SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Kom dan ectokind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:
kaolo smegmanus je moeder
wollah ik ga je djoeke
Nee dat is om muggen mee te plettenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef RaymondK het volgende:
Wat heeft die meneer in de OP in z'n handen? Is dat om een spijker in het plafond te slaan?
mug pletten, gat in verlaagd plafond, buurman boos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
[..]
Nee dat is om muggen mee te pletten
Daar zou ik m'n pika wel in steken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies waarom, maar ik word hier heel vrolijk van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n pika wel in steken.Gezondheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heet Verbo Erik?
okay weer wat geleerd
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n pika wel in steken.Pikachu is een homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Isle of alpha man. Balls of steel deathwish die gasten.
Dank voor deze erkenning maar ik moet het woord toch ietwat verspreiden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov=kwaliteitsuser
Toch wel jammer van die kettlebellpropaganda hele tijd. Krijg beetje religieuze feels.
Uiteindelijk doel is een 6"4 MasterraceKettlebell Staatquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov=kwaliteitsuser
Toch wel jammer van die kettlebellpropaganda hele tijd. Krijg beetje religieuze feels.
Moet altijd huillachen om deze haat, waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
MasterraceKettlebell Staat
Met onthoofdingsfilmpjes van aandachtshoeren als Jen Selter
Natuurlijk niet, dat je als 6"4 extra rechten hebt lijkt mij evident maar zonder mensen <6" zijn wij slechts van gemiddelde lengte. Als iedereen 6"4 masterrace is is het ook niet leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
helaas moet ik als manlet zijnde dan ook onderduiken
Laat dit dan net goed lukken met je lengte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
helaas moet ik als manlet zijnde dan ook onderduiken
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat dit dan net goed lukken met je lengte.
Maak me er niet druk om, maar zou er wel van kunnen genieten. Ipv onthoofden van hulpverleners of journalisten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moet altijd huillachen om deze haat, waar je je al niet druk om kan maken.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat dit dan net goed lukken met je lengte.
Een wijs man heeft gesprokenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
Maar 178cm is legit masterrace. #teamhank
Straks even kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
Varkensbiefstukje heeft mij afgelopen woensdagavond geinterviewd voor z'n studie Journalistiek.
Hij heeft een blog met nog meer info over krachttraining en eten en daar staat nu het interview met filmpje![]()
HUGE ode aan jouw kunnen varkensbiefstukkie! om van mijn gebrabbel deze prodcutie te maken. En je manier van vragen stellen![]()
![]()
http://powerliften.wordpress.com/2014/09/15/trainen-met-raymond/
Dit.quote:
Ik vind het nog net acceptabel.quote:Toch wel jammer van die kettlebellpropaganda hele tijd. Krijg beetje religieuze feels.
Bro, je moet je zaad verspreiden, niet het woord van wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dank voor deze erkenning maar ik moet het woord toch ietwat verspreiden.
Ziet er goed uit, lekker lijf. Is dit je voorbeeld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
[..]
Nee dat is om muggen mee te pletten
Mijn voorbeelden zijn eerder Denise Bidot, Tara Lynn, Laura Wells, Ashley Graham en Jada Sezerquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, lekker lijf. Is dit je voorbeeld?
Heb ze even bekeken maar dat zijn allemaal mollige vrouwen op Laura na, die moet nog wat aankomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden zijn eerder Denise Bidot, Tara Lynn, Laura Wells, Ashley Graham en Jada Sezer![]()
Neemt niet weg dat het gewoon een leuke meid is om te zien
Zeggen dat niet meer fokkers?quote:
Dat zeggen er inderdaad wel meer. Maar ik schat hun kansen niet heel hoog in, gezien het mijn beslissing is. Spierwitte, pukkelige, ecto, manlet, zolderkamerautisten staan niet op mijn to-do list.quote:
Daar heeft Weissman niets over te zeggen. Plus Dima heeft veel te veel issues, naast mr. Floppy.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Weissman laat haar Dima even ontknapen.
Oja ik was de dead yarak vergeten. Misschien kun je hem tot leven wekken met zon snakecharmer fluit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar heeft Weissman niets over te zeggen. Plus Dima heeft veel te veel issues, naast mr. Floppy.
Namen wil ik hebben. NAMEN!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zeggen er inderdaad wel meer. Maar ik schat hun kansen niet heel hoog in, gezien het mijn beslissing is. Spierwitte, pukkelige, ecto, manlet, zolderkamerautisten staan niet op mijn to-do list.
Even studie afronden vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bro, je moet je zaad verspreiden, niet het woord van wat dan ook.
Hey jakkenhakker, laat me even weten hoe de rechter is. Ik overweeg om ook bij Bokitosports te kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef JaqenHghar het volgende:
He Klokov
[..]
[ afbeelding ]
Gainz for Asgard![]()
De nieuwe komt aus deutchland. Maar toch binnen 2 dagen binnen. Lekkah hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey jakkenhakker, laat me even weten hoe de rechter is. Ik overweeg om ook bij Bokitosports te kopen.
LOLquote:
Ik weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
Doe eens een turkish get up met 20 kg en keer dan terug.
Weet ik niet precies, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
LOL
Wat heb jij met asians trouwens?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is
[..]
Weet ik niet precies, wat bedoel je?
niet echtquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hey beach ben je ook fan van Yoona?
Is dat één vloeiende beweging of met tussenstappen zoals op het plaatje?quote:
Maar pak maar eens een 8kg (of 10) dumbell en probeer het eens de volgende keer in de gym. Kun je lachen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
niet echt
[..]
Is dat één vloeiende beweging of met tussenstappen zoals op het plaatje?
Ben & Jerry's eten met een bbqquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Na 2 massive cheatdays is cutten weer lastigEergister BBQ met onbeperkt Ben & Jerry's..
Denk dat ik wel aan de 4000 kcal zat
Ik doe regelmatig kettlebell swings op leg day, fijne oefening.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Beach het volgende:
Mijn gym heeft ook kettlebells. Ik zal er eens over nadenken.
Oh ik heb nog nooit FF gespeeld ik dacht dat je een andere bedoeldequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay. Mijn kat heet zo maar die is vernoemd naar de Final Fantasy Yuna.
Ja ik bedoelde die Koreaanse Im Yoonaquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik heb nog nooit FF gespeeld ik dacht dat je een andere bedoelde
Jezus dit is echt de gayste oefening die ik ooit heb gezien.quote:
Ik kan niet zwanger wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:26 schreef McNulty het volgende:
Hey Weissman als MsMessy zwanger raakt hoe weet jij dan of jij de vader bent?
nog een goede anime?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik heb nog nooit FF gespeeld ik dacht dat je een andere bedoelde
ahahahhah boks brehquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:26 schreef McNulty het volgende:
Hey Weissman als MsMessy zwanger raakt hoe weet jij dan of jij de vader bent?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
Her msmessy waarom mag Dima er niet ff op man?? Allebei Turks, allebei FOKaccount en zo, als je je ogen ff dichtdoet merk je geen verschil met weissje denk ik? Gewoon bijna tweeling zo eng, 2 druppels Efes hahah
Geen enkele anticonceptie is 100% veilig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan niet zwanger wordenVolgende vraag....
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:53 schreef McNulty het volgende:
Hey Msmessy met hoeveel mannen heeft weissman je moeten delen sinds jullie met elkaar hebben?
Jezus gekkehuis... Mag je dan ook eerst die ketelbel op de grond zetten, zelf opstaan, en hem dan omhoog houden? Ik heb al moeite met alleen opstaan zo plat op de grond zoquote:
Tuurlijk net zoals alle hollanders maar lelijke lompe dikkoppen zijn met een kale kruin en hun ruggengraat in het nachtkastje van de vrouw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
Her msmessy waarom mag Dima er niet ff op man?? Allebei Turks, allebei FOKaccount en zo, als je je ogen ff dichtdoet merk je geen verschil met weissje denk ik? Gewoon bijna tweeling zo eng, 2 druppels Efes hahah
Met hoeveel vrouwen heb ik Weissman moeten delen sinds wij met elkaar hebben, heb je daar al over nagedacht?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:53 schreef McNulty het volgende:
Hey Msmessy met hoeveel mannen heeft weissman je moeten delen sinds jullie met elkaar hebben?
even zonder dollen, denk 0quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tuurlijk net zoals alle hollanders maar lelijke lompe dikkoppen zijn met een kale kruin en hun ruggengraat in het nachtkastje van de vrouw.![]()
Dima en Weiss met elkaar vergelijkenx 1000.
[..]
Met hoeveel vrouwen heb ik Weissman moeten delen sinds wij met elkaar hebben, heb je daar al over nagedacht?
Gokken ben je duidelijk niet goed in. Om Weiss zijn knuppel maar even in het hoenderhok te gooien, want daar lopen de kippetjes echt niet weg van.quote:
die is niet vrouwelijk meer toch/?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wou dat ik ook een vrouwelijke user had hier die mn awesomeness elke keer kwam bevestigen. Waar is fanta als ik dr nodig heb gvd
heel goed gezien vriendje, zeg het ze hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:19 schreef Awesome_ het volgende:
Is het trouwens uit onzekerheid dat jullie elke keer jullie je territoriale plasje over elkaar moeten doen?
Srs.
Dan zou het een shoulder press zijn tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jezus gekkehuis... Mag je dan ook eerst die ketelbel op de grond zetten, zelf opstaan, en hem dan omhoog houden? Ik heb al moeite met alleen opstaan zo plat op de grond zo![]()
![]()
Kenonneh
Weet je wat het is montelly, vriend, ik ben gewoon niet bang.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
heel goed gezien vriendje, zeg het ze hoor
Gvd. Ik dacht eerst dat dat logo nep was, maar het is blijkbaar echt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt het ze maar hoor Awesome #fearlesskeyboardwarrior
quote:
kwoot voor nageslachtquote:
Hey no1 heb je nu ook een vagina?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
ik heb zojuist m'n toetsenbord ondergekotst en m'n piemel is zo ver gekrompen dat hij nu naar binnen wijst
een tijdelijke hoop ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey no1 heb je nu ook een vagina?
zie het vaak bij stellen waar de relatie op klappen staat. Uit alle macht die schijn op houdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:19 schreef Awesome_ het volgende:
Is het trouwens uit onzekerheid dat jullie elke keer jullie je territoriale plasje over elkaar moeten doen?
Srs.
Voor de verandering ben ik het met je eensquote:
Prachtig is die ja.quote:
Fucking vette film is dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef no1uknow het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=595455343900731&permPage=1
Dat future incest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef no1uknow het volgende:
hey sapnultydreamerlotion
[ afbeelding ]
Gewoon een Chromecast halen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef fathank het volgende:
Mensen hier ervaring met een Chromecast of een andere simpele mediaplayer met netflix-ondersteuning? Heb geen smart-tv en die staat voorlopig nog niet op de planning en ben het ook zat om iedere keer mn laptop aan te slingeren.
Kan ie ook lokale content afspelen van een nas bijv.? Heb ik nu nog niet maar die moet er ook nog een keer komen als vervanger van mn huidige mediaplayer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon een Chromecast halen.
Google.
Heb ik niet. En mn huidige mediaplayer is van voor het android-player tijdperkquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je een PS3/Xbox hebt kan je net zo goed daar Netflix opzetten.
Chromecast met netflix is goud, vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef fathank het volgende:
Mensen hier ervaring met een Chromecast of een andere simpele mediaplayer met netflix-ondersteuning? Heb geen smart-tv en die staat voorlopig nog niet op de planning en ben het ook zat om iedere keer mn laptop aan te slingeren.
Vast wel een appje voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ie ook lokale content afspelen van een nas bijv.? Heb ik nu nog niet maar die moet er ook nog een keer komen als vervanger van mn huidige mediaplayer.
aaaawhquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef fathank het volgende:
Bestellen dan maar, voor die paar tientjes koop ik er gelijk 2. Kan k gelijk mn chick blij maken.
Echt een lieve jongen ben jij Henk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef fathank het volgende:
Bestellen dan maar, voor die paar tientjes koop ik er gelijk 2. Kan k gelijk mn chick blij maken.
Ontbijtje, chromecastje #hanklifequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef fathank het volgende:
Ze post wel eens in dit topicquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
Vertel eens wat meer over je chick
Black rain frog, zie de memes alweer uit de grond schieten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Lollll wtf is dat ook voor beest? Maarja ik val sowieso niet op darkskin.
Dat is of een van de tofste cadeautjes die een meisje aan haar vriend kan geven of iemand word gewoon keihard gefriendzoned.quote:
eerder JB en beetje GRSquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hey mcnuttystengel
[ afbeelding ]
Ja gay. Duidelijk. Do you like sucking dick private Dima?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
`net naar amateur kutjes gekeken op reddit
heb er helemaal niks meer mee
je kan ook gay zijn zonder dat je het beseft #truefactquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Chaturbate dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
als wij nou eens allemaal een voor een je ster in een rondje veranderen. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee, maar als de kater net zo erg is als van een mix van Absinth en Drop-shot...Dan wens ik je heel veel sterkte alvast.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef no1uknow het volgende:
ik heb dit thuis staan, ga ik dood als ik dit drink?
http://www.absinth.cz/pro(...)uicide-absinth-black
Damnquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef no1uknow het volgende:
ik heb dit thuis staan, ga ik dood als ik dit drink?
http://www.absinth.cz/pro(...)uicide-absinth-black
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
"Dit keer zal ik ze leren daar bij de GYM. Hij komt heus wel voorbij de eikelrand, kutpenis"
Haha wat een domme kut heb je dan als dochterquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
Eventjes geram met deuren, nu stilte. De onderbuurman heeft al een verleden met vrouwen slaan, mijn huisgenoot is een keer getuige geweest van een vader die zijn dochter op kwam halen en hele lelijke dingen naar hem schreeuwde in de trant van 'DIT IS DE TWEEDE KEER DAT JE M'N DOCHTER ALS OUD VUIL BEHANDELT GODVERDOMME'.
POZ is hiv positief. Pnp is party and play aka drugs en seks. Bug chasing zijn mensen die onveilige seks hebben en zo bewust hiv oplopen. BB betekent bare back (zonder condoom) en bbbh is de bare back brotherhood.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Klokov het volgende:
Wat is POZ, wat is pnp, wat is 'bug chasing', wat is bb, wat is bbbh?
Waarom zou je, bij Odin's baard , HIV willenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
POZ is hiv positief. Pnp is party and play aka drugs en seks. Bug chasing zijn mensen die onveilige seks hebben en zo bewust hiv oplopen. BB betekent bare back (zonder condoom) en bbbh is de bare back brotherhood.
Moet wel toegeven dat ik die laatste twee moest opzoeken.
Fo' real? Ik moest alles opzoekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
POZ is hiv positief. Pnp is party and play aka drugs en seks. Bug chasing zijn mensen die onveilige seks hebben en zo bewust hiv oplopen. BB betekent bare back (zonder condoom) en bbbh is de bare back brotherhood.
Whu..WhaaAAA!!??quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe je nzc met andere mannen dan weissie?quote:
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je nzc met andere mannen dan weissie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol die comments zijn bijna nog beter dan de fotoquote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Before & After: be careful with what you post on the internet
[ afbeelding ]![]()
Ghehehe dogpoosyquote:
jaquote:
waar is geluid sahbiquote:Op woensdag 17 september 2014 00:22 schreef no1uknow het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=165_1410901843
sickquote:Op woensdag 17 september 2014 00:22 schreef no1uknow het volgende:
Hoor jij die gun afgaan?quote:
Geweldig ditquote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Before & After: be careful with what you post on the internet
[ afbeelding ]![]()
http://www.pipashop.nlquote:Op woensdag 17 september 2014 00:22 schreef no1uknow het volgende:
Hallo Montellyquote:
Met het verkeerde been uit bed gestapt vriend?quote:
Nee voel me prima, heb een date volgende weekquote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hallo Montelly
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt vriend?
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee voel me prima, heb een date volgende week
Wat voor kleur?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee voel me prima, heb een date volgende week
Noem er driequote:Op woensdag 17 september 2014 11:28 schreef Klokov het volgende:
Er zijn wel meer kleuren die met bl beginnen
Blellow geen eens genoemd...quote:
Niet in de subwoofer?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef no1uknow het volgende:
en VMS jij steekt je lul toch in je auto?
Yea, met roots uit de achterhoek!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:58 schreef no1uknow het volgende:
Verbo, serieuze vraag, is Yuri echt zo turks en harig als dat hij eruit zag in dat filmpje wat hij laatst postte? Jij hebt met hem getraind toch?
Stiekem alweer lang. Fucking weer ingetrapt, maat.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef no1uknow het volgende:
hey awesome hoe is het met je chickie
hoe lang alquote:Op woensdag 17 september 2014 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stiekem alweer lang. Fucking weer ingetrapt, maat.
28quote:
Ha, ik lach jullie allemaal uit man, gymmeet pfffquote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gymmeet boys? 6 december hemkade!! Boks!
Ben je al getrouwd vriend? Zo niet, wanneer is de bruiloft (ivm gymmeet)?quote:
Haha nee, al word ik wel gierend gek van al die bruidsshows op TLCquote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd vriend? Zo niet, wanneer is de bruiloft (ivm gymmeet)?
NP, kan jij ook niks aan doenquote:
Leuk!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nu @ Sportarena ehv.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Welk dorp? Of heb je dat bericht van de speld nog niet gelezen?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ben er over een half uurtjequote:
Beter rauwe amateur dan die fake photoshop "pro's".quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Dan ben ik er nog wel!quote:
Kan helaas niet wegquote:
Jammer. Volgende keer beter!quote:
^^quote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd vriend? Zo niet, wanneer is de bruiloft (ivm gymmeet)?
Ja, stapt vaak wel mee in.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef no1uknow het volgende:
en VMS jij steekt je lul toch in je auto?
sup brahquote:
je vergeet black viese racist.quote:
Zwemkadequote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima, kan jij dit ook of ben jij hier te lang voor?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:59 schreef McNulty het volgende:
Tjek dese Monsterlijke dansmoves in YO FACE bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:53 schreef Eleiko het volgende:
Brekend nieuws voor alle Amsterdammers:Niet heel erg brekend meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)h-niet-om-amsterdam/Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
watsdese ik kreeg nietsquote:Op woensdag 17 september 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
Ik heb net vertrouwelijk info doogestuurd mbt gymmeet, mensen die het aangaat hebben dm ontvangen.
Schiet even filmpje brahquote:Op woensdag 17 september 2014 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, volgens mij is er een zieke BBQ contest hiernaast in het park.
destroy teh muzzlequote:
Wat was het criterium?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
Ik heb net vertrouwelijk info doogestuurd mbt gymmeet, mensen die het aangaat hebben dm ontvangen.
Top. Even kijken of ik dan kan. Goede locatie wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
Echt cheapo breh, je neemt je wijffie toch niet naar zon passé vreetschuurquote:
wel erg dit Awesome, tenzij (goede) all you can eat spareribsquote:Op woensdag 17 september 2014 16:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt cheapo breh, je neemt je wijffie toch niet naar zon passé vreetschuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |