Hij had laatst een ander kloontje waar hij in, ik geloof, R&P een topic opende genaamd: "iedereen denkt dat ik homo ben"quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had laatst een ander kloontje waar hij in, ik geloof, R&P een topic opende genaamd: "iedereen denkt dat ik homo ben"
Onder GGGMM zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had laatst een ander kloontje waar hij in, ik geloof, R&P een topic opende genaamd: "iedereen denkt dat ik homo ben"
quote:Op maandag 15 september 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik heb spyware godverdomme. Dat heb ik echt in jaaaren niet gehad. Geen idee waar het vandaan komtKutzooi.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM is de bear van stijn.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik heb spyware godverdomme. Dat heb ik echt in jaaaren niet gehad. Geen idee waar het vandaan komtKutzooi.
Ohquote:
Dat zal het zijn jaquote:
Jajaquote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik zag eerst niet eens wat het was. En het is al weg hoor
Ik had serieus bij het uitzoeken van het plaatje niet door dat zn weener eruit hingquote:Op maandag 15 september 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nep was, gewoon een worstje (een echt worstje dus).
Heb je zuurkool opquote:
Ik zag het dus ook echt nietquote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had serieus bij het uitzoeken van het plaatje niet door dat zn weener eruit hing
En terechtquote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vanmiddag weer is aangesproken op zijn asociale fietsgedrag.
Mooi ding jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fantastisch ding man. Je moet die hele review maar eens bekijken
Altijd vroeg wakker. Was om vijf uur al wakker. Ben blij dat ik er nog een uurtje slaap uit heb weten te persenquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg, je hoeft niet te werken toch
Geeft nietquote:
Nog steeds lelijk dus wat dat betreft heeft het niet geholpen deze do it yourself cosmetische ingreep. Kan het dus niemand aanraden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |