Dan zie ik je dinsdag.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Dat kan je inderdaad, maar of het mag, is een hele andere kwestie.
Paxcon mag alles.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Dat kan je inderdaad, maar of het mag, is een hele andere kwestie.
Is goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zie ik je dinsdag.
Morgen of vrijdag over een week?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed.
PS. ik ben vrijdag jarig, dus ik verwacht een cadeautje.
Vrijdag over een week.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen of vrijdag over een week?
Ja ik leef nog, jij ook zo te zien.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of je nog leefde.
Nog maar net.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik leef nog, jij ook zo te zien.
Wat is er dan schatjequote:
Ik ben niet zo veel meer op fok, over wie gaat het?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is toch vanzelfsprekend? Die ene user valt me lastig. Al de hele week.
Paxcon.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veel meer op fok, over wie gaat het?
Maar paxje is heel lief.quote:
Succes alvast over een halfuur.quote:
Je bent wel weer op oorlogspad he. Gelukkig kunnen mijn brede en gespierde schouders jouw bittere en haatdragende posts wel aan.quote:
Dankje, al heb ik er niet echt vertrouwen in.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes alvast over een halfuur.
doperwtenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had chili gemaakt, en ipv een blik mais heb ik er doperwten ingegooidniet goed gekeken
![]()
Aldo dopert dat je bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had chili gemaakt, en ipv een blik mais heb ik er doperwten ingegooidniet goed gekeken
![]()
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar paxje is heel lief.
Waarschijnlijk stel je je weer aan
Rot op.quote:
Zolang ik je maar mag masseren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent wel weer op oorlogspad he. Gelukkig kunnen mijn brede en gespierde schouders jouw bittere en haatdragende posts wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |