft, dan kun je toch ook naar het feestje?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
3 dagen onbeperkt treinen voor 33 euro
Nah is wel wat anders...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als je dat durft, dan kun je toch ook naar het feestje?Zelfvertrouwen jonge hop
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
1 dag Walibi. De rest Hilversum, Utrecht, Scheveningen en gewoon in random treinen gegaan
en nog steeds niet de psycholoog heeft gebeldquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben je niet zoals die hmmmm die laatst een 8 delige topicreeks had over dat die nergens heen durfde enz
Nah.. Ik ga wel feesten als ik 18 ben ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon doenHeb je weer een goede stap gedaan!
Twijfel nog steeds of het geen troll wasquote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
en nog steeds niet de psycholoog heeft gebeld
Neequote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je username hmmmmm? Zo ja dan bedoel ik jou ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |