Je weet dat slippende banden vrijwel geen grip hebben?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:21 schreef NieuweNier het volgende:
Als ze echt volgas geeft kan je in de meeste auto's trouwens ook de koppeling gewoon boem in 1 klap loslaten. Het is beter dan oproken en handig wanneer je echt power nodig hebt. Wanneer je bijvoorbeeld zwaar beladen of met een caravan omhoog moet. (Wel het stuur goed vasthouden)
Alsof je echt alle grip van je banden nodig hebt in zo'n situatie. Bovendien geld banden zijn goedkoper dan de koppeling, dus kies je ervoor die te verslijten.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet dat slippende banden vrijwel geen grip hebben?
Misschien was ze de straatnaambordjes aan het lezen?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik reed vandaag achter iemand in een 30 km zone, en ik ben van mening dat je als je 30kan rijden , de dat ook gewoon moet doen.
Maar nee deze mevrouw ging voor elk weggetje van rechts die perfect viel in te kijken vol op de rem
Ik kon ook niet inhalen want rechts stonden auto's geparkeerd dus werd ik gedwongen om er met 15 achter te blijven hangen en langzaam gek te worden
Lijkt me niet, de bestuurder woont namelijk op een steenworpafstand van mij afquote:Op woensdag 24 september 2014 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien was ze de straatnaambordjes aan het lezen?
Hoogst irritant, dat wel.
Zoiets?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik reed vandaag achter iemand in een 30 km zone, en ik ben van mening dat je als je 30kan rijden , de dat ook gewoon moet doen.
Maar nee deze mevrouw ging voor elk weggetje van rechts die perfect viel in te kijken vol op de rem
Ik kon ook niet inhalen want rechts stonden auto's geparkeerd dus werd ik gedwongen om er met 15 achter te blijven hangen en langzaam gek te worden
quote:Op woensdag 24 september 2014 00:21 schreef NieuweNier het volgende:
Als ze echt volgas geeft kan je in de meeste auto's trouwens ook de koppeling gewoon boem in 1 klap loslaten. Het is beter dan oproken en handig wanneer je echt power nodig hebt. Wanneer je bijvoorbeeld zwaar beladen of met een caravan omhoog moet. (Wel het stuur goed vasthouden)
Genoeg om met totaal 3300/3400 kg op een helling die vol ligt met steenslag (2-3 cm dik) in een bocht en ca. 30/35 graden steil is omhoog te komen op alleen je aangedreven voorwielen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet dat slippende banden vrijwel geen grip hebben?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 03:30 schreef twiFight het volgende:
knuffel bomen lieve konijntjes iedereen blij ik hou van regenbogen.
Herkenbaar!! Scholieren en moeders-met-kinderen kunnen er ook wat van, maar bejaarden zijn het ergste.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef Pandaplint het volgende:
Fietsbejaarden die echt midden op het fietspad gaan stilstaan om te overleggen welke kant ze op moeten.![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel moeite is het om gewoon even in de Berm te gaan staan
Ik zet dan mijn mistlampjes voorop dan bij, die enkele keer dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 03:30 schreef twiFight het volgende:
- mensen, een eerlijke tip: als één koplamp het niet doet dan is het niet, ik herhaal NIET okee om de andere dan maar op groot licht te zetten, om te compenseren. Serieus.
Ja, maar niet "vol gas geven en boem de koppeling laten schieten".quote:Op donderdag 25 september 2014 02:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
[..]
Genoeg om met totaal 3300/3400 kg op een helling die vol ligt met steenslag (2-3 cm dik) in een bocht en ca. 30/35 graden steil is omhoog te komen op alleen je aangedreven voorwielen.
Haha volgens mij bestaat dit niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef NoBody122 het volgende:
30-35 graden helling, toe maar weer... Zúlke steile hellingen ben ik nog nooit op normale wegen tegengekomen in Europa
Kunnen die fietsen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Fer het volgende:
twee keer bijna een dode fietser onder mijn auto in een ochtend.
Komt dat ook niet een beetje door individuele rijstijl? Als je groen hebt kijk je alsnog of er verkeer aankomt. Net als de nacontrole van het fietspad die je in je rijlessen geleerd moet hebben... Die ervoor zouden zorgen dat je die fietsers ziet en ze dus niet bijna aan rijdt...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Fer het volgende:
Amsterdam binnenstad, twee keer bijna een dode fietser onder mijn auto in een ochtend.
Beide keren reed ie door rood, terwijl ik al secondelang groen had. De eerste remde hard en gleed onderuit, schoof zo voor mijn bumper.
De tweede had eerder moeite met remmen (lastig met een telefoon in je hand) en sprong maar onhandig van zijn fiets. 1 meter links van mij, midden op de weg.
Misschien reed ik te langzaam weg bij het stoplicht ofzo, maar dan waren ze wellicht echt dood geweest bij doorrijden.
Daarom ga ik mijn dashcam weer gebruiken. Kun je zelf zien hoe bizar deze situaties zijn. Groen licht trok op tot 10km en stond alweer stil toen ik bij de weg zelf was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Komt dat ook niet een beetje door individuele rijstijl? Als je groen hebt kijk je alsnog of er verkeer aankomt. Net als de nacontrole van het fietspad die je in je rijlessen geleerd moet hebben... Die ervoor zouden zorgen dat je die fietsers ziet en ze dus niet bijna aan rijdt...
Ik heb nog nooit een bijna aanrijding gehad met een fietser. Hell nog nooit een fietser over het hoofd gezien of onverwachts voor me.
Ik vind dat we als automobilisten een verantwoordelijkheid hebben fietsers te beschermen. Soms hebben we met de auto idd voorrang. Maar jij zal vast wel een neefje hebben die soms uitgaat. Wil je dat hij doodgereden wordt omdat hij geen voorrang heeft?
De wet denkt er hetzelfde over. Een mooi voorbeeld is Hoe er een tijdje geleden een taxichauffeur 70 procent schuldig was dat hij een fietser aanreed die dronken door rood fietste. We moeten daar gewoon op letten...
Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef Fer het volgende:
Fiets je zelf wel eens? Ik kan me voorstellen dat het inderdaad lastig is wanneer je je niet zelf als fietser in het verkeer hebt begeven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn dashcam weer gebruiken. Kun je zelf zien hoe bizar deze situaties zijn. Groen licht trok op tot 10km en stond alweer stil toen ik bij de weg zelf was.
https://www.google.nl/map(...)01xq0H3UxoJW9N9g!2e0
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef NieuweNier het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het inderdaad lastig is wanneer je je niet zelf als fietser in het verkeer hebt begeven.
Je moet opkijken van het schermpje van je telefoon om die lampjes te zien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef Fer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is hier lastig aan?
Mijn punt is dat het geen reden is een fietser aan te rijden. Je moet als automobilist gewoon opletten of ze niet door rood rijden. Daarvoor leer je tijdens je rijexamens ook dat je altijd een nacontrole moet doen. Onafhankelijk of je groen of rood hebt en voorrang hebt of geen voorrang hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef Fer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is hier lastig aan?
't Is een lastige kwestie. Enerzijds wil je fietsers natuurlijk wel enigszins beschermen als zijnde (soms geestelijk) zwakke verkeersdeelnemers. Anderszijds moet dat ook geen vrijbrief voor fietsers zijn om zich onbeperkt asociaal op te kunnen stellen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het geen reden is een fietser aan te rijden. Je moet als automobilist gewoon opletten of ze niet door rood rijden. Daarvoor leer je tijdens je rijexamens ook dat je altijd een nacontrole moet doen. Onafhankelijk of je groen of rood hebt en voorrang hebt of geen voorrang hebt.
Dan verschillen onze meningen totaal. Ik vind dat je als automobilist in de stad te gast bent bij fietsers en voetgangers. Dat ze dus ook meer voorrang verdienen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
't Is een lastige kwestie. Enerzijds wil je fietsers natuurlijk wel enigszins beschermen als zijnde (soms geestelijk) zwakke verkeersdeelnemers. Anderszijds moet dat ook geen vrijbrief voor fietsers zijn om zich onbeperkt asociaal op te kunnen stellen...
Dat asociale gedrag van fietsers mag derhalve best afgestraft worden zo nu en dan, mits natuurlijk niet radicaal. Daar mag de overheid best wat beter in voorzien.
Ja, maar jij bent dan ook een professioneel trollquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan verschillen onze meningen totaal. Ik vind dat je als automobilist in de stad te gast bent bij fietsers en voetgangers. Dat ze dus ook meer voorrang verdienen.
Net zoals je op kronkelwegen of in files gewoon ruimte hoort te maken voor motorrijders.
Maar hoe voorkom ik dat die fietser zo hard moet remmen dat ie uitglijd en voor mijn wielen terecht komt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het geen reden is een fietser aan te rijden. Je moet als automobilist gewoon opletten of ze niet door rood rijden. Daarvoor leer je tijdens je rijexamens ook dat je altijd een nacontrole moet doen. Onafhankelijk of je groen of rood hebt en voorrang hebt of geen voorrang hebt.
't Was ook op een camping...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef NoBody122 het volgende:
30-35 graden helling, toe maar weer... Zúlke steile hellingen ben ik nog nooit op normale wegen tegengekomen in Europa
Alsof er geen automobilisten zijn die asociaal rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef twiFight het volgende:
Het gaat dan ook al jaren niet meer om een zwakkere verkeersdeelnemer en andermans fouten opvangen. Het gaat om schijt aan de rest, de wereld draait om mij en mijn facebook is belangrijker dan het verkeer. Daar kun je geen wetten voor maken en valt niet op te anticiperen. Natuurlijk wil je geen doden en moet het verkeer altijd veiliger als dat kan. Maar juist door de veiligheid acht men zich onschendbaar en zoeken mensen alleen maar meer de grens op. Wordt er weer eens eentje aangereden dan let men een paar dagen op bij dat kruispunt en daarna is het weer zoals vanouds.
Door naar rechts en links te kijken, en niet te gaan rijden wanneer er iemand aankomt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar hoe voorkom ik dat die fietser zo hard moet remmen dat ie uitglijd en voor mijn wielen terecht komt?
Hoi, mede Utrechter hierquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is opvallend dat jij het gevoel hebt dat iedere fietser suïcidaal is, terwijl ik echt nog nooit een close call heb gehad met een fietser. Terwijl ik in Utrecht woon en dagelijks in de binnenstad rij.
Zowiezo kan jij de fietser dood rijden en de fietser jou niet. Dan is het gewoon jouw verantwoordelijk hun veiligheid te garanderen.
Dit mag je onderbouwen en uitleggenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Net zoals je op kronkelwegen of in files gewoon ruimte hoort te maken voor motorrijders.
Waarom zou ik niet rijden, het is toch groen. Ik trok op vanaf het stoplicht en stopte weer op het laatste moment (door de koppeling in te trappen, niet eens met de rem). Wat kan ik eraan doen dat ie fietser eerst niet wilde stoppen en pas vol op zijn rem ging toen ik bijna voor zijn neus was.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Door naar rechts en links te kijken, en niet te gaan rijden wanneer er iemand aankomt.
En als je zelf stil staat is het niet echt relevant wat die fietser doet. Als je stil staat kan je niemand aanrijden.
Ik denk dat je een 30-35% weg bedoelt ipv een 30-35 graden weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef NoBody122 het volgende:
30-35 graden helling, toe maar weer... Zúlke steile hellingen ben ik nog nooit op normale wegen tegengekomen in Europa
Daar hebben ze deze dingen voor:quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
Je moet opkijken van het schermpje van je telefoon om die lampjes te zien.
Ik weet niet hoeveel automobilisten er dronken zijn, maar ik mag toch hopen niet al te veel en dat de meeste alleen al daarom op de fiets gaan (niet wetende dat je als fietser hetzelfde promillage mag hebben als een ervaren bestuurder)quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:10 schreef NieuweNier het volgende:
Meestal zijn het ook de automobilisten die echt irritant aanwezig zijn. Dronken, door rood, bumper kleven, extreem te hard, etc. En ze doen schade wanneer het mis gaat.
En toen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:05 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ging net naar mijn geparkeerde auto toe om weg te rijden, en er zag gewoon een groepje marrokkaantjes op mijn motorkap
Medeklacht daarbij: Mensen die bij het inhalen op een 1 baans weg geen gang maken voordat je daadwerkelijk naar de andere rijstrook gaan...quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mensen die inhalen terwijl er een tegenligger aankomt. Mensen kijk toch eens wat beter voor je iets gaat doen!
Lekker bumperkleven en continue half erachter vandaan om te zien of er tegenliggers aankomen, en vervolgens niet terugschakelen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Medeklacht daarbij: Mensen die bij het inhalen op een 1 baans weg geen gang maken voordat je daadwerkelijk naar de andere rijstrook gaan...
Deze man weet... Of mensen achter je die gaan seinen als je een gat ziet komen en daarom je gas ff los laat om een gat te laten vallen. Is de ruimte er, trap je hem in en komen ze niet mee, moeten ze vervolgens weer terug erachter omdat ze geen gang maken. En dan heb jij het gedaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lekker bumperkleven en continue half erachter vandaan om te zien of er tegenliggers aankomen, en vervolgens niet terugschakelen.
In de hoop dat mensen een keer hun spiegels gaan gebruiken en gaan snappen dat knipperlicht niet gelijk is aan voorrang.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:15 schreef Ridocar het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom filmer (op de linkerstrook) dan altijd gas bijgeeft, toetert en er dan voorbij probeert te komen? Echt waar, iedere keer dezelfde situatie, en iedere keer dezelfde "oplossing". Waarom?
Meestal schoolmeestergedrag en irritatie in één. Beetje hetzelfde als hem heel scherp twee stroken teruggooien als je een middelste strookrijder erop wil wijzen dat de rechterstrook ook nog bestaat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
In de hoop dat mensen een keer hun spiegels gaan gebruiken en gaan snappen dat knipperlicht niet gelijk is aan voorrang.
Mijn irritatie is idd dit schoolmeestergedrag. Is het niet vanwege het belerende gedrag, dan is het wel de gevaarzetting dat juist groter wordt vanwege dit stomme gedrag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Meestal schoolmeestergedrag en irritatie in één. Beetje hetzelfde als hem heel scherp twee stroken teruggooien als je een middelste strookrijder erop wil wijzen dat de rechterstrook ook nog bestaat.
Durfde ik niets te zeggen. Meestal, bij een of twee marrokaantjes, zeg ik er wel wat van. Bijvoorbeeld op het raampje tikken of ze aan de kant willen gaan.quote:
Maar geldt dat niet ook minstens net zo hard voor degene die hem ervoor flikkert, onder het mom van: "Ik heb mijn knipperlicht aan en ik wil maar 100 rijden, dus fuck you! Ik ga niet remmen voor een vrachtwagen. Diegene die 120 rijdt, remt maar." Het is nota bene in de verkeerswet opgenomen dat je in een bijzondere manoeuvre al het overige verkeer voorrang dient te verlenen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef Ridocar het volgende:
Gewoon afremmen schijnt een uitzondering te zijn, want dan geef je je gewonnen, blijkbaar.
Dat is wel een beetje krapquote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mensen die naast mij komen rijden, en vragen of ik wil racen...
Nee, natuurlijk.
Racen doe je maar in een spelcomputer.
Klopt helemaal, als we een beetje vergevingsgezind zijn zou het een hoop schelen. De irritaties die ik hier post zijn meestal acties die de ander of expres doet, of gewoon niet begrijpbaar. (dus over de zakken of niet helemaal heldere figuren) Zogenaamde uitzonderlijke gevallen dus. Maar zelfs als een actie expres is laat ik het maar gewoon gaan. Geen vergeldingsacties, want negen van de tien keer zorg je dan zelf voor het gevaar. En veiligheid staat nog altijd bovenaan.quote:Op zondag 28 september 2014 00:23 schreef vannelle het volgende:
Dit topic geeft uitstekend weer waarom het belangrijk is om begrip voor elkaar te hebben.
Niet iedereen is net zo fantastisch als jij bent.
Dit topic gaat er vooral van uit dat ze zelf perfect rijden en alles ligt aan de ander.
Ik geloof daar geen moer van, iedereen maakt fouten alleen geeft niet iedereen dat toe.
Wacht, mensen die naast een Passat gaan staan om te racen? Waar rijden die dan in? Demio's?quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mensen die naast mij komen rijden, en vragen of ik wil racen...
Nee, natuurlijk.
Racen doe je maar in een spelcomputer.
Eens. Als je je altijd maar druk maakt om de fouten of het gedrag van anderen heb je geen tijd meer om van het rijden te genieten. Soms wil mij ook wel eens een vloek ontglippen als iemand een achterlijke actie uithaalt, maar dat is een seconde later weer voorbij. Daar kan ik me verder echt niet druk om maken.quote:Op zondag 28 september 2014 02:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klopt helemaal, als we een beetje vergevingsgezind zijn zou het een hoop schelen. De irritaties die ik hier post zijn meestal acties die de ander of expres doet, of gewoon niet begrijpbaar. (dus over de zakken of niet helemaal heldere figuren) Zogenaamde uitzonderlijke gevallen dus. Maar zelfs als een actie expres is laat ik het maar gewoon gaan. Geen vergeldingsacties, want negen van de tien keer zorg je dan zelf voor het gevaar. En veiligheid staat nog altijd bovenaan.
Ik zou dat doen. Fuck it, ik ga niet gevaarlijk lopen doen omdat ik even mijn gelijk zou willen halen. Misschien als ik echt hard in de rem zou moeten zou ik wel ff toeteren om te laten merken dat het fucking link was wat die persoon deed, maar that's it.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mijn irritatie is idd dit schoolmeestergedrag. Is het niet vanwege het belerende gedrag, dan is het wel de gevaarzetting dat juist groter wordt vanwege dit stomme gedrag.
Gewoon afremmen schijnt een uitzondering te zijn, want dan geef je je gewonnen, blijkbaar.
Terechte klacht. Wat ik ook heel ergquote:Op zondag 28 september 2014 22:10 schreef Jiang153 het volgende:
Weetje ik vind het altijd best kut dat als ik afrem voor een bocht dat de mensen die achter mij rijden nog steeds met een best hoge vaart op mij afkomen net alsof ze niet remmen?
Of ik doe het verkeerd
Helemaal vervelend als het donker is en ik dus nog trager de bocht maakt omdat ik moet kijken
Ik had het van de zomer in Limburg, auto voor me slaat af op een 80 weg en remt dus naar bijna 0. Ik zie in de spiegel een of ander hok heel hard dichterbij komen, automaatbak bij me. Zelden zo ver doorgeplankt (6000+ rpm fofzo) met die wagen. Gelukkig had ik er ruim 200 km op zitten, dus was het zooitje wel goed warm geworden.quote:Op zondag 28 september 2014 22:10 schreef Jiang153 het volgende:
Weetje ik vind het altijd best kut dat als ik afrem voor een bocht dat de mensen die achter mij rijden nog steeds met een best hoge vaart op mij afkomen net alsof ze niet remmen?
Of ik doe het verkeerd
Helemaal vervelend als het donker is en ik dus nog trager de bocht maakt omdat ik moet kijken
Dit heb ik dus net ondervonden hier en hier ook best wel vaak.quote:Op zondag 28 september 2014 22:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Terechte klacht. Wat ik ook heel ergvind zijn mensen die gaan remmen in de bocht.
Ik bedoel, gewoon nee. Rij je te hard dan vlieg je uit de bocht. Doe je dat niet dan hou je controle. Maar door te remmen verhoog je de kans exponentieel dat je controle verliest.
Erachter rijdend voelt het ook niet lekker om hard te remmen in een scherpe bocht
Ik ben het eens met jouw irritatie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mijn irritatie is idd dit schoolmeestergedrag. Is het niet vanwege het belerende gedrag, dan is het wel de gevaarzetting dat juist groter wordt vanwege dit stomme gedrag.
Gewoon afremmen schijnt een uitzondering te zijn, want dan geef je je gewonnen, blijkbaar.
Het punt is dat je een gevaarlijke situatie niet oplost door zelf gevaarlijk te gaan doen. Je hebt dan dus twee keuzes: anticiperen op de situatie en afstand nemen, of met je lul in de hand het gelijk willen halen en doorkarren. Het is duidelijk dat de automobilist in dat filmpje voor het laatste kiest, maar feitelijk ben je dan net zo aso en net zo'n groot gevaar in het verkeer als degene die naar links gaat. Het maakt niet uit hoe aso een ander is of hoe gevaarlijk een ander rijdt, het verkeer is nooit de plaats om je gelijk te halen. Eigenlijk hoop je dat er dan net een politiewagen achter je rijdt die het ziet, maar helaas hebben we dat geluk nooitquote:
Zeker waar. Daarom moet je opletten en anticiperen, ook al hou je je zelf aan de regels. Er komt een tijd dat je zelf een fout maakt en dan mag je ook hopen dat de andere verkeersdeelnemers op jou anticiperen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:23 schreef vannelle het volgende:
Dit topic geeft uitstekend weer waarom het belangrijk is om begrip voor elkaar te hebben.
Niet iedereen is net zo fantastisch als jij bent.
Dit topic gaat er vooral van uit dat ze zelf perfect rijden en alles ligt aan de ander.
Ik geloof daar geen moer van, iedereen maakt fouten alleen geeft niet iedereen dat toe.
Dat je het laat gaan en er op anticipeert betekent natuurlijk niet dat het je niet mag irriterenquote:Op zondag 28 september 2014 02:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klopt helemaal, als we een beetje vergevingsgezind zijn zou het een hoop schelen. De irritaties die ik hier post zijn meestal acties die de ander of expres doet, of gewoon niet begrijpbaar. (dus over de zakken of niet helemaal heldere figuren) Zogenaamde uitzonderlijke gevallen dus. Maar zelfs als een actie expres is laat ik het maar gewoon gaan. Geen vergeldingsacties, want negen van de tien keer zorg je dan zelf voor het gevaar. En veiligheid staat nog altijd bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |