quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:53 schreef McNulty het volgende:
Hey Msmessy met hoeveel mannen heeft weissman je moeten delen sinds jullie met elkaar hebben?
Jezus gekkehuis... Mag je dan ook eerst die ketelbel op de grond zetten, zelf opstaan, en hem dan omhoog houden? Ik heb al moeite met alleen opstaan zo plat op de grond zoquote:
Tuurlijk net zoals alle hollanders maar lelijke lompe dikkoppen zijn met een kale kruin en hun ruggengraat in het nachtkastje van de vrouw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
Her msmessy waarom mag Dima er niet ff op man?? Allebei Turks, allebei FOKaccount en zo, als je je ogen ff dichtdoet merk je geen verschil met weissje denk ik? Gewoon bijna tweeling zo eng, 2 druppels Efes hahah
Met hoeveel vrouwen heb ik Weissman moeten delen sinds wij met elkaar hebben, heb je daar al over nagedacht?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:53 schreef McNulty het volgende:
Hey Msmessy met hoeveel mannen heeft weissman je moeten delen sinds jullie met elkaar hebben?
even zonder dollen, denk 0quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tuurlijk net zoals alle hollanders maar lelijke lompe dikkoppen zijn met een kale kruin en hun ruggengraat in het nachtkastje van de vrouw.![]()
Dima en Weiss met elkaar vergelijkenx 1000.
[..]
Met hoeveel vrouwen heb ik Weissman moeten delen sinds wij met elkaar hebben, heb je daar al over nagedacht?
Gokken ben je duidelijk niet goed in. Om Weiss zijn knuppel maar even in het hoenderhok te gooien, want daar lopen de kippetjes echt niet weg van.quote:
die is niet vrouwelijk meer toch/?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wou dat ik ook een vrouwelijke user had hier die mn awesomeness elke keer kwam bevestigen. Waar is fanta als ik dr nodig heb gvd
heel goed gezien vriendje, zeg het ze hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:19 schreef Awesome_ het volgende:
Is het trouwens uit onzekerheid dat jullie elke keer jullie je territoriale plasje over elkaar moeten doen?
Srs.
Dan zou het een shoulder press zijn tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jezus gekkehuis... Mag je dan ook eerst die ketelbel op de grond zetten, zelf opstaan, en hem dan omhoog houden? Ik heb al moeite met alleen opstaan zo plat op de grond zo![]()
![]()
Kenonneh
Weet je wat het is montelly, vriend, ik ben gewoon niet bang.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
heel goed gezien vriendje, zeg het ze hoor
Gvd. Ik dacht eerst dat dat logo nep was, maar het is blijkbaar echt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt het ze maar hoor Awesome #fearlesskeyboardwarrior
quote:
kwoot voor nageslachtquote:
Hey no1 heb je nu ook een vagina?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
ik heb zojuist m'n toetsenbord ondergekotst en m'n piemel is zo ver gekrompen dat hij nu naar binnen wijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |