Rot zelf op, Paxcon is aardig.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Maar ik zie het met mijn eigen ogen gebeuren.
[..]
Rot op.
[..]
Zolang ik je maar mag masseren.
quote:
Ze zijn boos op me omdat ze door mij meer moeten betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Logisch dat ze in radiotopic je niet meer moeten.
Je snapt werkelijk niet waar het om gaat.![]()
Ook, ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos op me omdat ze door mij meer moeten betalen.
heb je weer beef met die motherfuckersquote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos op me omdat ze door mij meer moeten betalen.
Ze zijn boos dat ze "door mij" muziekrechten moeten betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb je weer beef met die motherfuckers
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
fylax beetje respect voor de oudere leden pls
Betaal jij daar aan mee?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ze "door mij" muziekrechten moeten betalen.
haha wat?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ze "door mij" muziekrechten moeten betalen.
Respect krijgt iemand van mij als diegene ook respect heeft voor mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
fylax beetje respect voor de oudere leden pls
Maar zo werkt het andersom ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Respect krijgt iemand van mij als diegene ook respect heeft voor mij.
Op die manier gaan Fylax en Etsu nooit vrienden worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar zo werkt het andersom ook.
Denk daar maar eens over na.
heel mooi gezegd, sofquote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat het voordat jij er was die kosten er ook niet waren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Is niet verplicht. Is mij ook nooit gevraagd.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is toch zo.quote:
"Door jou zijn we 100 euro meer per maand kwijt"quote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat het voordat jij er was die kosten er ook niet waren.
Wel zo netjes als je mee betaalt, je krijg toch belachelijk veel geld, verwend mannetje.
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Door jou zijn we 100 euro meer per maand kwijt"
Ofwel, er waren ervoor al kosten.
pijnlijk fylax. op zo'n manier gedumpt worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Door jou zijn we 100 euro meer per maand kwijt"
Ofwel, er waren ervoor al kosten.
bakkie cum xdquote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk fylax. op zo'n manier gedumpt worden.![]()
![]()
als er iets is wat ik voor je kan doen in deze moeilijke tijden; er staat altijd een bakkie klaar voor je
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.
Daar hadden ze niet op gerekend.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.
Neemt niet weg dat jij gebruik maakt van die radio en er dus aan mee werkt.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel een keer tegen de lamp zijn gelopen. Het is niet mijn schuld dat er mensen aan hen vragen om muziekrechten.
Ja, maar wel op FOK!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens het hond uitlaten?
dat is sarcastisch benquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
waar slaat dit op
Het is niet mijn schuld.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij gebruik maakt van die radio en er dus aan mee werkt.
wat gebeurde er?quote:
Ze waren 'illegaal' bezig. Verder denk i kdat het voor Fylax beter is als hij niet zo probeert te scoren. Het zal zijn radiotoekomst geen goed doen bij 49 denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Nou en? Door jou zijn er dus nog meer kosten.
Daar hadden ze niet op gerekend.
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!quote:
gvd jij bent echt een dom joch hequote:
Ja, maar hij kan best mee betalen ofzo hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren 'illegaal' bezig. Verder denk i kdat het voor Fylax beter is als hij niet zo probeert te scoren. Het zal zijn radiotoekomst geen goed doen bij 49 denk ik.
[..]
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!
en wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verklaarde de liefde aan Littlebrownie
wie dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow lb is echt lulligquote:
Ten eerste zijn er meerdere mensen die draaien en niet betalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
gvd jij bent echt een dom joch he
JIJ maakt gebruik van die radio
ZIJ betalen alles
door JOU zijn er nog meer kosten
JIJ betaalt NIKS
gierig ventje
Die krulletjes doen het hemquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Ik denk dat ik maar naar Enschede moet voor FOK!
Denken dat ik ook maar een cent ga betalen aan hen na hoe ze tegen mij deden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan best mee betalen ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |