quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
dus kom naar grunn
ik fix pax en johannes
en dan gaan we gezellig doen.
wel keer doordeweeks hequote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
dus kom naar grunn
ik fix pax en johannes
en dan gaan we gezellig doen.
pak je kansquote:
wauwquote:
quote:
Wat?quote:
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?
Leer eens normaal te reageren
Je moet z'n respect verdienenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?
Leer eens normaal te reageren
wie?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stoer hoor jongens, met zijn allen een 15-jarige aanvallen.![]()
![]()
Echt, jullie waren zeker ook diegene die de zelfmoord van Bryan, Koos en Achmed op hun geweten hebben?
Hij zei niet eens wat tegen je? Wotfok?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.
Nee nu eens een keer niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen je? Wotfok?
quote:
Wat poëtisch.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?
kusquote:
In fokkers geval pech, mag die gast totaal niet. Kutjong dat 't is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien doet hij normaal als jij normaal doet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
In fokkers geval pech, mag die gast totaal niet. Kutjong dat 't is.
jonge bemoei je er niet meequote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.
als je filosofisch wilt doen, doe het dan goed
Fokker deed helemaal niets. Hij zei enkel 'Gefotografeerd' en meteen voelt dat kind zich aangevallen....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.
als je filosofisch wilt doen, doe het dan goed
Geef hem geen kans meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien doet hij normaal als jij normaal doet.
dag kusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
ik ga naar stad en dan naar de bioscoop dag liefjes
xxxxquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
ik ga naar stad en dan naar de bioscoop dag liefjes
Hoop dat je erin stikt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
En nu ga ik eten tot zo.
Op post reageer ik zometeen wel.
via itunes jaquote:
Nou nou nouquote:
Oh ik heb via itunes gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 10 apps, 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
100 whatsapp gesprekken?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
Backup of downloaden?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 10 apps, 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Allemaal met mensen van FOK! zeker
ios8 downloadenquote:
Snelle internet heb je danquote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ios8 downloaden
backup was in 20 min gedaan
gewoonquote:
ja best wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Snelle internet heb je dan
in de treinquote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon
dat betekent dus dat je perse aan itunes moet koppelendus je kan niet ff in de trein updaten ofzo
bedankt littlebrowniequote:Op donderdag 18 september 2014 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij duurt downloaden meestal een halfuurtje max?
Waarom Achmed en geen Mustafaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stoer hoor jongens, met zijn allen een 15-jarige aanvallen.![]()
![]()
Echt, jullie waren zeker ook diegene die de zelfmoord van Bryan, Koos en Achmed op hun geweten hebben?
Oh die grijstinten is wel geinig voor 's avondsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
pax
http://www.cultofmac.com/296302/hidden-ios-8-features/
toch best wel veel veranderingen vind ik
ja iddquote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die grijstinten is wel geinig voor 's avonds
Ja die kende ik al, doe ik soms ook wel als ik dat normale te fel vindquote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja idd
je kan ook de kleuren omkeren, maar ziet er niet uit
oh ik wist niet eens dat t bestondquote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, doe ik soms ook wel als ik dat normale te fel vind
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, doe ik soms ook wel als ik dat normale te fel vind
iOsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is dan weer jammer, vond vorige mooier
jaloers zijn omdat je apple niet kan betalenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
iOs
Apple met hun producten die jaren achterlopen op de rest
Enige wat ze redt is het imago en de enorme achterban
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
iOs
Apple met hun producten die jaren achterlopen op de rest
Enige wat ze redt is het imago en de enorme achterban
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Paxcon is het met mij eens dat jullie een stel kleuters zijn
Nee juist niet, want meer zwart en minder witquote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat t bestond
maar t doet toch pijn aan je ogen als je de kleuren omkeert
Ja... dit is vrij lelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is dan weer jammer, vond vorige mooier
Ik weet wel hoe het komt....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
't is wel zo. Dat gezeur op elkaar....
Waar haal je dat uit?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaloers zijn omdat je apple niet kan betalen
Kan dit?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Die 'onlangs verwijderd'-map bij foto's is dan weer handigVerwijder soms perongeluk die ene foto die niet weg mocht.
Ga janken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan dit?
Gelijk ff een iPhone kopen en mijn telefoon wegdoen.
Suuuuuupperhandig
Op dat en de zwartwit modus zit alles op mijn android smartphone van 2 jaarquote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Die 'onlangs verwijderd'-map bij foto's is dan weer handigVerwijder soms perongeluk die ene foto die niet weg mocht.
er is wel meer die jullie niet hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op dat en de zwartwit modus zit alles op mijn android smartphone van 2 jaar
Zoals?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is wel meer die jullie niet hebben
icloud inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is wel meer die jullie niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |