SPOILER: Deze censuur wordt mede mogelijk gemaakt dankzij KnutdeIJsbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Dven op 15-09-2014 08:43:17 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Hallo seesquote:
Ik wilde graag de header visueel uitbeeldenquote:
Prima. Al begint mn bloed volgens mij in te dikken door alle morfine.quote:
Gaatquote:Op maandag 15 september 2014 08:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima. Al begint mn bloed volgens mij in te dikken door alle morfine.
Hoe is het met u
Geen probleem. Zal deze middag om 1700 de spoiler verwijderen.quote:
Hopelijk krijg je zelf ook nog wat gratis cheld.quote:Op maandag 15 september 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
Bulgarije komende 7 jaar grootste netto ontvanger van de EU
Niets mis mee.
Ik ben al bezig met het schrijven van een subsidieverzoek om de Bulgaarse natuur op te schonen en direct wat aan de werkgelegenheid te doen. Ik twijfel nog over de onkosten die ik voor mezelf in rekening wil brengen maar het gaat sowieso hoger zijn dan mn eigen inkomen.quote:Op maandag 15 september 2014 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je zelf ook nog wat gratis cheld.
Dat is inderdaad vrij gay.quote:Op maandag 15 september 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister echt een heel gay lied vrijwel constant op repeat (haha dit rijmt) maar ik kan niet stoppen
Dit is het lied
Kijken je collega's je al dubieus aanquote:Op maandag 15 september 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer ophouden![]()
Mmmmbap. Pomtiedomtiedom.
Luister het 2 of 3 keer en je kan ook niet meer stoppen.quote:Op maandag 15 september 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijken je collega's je al dubieus aan
Straks is het hele kantoor bij jou vol zombies die mee lopen te dudubliepen op het nummerquote:Op maandag 15 september 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Luister het 2 of 3 keer en je kan ook niet meer stoppen.
of doe het niet als je nog eigenwaarde wil overhouden.
Wopppa daar gaat ie weer. Ik zie al enkele collega's voorzichtig mee hoofdwiebelen.quote:Op maandag 15 september 2014 09:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks is het hele kantoor bij jou vol zombies die mee lopen te dudubliepen op het nummer
Tappen ze ook al een beetje mee op de beat met hun voet? Dan heb je zequote:Op maandag 15 september 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wopppa daar gaat ie weer. Ik zie al enkele collega's voorzichtig mee hoofdwiebelen.
Ik zet hem nog een keer aan en ga dan kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tappen ze ook al een beetje mee op de beat met hun voet? Dan heb je ze
Heb je al een update voor ons knutquote:Op maandag 15 september 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet hem nog een keer aan en ga dan kijken.
Weggetje?quote:Op maandag 15 september 2014 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb m maar op de koptelefoon gedaan
Heb je mn mooie weggetje gezien?
Ziet er idyllisch uit. Zou er picknickenquote:
Lekker plaatje hequote:Op maandag 15 september 2014 11:54 schreef Saind het volgende:
Godverdomme Knut wat een flikkermuziek
Aan het eind van de dag zitten we al op 4/10 ja? Wow deze week gaat hard.quote:Op maandag 15 september 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer op de helft van de dag. Positief blijven.
Dat betekent op 2/10e van de week, jaaaaaa.
Nee, ik tel alvast 1/10e erbij omdat ik vrijdagmiddag al thuis zit.quote:Op maandag 15 september 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag zitten we al op 4/10 ja? Wow deze week gaat hard.
Verdomme.quote:Op maandag 15 september 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik tel alvast 1/10e erbij omdat ik vrijdagmiddag al thuis zit.
ah de brugklas, heerlijkquote:Op maandag 15 september 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag is ook een overbruggingsdag, 1-3-7 is lekker dus die dag vliegt ook snel voorbij.
Ik ben best bereid deze goal op het conto van Aad300 te schrijven. Zijn invloed reikt verder dan je denkt.quote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Aad300 is trots op jullie
Dit doelpunt en dan wordt het 4-5. China is blij met ze
Wie geeft er vanavond de inleiding op Maxim? Alles beter van Valentijn.quote:Op maandag 15 september 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben best bereid deze goal op het conto van Aad300 te schrijven. Zijn invloed reikt verder dan je denkt.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie geeft er vanavond de inleiding op Maxim? Alles beter van Valentijn.
twitter:aad300 twitterde op maandag 15-09-2014 om 09:58:31Gm zonnetje gebruiken voor vitamientjes#virusuitbannen reageer retweet
Ga je schamen. x3quote:Op maandag 15 september 2014 13:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al 3 afleveringen van VI niet gekeken.
Ben erop uitgekeken. Vooral Gijp begin ik met de dag meer te haten. Het is dat hij geen moslim is..quote:
Het gaat de laatste tijd juist weer over voetbal.quote:Op maandag 15 september 2014 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben erop uitgekeken. Vooral Gijp begin ik met de dag meer te haten. Het is dat hij geen moslim is..
De fukquote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Aad300 is trots op jullie
Dit doelpunt en dan wordt het 4-5. China is blij met ze
Wisseling van de wacht.quote:Op maandag 15 september 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch leuk voor Wiggins dat ie ook een keer met van Baarle op het podium mag staan.
Stijn is er gewoon nog hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer komt onze Disney-fan weer terug? 4 weken na Ajax-PSV ofzo?
Amateuristisch wel.quote:Op maandag 15 september 2014 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
Internet werkt al de hele dag niet of nauwelijks hier op kantoor.
Ik kijk ook niet meer.quote:Op maandag 15 september 2014 13:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al 3 afleveringen van VI niet gekeken.
Is een hardware probleem dat moet worden vervangen. Gaat gelukkig maar over een paar duizend man dat problemen heeft.quote:
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 15 september 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond patat, shoarma, sla en fetablokjes. En jullie?
Iets bestellen denk ikquote:Op maandag 15 september 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#viesdikquote:Op maandag 15 september 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens kijken zoquote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Mosselen zijn in de bonus, deze week maar weer eens doen
Hij heeft gelijkquote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/polit(...)arte-pieten-wet.html
Sjla met sjlasaus. Aardappelen en zo een groenteburgerding.quote:Op maandag 15 september 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Clapanus weer?quote:
Hij had laatst een ander kloontje waar hij in, ik geloof, R&P een topic opende genaamd: "iedereen denkt dat ik homo ben"quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had laatst een ander kloontje waar hij in, ik geloof, R&P een topic opende genaamd: "iedereen denkt dat ik homo ben"
Onder GGGMM zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had laatst een ander kloontje waar hij in, ik geloof, R&P een topic opende genaamd: "iedereen denkt dat ik homo ben"
quote:Op maandag 15 september 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik heb spyware godverdomme. Dat heb ik echt in jaaaren niet gehad. Geen idee waar het vandaan komtKutzooi.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM is de bear van stijn.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik heb spyware godverdomme. Dat heb ik echt in jaaaren niet gehad. Geen idee waar het vandaan komtKutzooi.
Ohquote:
Dat zal het zijn jaquote:
Jajaquote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik zag eerst niet eens wat het was. En het is al weg hoor
Ik had serieus bij het uitzoeken van het plaatje niet door dat zn weener eruit hingquote:Op maandag 15 september 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nep was, gewoon een worstje (een echt worstje dus).
Heb je zuurkool opquote:
Ik zag het dus ook echt nietquote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had serieus bij het uitzoeken van het plaatje niet door dat zn weener eruit hing
En terechtquote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vanmiddag weer is aangesproken op zijn asociale fietsgedrag.
Mooi ding jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fantastisch ding man. Je moet die hele review maar eens bekijken
Altijd vroeg wakker. Was om vijf uur al wakker. Ben blij dat ik er nog een uurtje slaap uit heb weten te persenquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg, je hoeft niet te werken toch
Geeft nietquote:
Nog steeds lelijk dus wat dat betreft heeft het niet geholpen deze do it yourself cosmetische ingreep. Kan het dus niemand aanraden.quote:
Met schil en al door de blender. Niets mis mee.quote:
wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog steeds lelijk dus wat dat betreft heeft het niet geholpen deze do it yourself cosmetische ingreep. Kan het dus niemand aanraden.
quote:
Ook de enige boeiende pot van vanavond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dortmund - Arsenal wordt geloof ik uitgezonden door de NOS.
zit er dik in, daarom Sport1quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze over twee weken wel Arsenal v Galatasaray uitzenden ipv Atleti v Juve
Morgen lekker ajax kijken ja toch genotquote:
Ik doe mn Kagawa shirt vast aan, wasabi nootjes in een schaaltje en een lekkere pot japans bier on the side.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dortmund - Arsenal wordt geloof ik uitgezonden door de NOS.
meestal zijn ze wel beter in de CL maar gaat niet helpen morgenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen lekker ajax kijken ja toch genot
dit jaar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 103 km en ik tik de 5000 aan![]()
Morgen dus.
Vanaf waar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
wat is de trein eigenlijk duur, Zwolle heen en terug zowat 35 euro
Klopt ja. Enkeltje van Eindhoven naar Rotterdam was al 17 euro ofzo. Toen ik van charleroi naar Rotterdam ging met de trein was het on totaal 6 euroquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
Alleen met kortingskaart is het te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
Gezien de hoeveelheid alcohol de enige verstandige reismethode maar anders laat je je auto er toch niet voor staan, zeker als je met z'n tweeën bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Enkeltje van Eindhoven naar Rotterdam was al 17 euro ofzo. Toen ik van charleroi naar Rotterdam ging met de trein was het on totaal 6 euro
Dit ja. Afgelopen zondag met zo een kaartje heen en terug naar Eindhoven geweest voor 15 euro. Anders was ik ruim 36 euro kwijtgeweest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En opletten als kruidvat weer zo'n actie heeft.
Ik begrijp niet dat vliegen veel goedkoper isquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja. Afgelopen zondag met zo een kaartje heen en terug naar Eindhoven geweest voor 15 euro. Anders was ik ruim 36 euro kwijtgeweest.
Terwijl ik dus heen en weer ga naar Bremerhaven voor 58 euroWat ik laatst al vertelde. Snap niks van die prijzen.
In sommige gevallen wel inderdaad, snap ik ook niks van. Meer concurrentie natuurlijk o.a.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat vliegen veel goedkoper is
Marktwerking vs ex-publieke monopolie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat vliegen veel goedkoper is
inderdaad doen ze weer lekker met het spoor, gewoon vrijgevenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Marktwerking vs ex-publieke monopolie.
Heeft ook geen zin. Virgin Atlantic heeft ook geboden op die aanbesteding van de fyra. NS heeft dat tegengehouden door gewoon 2 tot 3 keer de martkwaarde te bieden, compleet onrealistisch bedrag. NS won, jaar later hadden ze 110 miljoen van de overheid nodig omdat ze anders zouden omvallen en nu hebben we geen 110 miljoen en geen fyra.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad doen ze weer lekker met het spoor, gewoon vrijgeven
dan had vrijgeven toch wel zin gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin. Virgin Atlantic heeft ook geboden op die aanbesteding van de fyra. NS heeft dat tegengehouden door gewoon 2 tot 3 keer de martkwaarde te bieden, compleet onrealistisch bedrag. NS won, jaar later hadden ze 110 miljoen van de overheid nodig omdat ze anders zouden omvallen en nu hebben we geen 110 miljoen en geen fyra.
Hiephoi NS.
Nee, want het was al een openbare aanbesteding. Maar als NS dan met irreele bedragen kan gaan smijten omdat men weet dat als t niet lukt de staat hun handje nog vast houdt, dan heeft het weinig zin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan had vrijgeven toch wel zin gehad?
OK, op die manier, inderdaad zinloos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, want het was al een openbare aanbesteding. Maar als NS dan met irreele bedragen kan gaan smijten omdat men weet dat als t niet lukt de staat hun handje nog vast houdt, dan heeft het weinig zin.
Wat moet je dáar nou weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja. Afgelopen zondag met zo een kaartje heen en terug naar Eindhoven geweest voor 15 euro. Anders was ik ruim 36 euro kwijtgeweest.
Terwijl ik dus heen en weer ga naar Bremerhaven voor 58 euroWat ik laatst al vertelde. Snap niks van die prijzen.
In Eindhoven of Bremerhaven? Nou ja allebei hetzelfde, ijshockeywedstrijd(en). Eindhoven is wel een ontzettend gat zeg, sjongejonge.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat moet je dáar nou weer.
En Dven, die kaarten waren mooi jaIk had tot ik uit huis ging een 1e klas jaarkaart. Toen ik verhuisde mocht 't niet meer maar good while it lasted.
Toen ik studeerde ook nog, op donderdagen moeilijk dronken met een halve liter Schultenbrau de eerste klas in
Eindhoven ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
In Eindhoven of Bremerhaven? Nou ja allebei hetzelfde, ijshockeywedstrijd(en). Eindhoven is wel een ontzettend gat zeg, sjongejonge.
Ja alleen daar. Dat hebben ze ook in een uithoek weggestopt zeg. Ik loop nog liever midden in de nacht op de wallen dan daar tussen de bosjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Eindhoven ja.
Alleen in het schaatsstadion geweest?
Wat voor kaarten zijn dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat moet je dáar nou weer.
En Dven, die kaarten waren mooi jaIk had tot ik uit huis ging een 1e klas jaarkaart. Toen ik verhuisde mocht 't niet meer maar good while it lasted.
Toen ik studeerde ook nog, op donderdagen moeilijk dronken met een halve liter Schultenbrau de eerste klas in
Daar woon ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja alleen daar. Dat hebben ze ook in een uithoek weggestopt zeg. Ik loop nog liever midden in de nacht op de wallen dan daar tussen de bosjes
Stukkie verderop is het park best wel mooi.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow arme jijNou het is wel gezond zo tussen die bomen
Ik plaag je ook maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Stukkie verderop is het park best wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |