wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog steeds lelijk dus wat dat betreft heeft het niet geholpen deze do it yourself cosmetische ingreep. Kan het dus niemand aanraden.
quote:
Ook de enige boeiende pot van vanavond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dortmund - Arsenal wordt geloof ik uitgezonden door de NOS.
zit er dik in, daarom Sport1quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze over twee weken wel Arsenal v Galatasaray uitzenden ipv Atleti v Juve
Morgen lekker ajax kijken ja toch genotquote:
Ik doe mn Kagawa shirt vast aan, wasabi nootjes in een schaaltje en een lekkere pot japans bier on the side.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dortmund - Arsenal wordt geloof ik uitgezonden door de NOS.
meestal zijn ze wel beter in de CL maar gaat niet helpen morgenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen lekker ajax kijken ja toch genot
dit jaar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 103 km en ik tik de 5000 aan![]()
Morgen dus.
Vanaf waar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
wat is de trein eigenlijk duur, Zwolle heen en terug zowat 35 euro
Klopt ja. Enkeltje van Eindhoven naar Rotterdam was al 17 euro ofzo. Toen ik van charleroi naar Rotterdam ging met de trein was het on totaal 6 euroquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
Alleen met kortingskaart is het te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
Gezien de hoeveelheid alcohol de enige verstandige reismethode maar anders laat je je auto er toch niet voor staan, zeker als je met z'n tweeën bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Enkeltje van Eindhoven naar Rotterdam was al 17 euro ofzo. Toen ik van charleroi naar Rotterdam ging met de trein was het on totaal 6 euro
Dit ja. Afgelopen zondag met zo een kaartje heen en terug naar Eindhoven geweest voor 15 euro. Anders was ik ruim 36 euro kwijtgeweest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En opletten als kruidvat weer zo'n actie heeft.
Ik begrijp niet dat vliegen veel goedkoper isquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja. Afgelopen zondag met zo een kaartje heen en terug naar Eindhoven geweest voor 15 euro. Anders was ik ruim 36 euro kwijtgeweest.
Terwijl ik dus heen en weer ga naar Bremerhaven voor 58 euroWat ik laatst al vertelde. Snap niks van die prijzen.
In sommige gevallen wel inderdaad, snap ik ook niks van. Meer concurrentie natuurlijk o.a.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat vliegen veel goedkoper is
Marktwerking vs ex-publieke monopolie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat vliegen veel goedkoper is
inderdaad doen ze weer lekker met het spoor, gewoon vrijgevenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Marktwerking vs ex-publieke monopolie.
Heeft ook geen zin. Virgin Atlantic heeft ook geboden op die aanbesteding van de fyra. NS heeft dat tegengehouden door gewoon 2 tot 3 keer de martkwaarde te bieden, compleet onrealistisch bedrag. NS won, jaar later hadden ze 110 miljoen van de overheid nodig omdat ze anders zouden omvallen en nu hebben we geen 110 miljoen en geen fyra.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad doen ze weer lekker met het spoor, gewoon vrijgeven
dan had vrijgeven toch wel zin gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin. Virgin Atlantic heeft ook geboden op die aanbesteding van de fyra. NS heeft dat tegengehouden door gewoon 2 tot 3 keer de martkwaarde te bieden, compleet onrealistisch bedrag. NS won, jaar later hadden ze 110 miljoen van de overheid nodig omdat ze anders zouden omvallen en nu hebben we geen 110 miljoen en geen fyra.
Hiephoi NS.
Nee, want het was al een openbare aanbesteding. Maar als NS dan met irreele bedragen kan gaan smijten omdat men weet dat als t niet lukt de staat hun handje nog vast houdt, dan heeft het weinig zin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan had vrijgeven toch wel zin gehad?
OK, op die manier, inderdaad zinloos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, want het was al een openbare aanbesteding. Maar als NS dan met irreele bedragen kan gaan smijten omdat men weet dat als t niet lukt de staat hun handje nog vast houdt, dan heeft het weinig zin.
Wat moet je dáar nou weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja. Afgelopen zondag met zo een kaartje heen en terug naar Eindhoven geweest voor 15 euro. Anders was ik ruim 36 euro kwijtgeweest.
Terwijl ik dus heen en weer ga naar Bremerhaven voor 58 euroWat ik laatst al vertelde. Snap niks van die prijzen.
In Eindhoven of Bremerhaven? Nou ja allebei hetzelfde, ijshockeywedstrijd(en). Eindhoven is wel een ontzettend gat zeg, sjongejonge.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat moet je dáar nou weer.
En Dven, die kaarten waren mooi jaIk had tot ik uit huis ging een 1e klas jaarkaart. Toen ik verhuisde mocht 't niet meer maar good while it lasted.
Toen ik studeerde ook nog, op donderdagen moeilijk dronken met een halve liter Schultenbrau de eerste klas in
Eindhoven ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
In Eindhoven of Bremerhaven? Nou ja allebei hetzelfde, ijshockeywedstrijd(en). Eindhoven is wel een ontzettend gat zeg, sjongejonge.
Ja alleen daar. Dat hebben ze ook in een uithoek weggestopt zeg. Ik loop nog liever midden in de nacht op de wallen dan daar tussen de bosjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Eindhoven ja.
Alleen in het schaatsstadion geweest?
Wat voor kaarten zijn dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat moet je dáar nou weer.
En Dven, die kaarten waren mooi jaIk had tot ik uit huis ging een 1e klas jaarkaart. Toen ik verhuisde mocht 't niet meer maar good while it lasted.
Toen ik studeerde ook nog, op donderdagen moeilijk dronken met een halve liter Schultenbrau de eerste klas in
Daar woon ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja alleen daar. Dat hebben ze ook in een uithoek weggestopt zeg. Ik loop nog liever midden in de nacht op de wallen dan daar tussen de bosjes
Stukkie verderop is het park best wel mooi.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow arme jijNou het is wel gezond zo tussen die bomen
Ik plaag je ook maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Stukkie verderop is het park best wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |