Het is toch een hobbyradio? het wordt toch niet gepubliceerd o.i.dquote:Op donderdag 18 september 2014 19:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Muziekrechten. Die betalen ze al jaren niet.
Radio = radio.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is toch een hobbyradio? het wordt toch niet gepubliceerd o.i.d
quote:
Ja, maar het zou wel zo netjes van Fylax zijn om mee te betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef Paxcon het volgende:
Dat ze moeten betalen heeft in principe weinig met Fylax te maken. Al sinds het begin zijn ze verplicht te betalen voor de muziekrechten.
fylax is 15, wat je nu vraagt is dat zijn ouders moeten betalenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel zo netjes van Fylax zijn om mee te betalen.
Nogmaals. Ik ga toch nergens voor betalen als ik niet mag mee draaien?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Op zich wel. Als iedereen die wil draaien meebetaalt kun je de kosten mooi delen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
fylax heeft een vermogen johquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fylax is 15, wat je nu vraagt is dat zijn ouders moeten betalen
Ja. Je kan het ook net als R49 jaren niet doen, maar blijkbaar wilde wat users hen aangeven.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus als ik nu een radio maak voor een paar mensen moet ik muziekrechten betalen?
slaat nergens op, alsof die bedrijven erachter komen dat ik muziek van hen gebruik
Ja dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik ga toch nergens voor betalen als ik niet mag mee draaien?
krijg ie van zijn opa en oma meen ikquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]Hij durft de deur niet eens uit, laat staan werken.
owquote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg ie van zijn opa en oma meen ik
je bent zelf een iequote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg ie van zijn opa en oma meen ik
ja weet je hoe ver dat isquote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
sofje zullen we een keertje meeten?
in grunn
dan gaan we samen in mn inloopkast daten
LBquote:
wat?quote:
ja maar in grunn kan ik je pax en johannes aanbiedenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet je hoe ver dat is
meet me halfway bby
ohja dat is wel leukquote:Op donderdag 18 september 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar in grunn kan ik je pax en johannes aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |