Heb ze even bekeken maar dat zijn allemaal mollige vrouwen op Laura na, die moet nog wat aankomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden zijn eerder Denise Bidot, Tara Lynn, Laura Wells, Ashley Graham en Jada Sezer![]()
Neemt niet weg dat het gewoon een leuke meid is om te zien
Zeggen dat niet meer fokkers?quote:
Dat zeggen er inderdaad wel meer. Maar ik schat hun kansen niet heel hoog in, gezien het mijn beslissing is. Spierwitte, pukkelige, ecto, manlet, zolderkamerautisten staan niet op mijn to-do list.quote:
Daar heeft Weissman niets over te zeggen. Plus Dima heeft veel te veel issues, naast mr. Floppy.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Weissman laat haar Dima even ontknapen.
Oja ik was de dead yarak vergeten. Misschien kun je hem tot leven wekken met zon snakecharmer fluit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar heeft Weissman niets over te zeggen. Plus Dima heeft veel te veel issues, naast mr. Floppy.
Namen wil ik hebben. NAMEN!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zeggen er inderdaad wel meer. Maar ik schat hun kansen niet heel hoog in, gezien het mijn beslissing is. Spierwitte, pukkelige, ecto, manlet, zolderkamerautisten staan niet op mijn to-do list.
Even studie afronden vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bro, je moet je zaad verspreiden, niet het woord van wat dan ook.
Hey jakkenhakker, laat me even weten hoe de rechter is. Ik overweeg om ook bij Bokitosports te kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef JaqenHghar het volgende:
He Klokov
[..]
[ afbeelding ]
Gainz for Asgard![]()
De nieuwe komt aus deutchland. Maar toch binnen 2 dagen binnen. Lekkah hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey jakkenhakker, laat me even weten hoe de rechter is. Ik overweeg om ook bij Bokitosports te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |