Vast wel een appje voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ie ook lokale content afspelen van een nas bijv.? Heb ik nu nog niet maar die moet er ook nog een keer komen als vervanger van mn huidige mediaplayer.
aaaawhquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef fathank het volgende:
Bestellen dan maar, voor die paar tientjes koop ik er gelijk 2. Kan k gelijk mn chick blij maken.
Echt een lieve jongen ben jij Henk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef fathank het volgende:
Bestellen dan maar, voor die paar tientjes koop ik er gelijk 2. Kan k gelijk mn chick blij maken.
Ontbijtje, chromecastje #hanklifequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef fathank het volgende:
Ze post wel eens in dit topicquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
Vertel eens wat meer over je chick
Black rain frog, zie de memes alweer uit de grond schieten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Lollll wtf is dat ook voor beest? Maarja ik val sowieso niet op darkskin.
Dat is of een van de tofste cadeautjes die een meisje aan haar vriend kan geven of iemand word gewoon keihard gefriendzoned.quote:
eerder JB en beetje GRSquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hey mcnuttystengel
[ afbeelding ]
Ja gay. Duidelijk. Do you like sucking dick private Dima?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
`net naar amateur kutjes gekeken op reddit
heb er helemaal niks meer mee
je kan ook gay zijn zonder dat je het beseft #truefactquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Chaturbate dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
als wij nou eens allemaal een voor een je ster in een rondje veranderen. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee, maar als de kater net zo erg is als van een mix van Absinth en Drop-shot...Dan wens ik je heel veel sterkte alvast.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef no1uknow het volgende:
ik heb dit thuis staan, ga ik dood als ik dit drink?
http://www.absinth.cz/pro(...)uicide-absinth-black
Damnquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef no1uknow het volgende:
ik heb dit thuis staan, ga ik dood als ik dit drink?
http://www.absinth.cz/pro(...)uicide-absinth-black
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
"Dit keer zal ik ze leren daar bij de GYM. Hij komt heus wel voorbij de eikelrand, kutpenis"
Haha wat een domme kut heb je dan als dochterquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
Eventjes geram met deuren, nu stilte. De onderbuurman heeft al een verleden met vrouwen slaan, mijn huisgenoot is een keer getuige geweest van een vader die zijn dochter op kwam halen en hele lelijke dingen naar hem schreeuwde in de trant van 'DIT IS DE TWEEDE KEER DAT JE M'N DOCHTER ALS OUD VUIL BEHANDELT GODVERDOMME'.
POZ is hiv positief. Pnp is party and play aka drugs en seks. Bug chasing zijn mensen die onveilige seks hebben en zo bewust hiv oplopen. BB betekent bare back (zonder condoom) en bbbh is de bare back brotherhood.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Klokov het volgende:
Wat is POZ, wat is pnp, wat is 'bug chasing', wat is bb, wat is bbbh?
Waarom zou je, bij Odin's baard , HIV willenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
POZ is hiv positief. Pnp is party and play aka drugs en seks. Bug chasing zijn mensen die onveilige seks hebben en zo bewust hiv oplopen. BB betekent bare back (zonder condoom) en bbbh is de bare back brotherhood.
Moet wel toegeven dat ik die laatste twee moest opzoeken.
Fo' real? Ik moest alles opzoekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
POZ is hiv positief. Pnp is party and play aka drugs en seks. Bug chasing zijn mensen die onveilige seks hebben en zo bewust hiv oplopen. BB betekent bare back (zonder condoom) en bbbh is de bare back brotherhood.
Whu..WhaaAAA!!??quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe je nzc met andere mannen dan weissie?quote:
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je nzc met andere mannen dan weissie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol die comments zijn bijna nog beter dan de fotoquote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Before & After: be careful with what you post on the internet
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |