SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Kom dan ectokind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:
kaolo smegmanus je moeder
wollah ik ga je djoeke
Nee dat is om muggen mee te plettenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef RaymondK het volgende:
Wat heeft die meneer in de OP in z'n handen? Is dat om een spijker in het plafond te slaan?
mug pletten, gat in verlaagd plafond, buurman boos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
[..]
Nee dat is om muggen mee te pletten
Daar zou ik m'n pika wel in steken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies waarom, maar ik word hier heel vrolijk van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
1 chicca voor je topic
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n pika wel in steken.Gezondheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heet Verbo Erik?
okay weer wat geleerd
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n pika wel in steken.Pikachu is een homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Isle of alpha man. Balls of steel deathwish die gasten.
Dank voor deze erkenning maar ik moet het woord toch ietwat verspreiden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov=kwaliteitsuser
Toch wel jammer van die kettlebellpropaganda hele tijd. Krijg beetje religieuze feels.
Uiteindelijk doel is een 6"4 MasterraceKettlebell Staatquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov=kwaliteitsuser
Toch wel jammer van die kettlebellpropaganda hele tijd. Krijg beetje religieuze feels.
Moet altijd huillachen om deze haat, waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
MasterraceKettlebell Staat
Met onthoofdingsfilmpjes van aandachtshoeren als Jen Selter
Natuurlijk niet, dat je als 6"4 extra rechten hebt lijkt mij evident maar zonder mensen <6" zijn wij slechts van gemiddelde lengte. Als iedereen 6"4 masterrace is is het ook niet leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
helaas moet ik als manlet zijnde dan ook onderduiken
Laat dit dan net goed lukken met je lengte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
helaas moet ik als manlet zijnde dan ook onderduiken
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat dit dan net goed lukken met je lengte.
Maak me er niet druk om, maar zou er wel van kunnen genieten. Ipv onthoofden van hulpverleners of journalisten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moet altijd huillachen om deze haat, waar je je al niet druk om kan maken.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat dit dan net goed lukken met je lengte.
Een wijs man heeft gesprokenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
Maar 178cm is legit masterrace. #teamhank
Straks even kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
Varkensbiefstukje heeft mij afgelopen woensdagavond geinterviewd voor z'n studie Journalistiek.
Hij heeft een blog met nog meer info over krachttraining en eten en daar staat nu het interview met filmpje![]()
HUGE ode aan jouw kunnen varkensbiefstukkie! om van mijn gebrabbel deze prodcutie te maken. En je manier van vragen stellen![]()
![]()
http://powerliften.wordpress.com/2014/09/15/trainen-met-raymond/
Dit.quote:
Ik vind het nog net acceptabel.quote:Toch wel jammer van die kettlebellpropaganda hele tijd. Krijg beetje religieuze feels.
Bro, je moet je zaad verspreiden, niet het woord van wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dank voor deze erkenning maar ik moet het woord toch ietwat verspreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |