SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 2% gewijzigd door Fylax op 18-09-2014 16:58:50 ](she/her)
quote:
Ook voor jullie eenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja doe maar, want veel mensen zijn er hier toch niet online.
Eens met de TT trouwens.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja doe maar, want veel mensen zijn er hier toch niet online.
Eens met de TT trouwens.
oké gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je nu al honger hebt, waarom niet?
Hoe is het om uit huis te wonen?quote:
Frustrerend zeg. Heb je haar al een lui varken genoemd of ben je nog niet op oorlogspad geweest binnenshuis?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
moest eerst heel de keuken schoonmaken want gisteren heeft een vriendin van een huisgenoot hier gekookt en niks opgeruimd
Ze is er nu niet. En als het nog een keer gebeurd zeg ik wel dat ze het moet opruimenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frustrerend zeg. Heb je haar al een lui varken genoemd of ben je nog niet op oorlogspad geweest binnenshuis?
hoi jcquote:
Wat heb je gemaakt?quote:
Je moet niet te vaak troep van anderen schoonmaken, heb ik ook wel eens gedaan maar dan was het twee weken later weer een bende.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
moest eerst heel de keuken schoonmaken want gisteren heeft een vriendin van een huisgenoot hier gekookt en niks opgeruimd
wat ik maandag al wilde maken, witlofsaladenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
[..]
Je moet niet te vaak troep van anderen schoonmaken, heb ik ook wel eens gedaan maar dan was het twee weken later weer een bende.
Nu is de keuken hier op zich best schoon, behalve een grote stapel pannen die nauwelijks zijn afgewassen aan de zijkant dan...
Ah ik houd niet zo van witlof, maar als jij het lekker vindt is het wel een goed idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ik maandag al wilde maken, witlofsaladenmaar maandag ging huisgenoot voor ons koken, dinsdag uit eten en woensdag pizza
wat ga jij maken?
en ik doe het soms
als ik zelf de keuken moet gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich liggen die pannen ook niet in de weg, maar het is toch wel een beetje irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |