SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 2% gewijzigd door Fylax op 18-09-2014 16:58:50 ](she/her)
quote:
Ook voor jullie eenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja doe maar, want veel mensen zijn er hier toch niet online.
Eens met de TT trouwens.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja doe maar, want veel mensen zijn er hier toch niet online.
Eens met de TT trouwens.
oké gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je nu al honger hebt, waarom niet?
Hoe is het om uit huis te wonen?quote:
Frustrerend zeg. Heb je haar al een lui varken genoemd of ben je nog niet op oorlogspad geweest binnenshuis?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
moest eerst heel de keuken schoonmaken want gisteren heeft een vriendin van een huisgenoot hier gekookt en niks opgeruimd
Ze is er nu niet. En als het nog een keer gebeurd zeg ik wel dat ze het moet opruimenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frustrerend zeg. Heb je haar al een lui varken genoemd of ben je nog niet op oorlogspad geweest binnenshuis?
hoi jcquote:
Wat heb je gemaakt?quote:
Je moet niet te vaak troep van anderen schoonmaken, heb ik ook wel eens gedaan maar dan was het twee weken later weer een bende.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
moest eerst heel de keuken schoonmaken want gisteren heeft een vriendin van een huisgenoot hier gekookt en niks opgeruimd
wat ik maandag al wilde maken, witlofsaladenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
[..]
Je moet niet te vaak troep van anderen schoonmaken, heb ik ook wel eens gedaan maar dan was het twee weken later weer een bende.
Nu is de keuken hier op zich best schoon, behalve een grote stapel pannen die nauwelijks zijn afgewassen aan de zijkant dan...
Ah ik houd niet zo van witlof, maar als jij het lekker vindt is het wel een goed idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ik maandag al wilde maken, witlofsaladenmaar maandag ging huisgenoot voor ons koken, dinsdag uit eten en woensdag pizza
wat ga jij maken?
en ik doe het soms
als ik zelf de keuken moet gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich liggen die pannen ook niet in de weg, maar het is toch wel een beetje irritant.
Johannesquote:Op donderdag 18 september 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ama, hoe gaat ie?
Hier ook, heerlijk weer ook vandaagquote:Op donderdag 18 september 2014 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JohannesJa super, daar ook?
Snap ikquote:Op donderdag 18 september 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier ook, heerlijk weer ook vandaag![]()
Op die momenten vind ik het jammer dat ik geen balkon heb
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah ik houd niet zo van witlof, maar als jij het lekker vindt is het wel een goed idee.
Hier even een foto van hoe de keuken er nu uitziet:Rauwe witlof lust ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich liggen die pannen ook niet in de weg, maar het is toch wel een beetje irritant.met appel en banaan is het zoet
Gadverdamme
zou het allang opgeruimd hebbenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik heb er wel een, maar je wilt nooit komen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah ik houd niet zo van witlof, maar als jij het lekker vindt is het wel een goed idee.
Hier even een foto van hoe de keuken er nu uitziet:Haha ik zal maar geen foto maken van onze keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich liggen die pannen ook niet in de weg, maar het is toch wel een beetje irritant.
Your beauty never ever scared me.
Mijn kamer is op het zuiden, dat is op zich wel nice, maar op een gegeven moment doe ik het rolgordijn toch half naar beneden, want anders wordt het echt te warm hier binnen.quote:
wij hebben een dakterras op het zuidenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kamer is op het zuiden, dat is op zich wel nice, maar op een gegeven moment doe ik het rolgordijn toch half naar beneden, want anders wordt het echt te warm hier binnen.
Uhh ja, en daarom hoorde ik gisteren dat je Paxcon wel had uitgenodigd om bij jou langs te komen en mij niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar je wilt nooit komen.
Hij nodigde zichzelf uit. Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhh ja, en daarom hoorde ik gisteren dat je Paxcon wel had uitgenodigd om bij hem langs te komen en mij niet?![]()
![]()
![]()
Wij hebben ook dakterras maar is met dit weer niet uit te houdenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben een dakterras op het zuiden
38m2
Ok bij deze nodig ik mezelf ook uit bij je thuisquote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij nodigde zichzelf uit. Dat is heel wat anders.
Neemt niet weg dat je mij niet hebt uitgenodigd.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok bij deze nodig ik mezelf ook uit bij je thuis![]()
Ik weet niet of ik dat wel aankan.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok bij deze nodig ik mezelf ook uit bij je thuis![]()
Ik had mijn handen vol aan Paxcon dus ik was even vergeten om jou ook te uitnodigen, maar ik wilde dat nog wel doen, maar Paxcon bleef me lastigvallen waardoor ik nog geen een kans heb gehad.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je mij niet hebt uitgenodigd.
Pax heeft dat nodig om zichzelf uit te nodigen, maar ik had toch wel verwacht dat jij mij uit zou nodigen.
Ja, dat heb ik dus al eens gedaan maar het zou je verbazen hoe snel mensen dan er alweer een rotzooitje van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Rauwe witlof lust ik welmet appel en banaan is het zoet
Gadverdamme
zou het allang opgeruimd hebben
Nicequote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben een dakterras op het zuiden
38m2
Nu heb je een kans om dat officieel te doen (uiteraard kom ik dinsdag sowieso wel).quote:Op donderdag 18 september 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel aankan.
[..]
Ik had mijn handen vol aan Paxcon dus ik was even vergeten om jou ook te uitnodigen, maar ik wilde dat nog wel doen, maar Paxcon bleef me lastigvallen waardoor ik nog geen een kans heb gehad.
zo heel erg vind ik het niet om op te ruimen, maar dat bij jou is wel heel ergquote:Op donderdag 18 september 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus al eens gedaan maar het zou je verbazen hoe snel mensen dan er alweer een rotzooitje van hebben gemaakt.
[..]
NiceIk ben een beetje jaloers zelfs.
Ik stond vandaag op het punt te klagen over de warmte. Toen bedacht ik mij dat het waarschijnlijk de laatste zonnige dag zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kook jij wel altijd voor extra man, of bij voorkeur slechts voor jezelf? Voor meerdere koken is vaak nog makkelijker ook immersquote:Op donderdag 18 september 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zo heel erg vind ik het niet om op te ruimen, maar dat bij jou is wel heel ergwij hebben maar vier pannen in huis
en alleen ik en nog een andere huisgenoot kokendus zo erg is het nooit
Ik dacht dat er stondquote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond vandaag op het punt te klagen over de warmte. Toen bedacht ik mij dat het waarschijnlijk de laatste zonnige dag zou zijn.
Nou, niet heel speciaal ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe is het om uit huis te wonen?
Juist niet. Vandaag zowaar weer eens vrolijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond
dat het mijn laatste zonnige dag zou zijn
nou ik begon nu een beetje vroeg, dus dan willen de meeste niet al eten. en had maar eten voor een persoonquote:Op donderdag 18 september 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kook jij wel altijd voor extra man, of bij voorkeur slechts voor jezelf? Voor meerdere koken is vaak nog makkelijker ook immers
Hoiquote:
Dit is niet waarquote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind je het niet heel leukquote:Op donderdag 18 september 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, niet heel speciaal ofzo?![]()
Ik moet alleen nog even de zin vinden om te koken. Want daar heb ik dus nooit zin in.
Wat fijnquote:Op donderdag 18 september 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist niet. Vandaag zowaar weer eens vrolijk.
Niet per sequote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het niet heel leuk![]()
Ja dat heb ik dus ook niet echt, maar begint nu wel te komen dat ik het leuk vind
Ik heb de keuken hier wel eens viezer gezien...quote:Op donderdag 18 september 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zo heel erg vind ik het niet om op te ruimen, maar dat bij jou is wel heel ergwij hebben maar vier pannen in huis
en alleen ik en nog een andere huisgenoot kokendus zo erg is het nooit
Gisteren vond jij het heel leuk.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, niet heel speciaal ofzo?![]()
Ik moet alleen nog even de zin vinden om te koken. Want daar heb ik dus nooit zin in.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond vandaag op het punt te klagen over de warmte. Toen bedacht ik mij dat het waarschijnlijk de laatste zonnige dag zou zijn.
Omdat jij kookte. Mensen voor je laten koken vind ik heel leukquote:Op donderdag 18 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de keuken hier wel eens viezer gezien...Ik deel het ook met nog 6 anderen, alhoewel sommige mensen bijna nooit koken.
Er stond ook eerst een grote doos van plastic op het aanrecht gevuld met allemaal vies bestek en borden, dat vond ik pas irritant
[..]
Gisteren vond jij het heel leuk.
[..]
Nu heb ik spijt dat ik een lange broek aan had op de laatste zonnige dag van het jaar.
Ja, maar volgende week ga jij weer koken, ik ben benieuwd welk topgerecht dit gaat worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij kookte. Mensen voor je laten koken vind ik heel leuk
Ik durf niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je een kans om dat officieel te doen (uiteraard kom ik dinsdag sowieso wel).
Wat ben jij voor een rare leugenaar. Nu ben ik achter waarom je naar me stond te grijnzen bij Harmonie vandaag.quote:
???quote:Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
Wat ben jij voor een rare leugenaar. Nu ben ik achter waarom je naar me stond te grijnzen bij Harmonie vandaag.
Waarom durf je niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
Wat ben jij voor een rare leugenaar. Nu ben ik achter waarom je naar me stond te grijnzen bij Harmonie vandaag.
waarom vroeg je vanochtend waar ik wasquote:Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vroeg je vanochtend waar ik was
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om bang van mij te zijn.
Dat kan je inderdaad, maar of het mag, is een hele andere kwestie.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan de DM wel openbaren, maar van jouw manier van typen wordt niemand vrolijk.
Denk dan eens even naquote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Dat kan je inderdaad, maar of het mag, is een hele andere kwestie.
Dan zie ik je dinsdag.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Paxcon mag alles.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Is goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zie ik je dinsdag.
Morgen of vrijdag over een week?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed.
PS. ik ben vrijdag jarig, dus ik verwacht een cadeautje.
Vrijdag over een week.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen of vrijdag over een week?
Ja ik leef nog, jij ook zo te zien.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of je nog leefde.
Nog maar net.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik leef nog, jij ook zo te zien.
Wat is er dan schatjequote:
Ik ben niet zo veel meer op fok, over wie gaat het?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is toch vanzelfsprekend? Die ene user valt me lastig. Al de hele week.
Paxcon.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veel meer op fok, over wie gaat het?
Maar paxje is heel lief.quote:
Succes alvast over een halfuur.quote:
Je bent wel weer op oorlogspad he. Gelukkig kunnen mijn brede en gespierde schouders jouw bittere en haatdragende posts wel aan.quote:
Dankje, al heb ik er niet echt vertrouwen in.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes alvast over een halfuur.
doperwtenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had chili gemaakt, en ipv een blik mais heb ik er doperwten ingegooidniet goed gekeken
![]()
Aldo dopert dat je bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had chili gemaakt, en ipv een blik mais heb ik er doperwten ingegooidniet goed gekeken
![]()
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar paxje is heel lief.
Waarschijnlijk stel je je weer aan
Rot op.quote:
Zolang ik je maar mag masseren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent wel weer op oorlogspad he. Gelukkig kunnen mijn brede en gespierde schouders jouw bittere en haatdragende posts wel aan.
Rot zelf op, Paxcon is aardig.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Maar ik zie het met mijn eigen ogen gebeuren.
[..]
Rot op.
[..]
Zolang ik je maar mag masseren.
quote:
Ze zijn boos op me omdat ze door mij meer moeten betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Logisch dat ze in radiotopic je niet meer moeten.
Je snapt werkelijk niet waar het om gaat.![]()
Ook, ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos op me omdat ze door mij meer moeten betalen.
heb je weer beef met die motherfuckersquote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos op me omdat ze door mij meer moeten betalen.
Ze zijn boos dat ze "door mij" muziekrechten moeten betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb je weer beef met die motherfuckers
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
fylax beetje respect voor de oudere leden pls
Betaal jij daar aan mee?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ze "door mij" muziekrechten moeten betalen.
haha wat?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ze "door mij" muziekrechten moeten betalen.
Respect krijgt iemand van mij als diegene ook respect heeft voor mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
fylax beetje respect voor de oudere leden pls
Maar zo werkt het andersom ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Respect krijgt iemand van mij als diegene ook respect heeft voor mij.
Op die manier gaan Fylax en Etsu nooit vrienden worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar zo werkt het andersom ook.
Denk daar maar eens over na.
heel mooi gezegd, sofquote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat het voordat jij er was die kosten er ook niet waren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Is niet verplicht. Is mij ook nooit gevraagd.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is toch zo.quote:
"Door jou zijn we 100 euro meer per maand kwijt"quote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat het voordat jij er was die kosten er ook niet waren.
Wel zo netjes als je mee betaalt, je krijg toch belachelijk veel geld, verwend mannetje.
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Door jou zijn we 100 euro meer per maand kwijt"
Ofwel, er waren ervoor al kosten.
pijnlijk fylax. op zo'n manier gedumpt worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Door jou zijn we 100 euro meer per maand kwijt"
Ofwel, er waren ervoor al kosten.
bakkie cum xdquote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk fylax. op zo'n manier gedumpt worden.![]()
![]()
als er iets is wat ik voor je kan doen in deze moeilijke tijden; er staat altijd een bakkie klaar voor je
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.
Daar hadden ze niet op gerekend.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.
Neemt niet weg dat jij gebruik maakt van die radio en er dus aan mee werkt.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.
Ja, maar wel op FOK!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens het hond uitlaten?
dat is sarcastisch benquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
waar slaat dit op
Het is niet mijn schuld.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij gebruik maakt van die radio en er dus aan mee werkt.
wat gebeurde er?quote:
Ze waren 'illegaal' bezig. Verder denk i kdat het voor Fylax beter is als hij niet zo probeert te scoren. Het zal zijn radiotoekomst geen goed doen bij 49 denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.
Daar hadden ze niet op gerekend.
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!quote:
gvd jij bent echt een dom joch hequote:
Ja, maar hij kan best mee betalen ofzo hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren 'illegaal' bezig. Verder denk i kdat het voor Fylax beter is als hij niet zo probeert te scoren. Het zal zijn radiotoekomst geen goed doen bij 49 denk ik.
[..]
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!
en wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verklaarde de liefde aan Littlebrownie
wie dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow lb is echt lulligquote:
Ten eerste zijn er meerdere mensen die draaien en niet betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
gvd jij bent echt een dom joch he
JIJ maakt gebruik van die radio
ZIJ betalen alles
door JOU zijn er nog meer kosten
JIJ betaalt NIKS
gierig ventje
Die krulletjes doen het hemquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!
Denken dat ik ook maar een cent ga betalen aan hen na hoe ze tegen mij deden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan best mee betalen ofzo hoor
Je weet nu toch dat er door jou meer kosten worden gemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ten eerste zijn er meerdere mensen die draaien en niet betalen.
Ten tweede is er mij nooit gevraagd om mee te betalen, hoe moet ik weten dat iedereen meebetaalt aan de radio?
ga je nog antwoord geven op mijn vraag of alleen de slachtofferrol aanhangen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar een cent ga betalen aan hen na hoe ze tegen mij deden.
Iemand anders dreigde hen aan te geven, niet ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
J
[..]
Je weet nu toch dat er door jou meer kosten worden gemaakt.
Wat was je vraag?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga je nog antwoord geven op mijn vraag of alleen de slachtofferrol aanhangen?
Oke.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand anders dreigde hen aan te geven, niet ik.
Daarbij, ze moeten gewoon legaal doen. Niet illegaal een radiotje hebben en geen muziekrechten betalen.
Ze willen me toch niet meer? Als ik na het conflict nog mocht draaien had ik meebetaald.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke.
Jij vindt dus dat ze legaal moeten draaien.
Draag jij daar nu aan bij?
Nee.
Herman Finkers > krullen, de logica van vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe ze dat wist aangezien ik nog nooit een foto openbaar heb gepost
Oke mooi.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze willen me toch niet meer? Als ik na het conflict nog mocht draaien had ik meebetaald.
Iedereen die het met jou eens is is prachtig. Slijmbal. Dacht dat ik veel slijmde maar jij spant de kroon.quote:
Je kent de situatie tussen LB en mij niet, dus stfu.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen die het met jou eens is is prachtig. Slijmbal. Dacht dat ik veel slijmde maar jij spant de kroon.
doe jij toch ook bij paxquote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen die het met jou eens is is prachtig. Slijmbal. Dacht dat ik veel slijmde maar jij spant de kroon.
ze wil je een kans gevenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Herman Finkers > krullen, de logica van vrouwen
Ik slijm bij Pax omdat hij een leuke jongen is.quote:
Ga janken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slijm bij Pax omdat hij een leuke jongen is.
Etsu met zijn "GGMM is het met mij eens" "Die en die vindt dit ook"
slijmen is slijmenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slijm bij Pax omdat hij een leuke jongen is.
Etsu met zijn "GGMM is het met mij eens" "Die en die vindt dit ook"
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kent de situatie tussen LB en mij niet, dus stfu.
Muziekrechten. Die betalen ze al jaren niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar ze voor moeten betalen .,.......
Het is toch een hobbyradio? het wordt toch niet gepubliceerd o.i.dquote:Op donderdag 18 september 2014 19:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Muziekrechten. Die betalen ze al jaren niet.
Radio = radio.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is toch een hobbyradio? het wordt toch niet gepubliceerd o.i.d
quote:
Ja, maar het zou wel zo netjes van Fylax zijn om mee te betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef Paxcon het volgende:
Dat ze moeten betalen heeft in principe weinig met Fylax te maken. Al sinds het begin zijn ze verplicht te betalen voor de muziekrechten.
fylax is 15, wat je nu vraagt is dat zijn ouders moeten betalenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel zo netjes van Fylax zijn om mee te betalen.
Nogmaals. Ik ga toch nergens voor betalen als ik niet mag mee draaien?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Op zich wel. Als iedereen die wil draaien meebetaalt kun je de kosten mooi delen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
fylax heeft een vermogen johquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fylax is 15, wat je nu vraagt is dat zijn ouders moeten betalen
Ja. Je kan het ook net als R49 jaren niet doen, maar blijkbaar wilde wat users hen aangeven.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus als ik nu een radio maak voor een paar mensen moet ik muziekrechten betalen?
slaat nergens op, alsof die bedrijven erachter komen dat ik muziek van hen gebruik
Ja dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik ga toch nergens voor betalen als ik niet mag mee draaien?
krijg ie van zijn opa en oma meen ikquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]Hij durft de deur niet eens uit, laat staan werken.
owquote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg ie van zijn opa en oma meen ik
je bent zelf een iequote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg ie van zijn opa en oma meen ik
ja weet je hoe ver dat isquote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
sofje zullen we een keertje meeten?
in grunn
dan gaan we samen in mn inloopkast daten
LBquote:
wat?quote:
ja maar in grunn kan ik je pax en johannes aanbiedenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet je hoe ver dat is
meet me halfway bby
ohja dat is wel leukquote:Op donderdag 18 september 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar in grunn kan ik je pax en johannes aanbieden
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
dus kom naar grunn
ik fix pax en johannes
en dan gaan we gezellig doen.
wel keer doordeweeks hequote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
dus kom naar grunn
ik fix pax en johannes
en dan gaan we gezellig doen.
pak je kansquote:
wauwquote:
quote:
Wat?quote:
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?
Leer eens normaal te reageren
Je moet z'n respect verdienenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?
Leer eens normaal te reageren
wie?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stoer hoor jongens, met zijn allen een 15-jarige aanvallen.![]()
![]()
Echt, jullie waren zeker ook diegene die de zelfmoord van Bryan, Koos en Achmed op hun geweten hebben?
Hij zei niet eens wat tegen je? Wotfok?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.
Nee nu eens een keer niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen je? Wotfok?
quote:
Wat poëtisch.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?
kusquote:
In fokkers geval pech, mag die gast totaal niet. Kutjong dat 't is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien doet hij normaal als jij normaal doet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
In fokkers geval pech, mag die gast totaal niet. Kutjong dat 't is.
jonge bemoei je er niet meequote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.
als je filosofisch wilt doen, doe het dan goed
Fokker deed helemaal niets. Hij zei enkel 'Gefotografeerd' en meteen voelt dat kind zich aangevallen....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.
als je filosofisch wilt doen, doe het dan goed
Geef hem geen kans meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien doet hij normaal als jij normaal doet.
dag kusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
ik ga naar stad en dan naar de bioscoop dag liefjes
xxxxquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
ik ga naar stad en dan naar de bioscoop dag liefjes
Hoop dat je erin stikt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
En nu ga ik eten tot zo.
Op post reageer ik zometeen wel.
via itunes jaquote:
Nou nou nouquote:
Oh ik heb via itunes gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 10 apps, 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
100 whatsapp gesprekken?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
Backup of downloaden?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 10 apps, 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Allemaal met mensen van FOK! zeker
ios8 downloadenquote:
Snelle internet heb je danquote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ios8 downloaden
backup was in 20 min gedaan
gewoonquote:
ja best wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Snelle internet heb je dan
in de treinquote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon
dat betekent dus dat je perse aan itunes moet koppelendus je kan niet ff in de trein updaten ofzo
bedankt littlebrowniequote:Op donderdag 18 september 2014 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij duurt downloaden meestal een halfuurtje max?
Waarom Achmed en geen Mustafaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stoer hoor jongens, met zijn allen een 15-jarige aanvallen.![]()
![]()
Echt, jullie waren zeker ook diegene die de zelfmoord van Bryan, Koos en Achmed op hun geweten hebben?
Oh die grijstinten is wel geinig voor 's avondsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
pax
http://www.cultofmac.com/296302/hidden-ios-8-features/
toch best wel veel veranderingen vind ik
ja iddquote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die grijstinten is wel geinig voor 's avonds
Ja die kende ik al, doe ik soms ook wel als ik dat normale te fel vindquote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja idd
je kan ook de kleuren omkeren, maar ziet er niet uit
oh ik wist niet eens dat t bestondquote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, doe ik soms ook wel als ik dat normale te fel vind
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, doe ik soms ook wel als ik dat normale te fel vind
iOsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is dan weer jammer, vond vorige mooier
jaloers zijn omdat je apple niet kan betalenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
iOs
Apple met hun producten die jaren achterlopen op de rest
Enige wat ze redt is het imago en de enorme achterban
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
iOs
Apple met hun producten die jaren achterlopen op de rest
Enige wat ze redt is het imago en de enorme achterban
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Paxcon is het met mij eens dat jullie een stel kleuters zijn
Nee juist niet, want meer zwart en minder witquote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat t bestond
maar t doet toch pijn aan je ogen als je de kleuren omkeert
Ja... dit is vrij lelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is dan weer jammer, vond vorige mooier
Ik weet wel hoe het komt....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
't is wel zo. Dat gezeur op elkaar....
Waar haal je dat uit?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaloers zijn omdat je apple niet kan betalen
Kan dit?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Die 'onlangs verwijderd'-map bij foto's is dan weer handigVerwijder soms perongeluk die ene foto die niet weg mocht.
Ga janken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan dit?
Gelijk ff een iPhone kopen en mijn telefoon wegdoen.
Suuuuuupperhandig
Op dat en de zwartwit modus zit alles op mijn android smartphone van 2 jaarquote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Die 'onlangs verwijderd'-map bij foto's is dan weer handigVerwijder soms perongeluk die ene foto die niet weg mocht.
er is wel meer die jullie niet hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op dat en de zwartwit modus zit alles op mijn android smartphone van 2 jaar
Zoals?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is wel meer die jullie niet hebben
icloud inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is wel meer die jullie niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |