Tsja, ik snap die reacties niet echt want ze spelen uit tegen de winnaar van vorig jaar. Je had toch niks anders verwachtquote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo spelen ze vanavond ook
Begrijpelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen jongens. Slaap in de vorm van europa league heeft mij gegrepen.
Ik ook niet , maar een beetje tegenstand kan geen kwaad. Sevilla was al klaar na die 1-0quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik snap die reacties niet echt want ze spelen uit tegen de winnaar van vorig jaar. Je had toch niks anders verwacht
Vrije trap van Toornstra was ook wel echt weer teringveel pechquote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar een beetje tegenstand kan geen kwaad. Sevilla was al klaar na die 1-0
Tja en dan geven zij even gas en maken ze er 2 bij .quote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrije trap van Toornstra was ook wel echt weer teringveel pech
Heb er een hard hoofd in. Moet echt een keerpunt komen, hopelijk zondag.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja en dan geven zij even gas en maken ze er 2 bij .
Belgenclub en Reijka zijn wel te pakken gelukkig
Ik hoop het niet . Al is Ajax ook heel zwakquote:Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in. Moet echt een keerpunt komen, hopelijk zondag.
Welke film ben je heen geweest?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
weer moeten huilen in de bioscoop![]()
Hoiquote:
If I Stayquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke film ben je heen geweest?
Long time no see, alles goed?quote:
essquote:
Is dat die film met Chloe Grace Moretz?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die film met Chloe Grace Moretz?
Ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |