wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog steeds lelijk dus wat dat betreft heeft het niet geholpen deze do it yourself cosmetische ingreep. Kan het dus niemand aanraden.
quote:
Ook de enige boeiende pot van vanavond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dortmund - Arsenal wordt geloof ik uitgezonden door de NOS.
zit er dik in, daarom Sport1quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze over twee weken wel Arsenal v Galatasaray uitzenden ipv Atleti v Juve
Morgen lekker ajax kijken ja toch genotquote:
Ik doe mn Kagawa shirt vast aan, wasabi nootjes in een schaaltje en een lekkere pot japans bier on the side.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dortmund - Arsenal wordt geloof ik uitgezonden door de NOS.
meestal zijn ze wel beter in de CL maar gaat niet helpen morgenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen lekker ajax kijken ja toch genot
dit jaar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 103 km en ik tik de 5000 aan![]()
Morgen dus.
Vanaf waar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
wat is de trein eigenlijk duur, Zwolle heen en terug zowat 35 euro
Klopt ja. Enkeltje van Eindhoven naar Rotterdam was al 17 euro ofzo. Toen ik van charleroi naar Rotterdam ging met de trein was het on totaal 6 euroquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
Alleen met kortingskaart is het te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |