Hij zei niet eens wat tegen je? Wotfok?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet normaal tegen mensen die niet normaal doen tegen mij.
Nee nu eens een keer niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen je? Wotfok?
quote:
Wat poëtisch.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?
kusquote:
In fokkers geval pech, mag die gast totaal niet. Kutjong dat 't is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat als diegene vindt dat jij normaal tegen hem moet doen voordat hij normaal tegen jou doet?
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien doet hij normaal als jij normaal doet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
In fokkers geval pech, mag die gast totaal niet. Kutjong dat 't is.
jonge bemoei je er niet meequote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.
als je filosofisch wilt doen, doe het dan goed
Fokker deed helemaal niets. Hij zei enkel 'Gefotografeerd' en meteen voelt dat kind zich aangevallen....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof dat zo werkt, er is toch een start bij communicatie.
als je filosofisch wilt doen, doe het dan goed
Geef hem geen kans meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien doet hij normaal als jij normaal doet.
dag kusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
ik ga naar stad en dan naar de bioscoop dag liefjes
xxxxquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
ik ga naar stad en dan naar de bioscoop dag liefjes
Hoop dat je erin stikt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
En nu ga ik eten tot zo.
Op post reageer ik zometeen wel.
via itunes jaquote:
Nou nou nouquote:
Oh ik heb via itunes gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 10 apps, 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
100 whatsapp gesprekken?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
via itunes ja
want ik heb te weinig ruimte op telefoon (heb al 100 whatsapp gesprekken en smsjes van 3 jaar oud verwijderd maar had alsnog te weinig ruimte) en toen kreeg ik tip van iemand dat t via itunes moest ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |