bakkie cum xdquote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk fylax. op zo'n manier gedumpt worden.![]()
![]()
als er iets is wat ik voor je kan doen in deze moeilijke tijden; er staat altijd een bakkie klaar voor je
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.
Daar hadden ze niet op gerekend.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.
Neemt niet weg dat jij gebruik maakt van die radio en er dus aan mee werkt.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.
Ja, maar wel op FOK!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens het hond uitlaten?
dat is sarcastisch benquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
waar slaat dit op
Het is niet mijn schuld.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij gebruik maakt van die radio en er dus aan mee werkt.
wat gebeurde er?quote:
Ze waren 'illegaal' bezig. Verder denk i kdat het voor Fylax beter is als hij niet zo probeert te scoren. Het zal zijn radiotoekomst geen goed doen bij 49 denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.
Daar hadden ze niet op gerekend.
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!quote:
gvd jij bent echt een dom joch hequote:
Ja, maar hij kan best mee betalen ofzo hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren 'illegaal' bezig. Verder denk i kdat het voor Fylax beter is als hij niet zo probeert te scoren. Het zal zijn radiotoekomst geen goed doen bij 49 denk ik.
[..]
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!
en wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verklaarde de liefde aan Littlebrownie
wie dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow lb is echt lulligquote:
Ten eerste zijn er meerdere mensen die draaien en niet betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
gvd jij bent echt een dom joch he
JIJ maakt gebruik van die radio
ZIJ betalen alles
door JOU zijn er nog meer kosten
JIJ betaalt NIKS
gierig ventje
Die krulletjes doen het hemquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!
Denken dat ik ook maar een cent ga betalen aan hen na hoe ze tegen mij deden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan best mee betalen ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |