een tijdelijke hoop ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey no1 heb je nu ook een vagina?
zie het vaak bij stellen waar de relatie op klappen staat. Uit alle macht die schijn op houdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:19 schreef Awesome_ het volgende:
Is het trouwens uit onzekerheid dat jullie elke keer jullie je territoriale plasje over elkaar moeten doen?
Srs.
Voor de verandering ben ik het met je eensquote:
Prachtig is die ja.quote:
Fucking vette film is dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef no1uknow het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=595455343900731&permPage=1
Dat future incest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef no1uknow het volgende:
hey sapnultydreamerlotion
[ afbeelding ]
Gewoon een Chromecast halen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef fathank het volgende:
Mensen hier ervaring met een Chromecast of een andere simpele mediaplayer met netflix-ondersteuning? Heb geen smart-tv en die staat voorlopig nog niet op de planning en ben het ook zat om iedere keer mn laptop aan te slingeren.
Kan ie ook lokale content afspelen van een nas bijv.? Heb ik nu nog niet maar die moet er ook nog een keer komen als vervanger van mn huidige mediaplayer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon een Chromecast halen.
Google.
Heb ik niet. En mn huidige mediaplayer is van voor het android-player tijdperkquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je een PS3/Xbox hebt kan je net zo goed daar Netflix opzetten.
Chromecast met netflix is goud, vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef fathank het volgende:
Mensen hier ervaring met een Chromecast of een andere simpele mediaplayer met netflix-ondersteuning? Heb geen smart-tv en die staat voorlopig nog niet op de planning en ben het ook zat om iedere keer mn laptop aan te slingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |