abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2014 @ 13:49:14 #1
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_144513004

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_144513075
5-0 wordt dat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144513101
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Happel het volgende:
5-0 wordt dat.
ok.
pi_144513121
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Happel het volgende:
5-0 wordt dat.
Ik hoop, als een naieve, hardleerse Feyenoorder, toch weer op een verrassing. :')

Al heb ik wel geen enkel vertrouwen in de klassieker volgende week. Dat wordt weer ouderwets afzien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 14 september 2014 @ 14:00:55 #5
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_144513280
Het hele spel van Feyenoord leek gisteren nergens op. Het was een schandalige wanvertoning. Zelden heb ik zulk slecht voetbal gezien. Er waren simpelweg geen lichtpuntjes te noemen.

Vermeer
Had een ongelukkig debuut met een verliespartij. De doelpunten waren hem overigens niet aan te rekenen vond ik. Als ik dan toch een lichtpuntje moet noemen van gisteren dan waren het de spelhervattingen van onze Joodse vrind. Dat deed ie beduidend beter dan Mulder. Tja, hoe kan je het slechter doen vraag je jezelf wel eens af :') Gewoon lekker snel de bal weer in het spel brengen. Pluspuntje.

De verdediging

Ontstellend zwak. Wilkshire heeft dan als enige nog een voorzet waar je wat hoop uit kunt putten. Maar onze vriend Kongolo liet zich kinderlijk eenvoudig kloppen bij de 1-0. En ook van Beek en Mathijssen ( :') ) bakten er niks van.

Het middenveld

Even serieus, waarom blijft Immers staan als je een, voor de eredivisie geldende begrippen, topaankoop hebt gedaan met Toornstra? Die man moet toch altijd spelen en Lex mag toch nog niet de veters strikken van deze aanwinst? Verder heb ik Vilhena weer zien stuntelen... Waarbij ik het me serieus afvraag of Fred geen premie krijgt voor het wel opstellen van deze clown. Die heeft werkelijk waar geen bal goed geraakt gisteren.

De aanval

Schaken en Boetius.... Je vraagt je toch af wanneer het eens klaar is met deze 2 figuren. Dankzij deze 2 mag ik straks weer langs mijn cardioloog :') Kazim maakte wel een mooie goal en als die omhaal er in gaat moet ik nog maar zien of W2 overeind zou blijven. Te Vrede heeft te weinig ballen aangeraakt om een oordeel over te kunnen vellen.

De trainer

Ook Fletje wordt met de week lastiger om nog serieus te nemen. Het niet opstellen van Toornstra neem ik hem echt kwalijk. Dat, met eerder gedane uitspraken van deze slappe zak doen mij vermoeden dat hij de kerst niet haalt. Ik zal er niet rouwig om zijn.

Al met al was het gewoon afzien gisteren, er zat 0 idee achter. Het was gewoon Feyenoord-onwaardig en een schande om te zien. Bah :r
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_144513744
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Immers heeft ingeleverd op salaris om gegarandeerde speelminuten in zn contract te laten opnemen.
pi_144513753
Ben er echt helemaal klaar mee hoor. Immers eruit of Rutten eruit.
pi_144514016
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Immers heeft ingeleverd op salaris om gegarandeerde speelminuten in zn contract te laten opnemen.
Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen? :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_144514081
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen? :')
Ja. Eigenlijk goud, maar dat konden ze van de telegraaf toch niet helemaal maken t.o.v. Blind (werd beslist in de laatste wedstrijd, elke blinde zag dat Immers beter speelde maar dat hebben ze toch maar even tegengehouden)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144514223
Binnenkort komt het jaarverslag van Feyenoord weer uit.. de transfers van afgelopen zomer zullen er nog wel niet in verwerkt zijn, dus ben benieuwd of er weer winst is gemaakt.
pi_144514247
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Klopt, is gebaseerd op cijfers die journalisten van de Telegraaf wekelijks uitdelen naar aanleiding van het vertoonde spel.

Kan niet anders dat Immers erg laag wordt ingeschat en dat het wekelijks dan toch dusdanig meevalt dat hij wordt bedeeld met hogere cijfers dan op basis van zijn feitelijke prestaties mag worden verwacht. Anders kan ik het niet verklaren. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144514296
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, is gebaseerd op cijfers die journalisten van de Telegraaf wekelijks uitdelen naar aanleiding van het vertoonde spel.

Volgens mij zijn het geen journalisten maar oud-spelers die de cijfers geven.. maar dat er de laatste speeldag is gemanipuleerd is wel duidelijk. Ach, lekker boeiend.. als je Immers de gouden schoen geeft kan je niet meer serieus worden genomen natuurlijk.
pi_144514495
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het geen journalisten maar oud-spelers die de cijfers geven.. maar dat er de laatste speeldag is gemanipuleerd is wel duidelijk. Ach, lekker boeiend.. als je Immers de gouden schoen geeft kan je niet meer serieus worden genomen natuurlijk.
Inderdaad, ben blij dat Immers niet de gouden schoen heeft gewonnen. Des te meer argumenten had Rutten gehad om Immers te blijven opstellen.

Volgens mij scoorde Toornstra ook vrij hoog in dat klassement, maar hij bezit toch over een heel stuk meer voetballend vermogen.

Gezien de voorkeur van Rutten voor goed positiespel, snel voetbal en één keer raken kan ik de voorlopige voorkeur voor Immers niet begrijpen.
pi_144515469
Virtueel staan we slechts 1 punt boven de 16e en 17de plaats trouwens. :')

Beetje opportunistisch, dat wel, aangezien we pas 5 wedstrijden onderweg zijn, maar het speelschema wordt er niet heel veel makkelijker op de komende weken, en willen we nog wat maken van dit seizoen en misschien top 5 eindigen dan moeten we toch niet te lang wachten met punten pakken.
pi_144515590
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Virtueel staan we slechts 1 punt boven de 16e en 17de plaats trouwens. :')

Beetje opportunistisch, dat wel, aangezien we pas 5 wedstrijden onderweg zijn, maar het speelschema wordt er niet heel veel makkelijker op de komende weken, en willen we nog wat maken van dit seizoen en misschien top 5 eindigen dan moeten we toch niet te lang wachten met punten pakken.
Zonder dat cadeautje in de eerste wedstrijd inderdaad 16e
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_144515627
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

En gisteren weer een duidelijke pingel niet gekregen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144515675
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]

En gisteren weer een duidelijke pingel niet gekregen.
Te Vrede zou hem wel weer gemist hebben, zie FC Twente
pi_144515697
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

:')
Wat ben jij een gezwel.
pi_144515711
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Wat ben jij een gezwel.
Goede inhoudelijke reactie :')
pi_144515752
In Sevilla beven ze al.
pi_144515753
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie :')
Ik pas mij graag aan aan degene op wie ik reageer.
pi_144515870
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat doet er niks aan af natuurlijk. Maar ga vooral door met je boehoehoe Feyenoord heeft altijd de scheids mee jankverhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144515929
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Over welk cadeautje heb je het in godsnaam? :')

De eerste wedstrijd wonnen we, weliswaar tegen de verhoudingen in, met 0-1 bij ADO in blessuretijd, door gewoon een goed opgezette aanval en een goed ingekopte kopbal van Te Vrede. Al was het één van de weinig goede acties die hele wedstrijd.

Dat Feyenoord daar verder niet goed speelde maakt het nog geen cadeautje. Een cadeautje is als je een overwinning uit het vuur sleept door een scheidsrechterlijke dwaling of enorme blunder van een tegenstander.
pi_144516013
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Over welk cadeautje heb je het in godsnaam? :')

De eerste wedstrijd wonnen we, weliswaar tegen de verhoudingen in, met 0-1 bij ADO in blessuretijd, door gewoon een goed opgezette aanval en een goed ingekopte kopbal van Te Vrede. Al was het één van de weinig goede acties die hele wedstrijd.

Dat Feyenoord daar verder niet goed speelde maakt het nog geen cadeautje. Een cadeautje is als je een overwinning uit het vuur sleept door een scheidsrechterlijke dwaling of enorme blunder van een tegenstander.
Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.
pi_144516042
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.
En een speler van ADO kreeg weer geel waar rood op zijn plaats was. Wat is je punt nu precies? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516081
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Caland het volgende:

[..]

En een speler van ADO kreeg weer geel waar rood op zijn plaats was. Wat is je punt nu precies? :')
Goed dan was het 10 tegen 10, maar Feyenoord heeft dus geprofiteerd van de man-meer-situatie die er dus enkel ontstond door een arbitrale blunder.
pi_144516098
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat mag misschien zo zijn, daar kun je inderdaad over discussiëren, maar je weet niet hoe het verloop geweest zou zijn als Feyenoord met 10 man had komen te staan, of als ADO met 11 man had mogen blijven staan.

Wellicht had Feyenoord het juist moeilijker tegen 10 man dan tegen 11 man, aangezien men geneigd is met 10 man dicht op elkaar te kruipen en voor de goal te gaan wachten om de tegenstander op te vangen. Daar heeft Feyenoord grote moeite mee (en dat bleek wel).
pi_144516152
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Goed dan was het 10 tegen 10, maar Feyenoord heeft dus geprofiteerd van de man-meer-situatie die er dus enkel ontstond door een arbitrale blunder.
Neuh, Feyenoord had met twee man meer moeten staan maar door een arbitrale blunder gebeurde dat niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516196
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat mag misschien zo zijn, daar kun je inderdaad over discussiëren, maar je weet niet hoe het verloop geweest zou zijn als Feyenoord met 10 man had komen te staan, of als ADO met 11 man had mogen blijven staan.
Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit eens rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.
pi_144516238
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit een rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.
Wauw. Je bent er wel mee bezig zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516240
quote:

[..]

Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit een rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.
Onzin. Alweer.
pi_144516248
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 15:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Neuh, Feyenoord had met twee man meer moeten staan maar door een arbitrale blunder gebeurde dat niet.
Normaliter ben jij één van de Feyenoorders die ik wel serieus neem, maar ik zie dat jij door de omstandigheden bij Feyenoord je objectiviteit bent verloren. Geef niet hoor, sterkte met alles ^O^
pi_144516313
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Wauw. Je bent er wel mee bezig zeg.
Dat klopt, het is namelijk vrij triest dat Feyenoorders vaak lopen te huilen over de arbitrage (PSV-ers ook trouwens) terwijl ze de scheidsrechter vaker mee hebben dan tegen.
pi_144516321
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Normaliter ben jij één van de Feyenoorders die ik wel serieus neem, maar ik zie dat jij door de omstandigheden bij Feyenoord je objectiviteit bent verloren. Geef niet hoor, sterkte met alles ^O^
Ik reageer altijd zo achterlijk op mensen die nog te dom zijn om te schijten. Jij bent daarin geen uitzondering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516336
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:48 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat klopt, het is namelijk vrij triest dat Feyenoorders vaak lopen te huilen over de arbitrage (PSV-ers ook trouwens) terwijl ze de scheidsrechter vaker mee hebben dan tegen.
Huilen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516360
quote:

[..]

_O-
  zondag 14 september 2014 @ 15:50:37 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144516380
Feyenoord heeft gewoon gefaald man, hoeven we helemaal niet moeilijk om te doen. Donderdag en zondag weer een kans. Niets aan te doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144516400
quote:

[..]

Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit eens rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.
Jezus, anders haal je even een wedstrijd van 5 jaar geleden aan. Dat je dergelijke futiliteiten uberhaupt nog weet zeg. :')
pi_144516438
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jezus, anders haal je even een wedstrijd van 5 jaar geleden aan. Dat je dergelijke futiliteiten uberhaupt nog weet zeg. :')
Details van sommige Klassiekers onthoud ik wel hoor, het is niet altijd zo dat we met 5-1 winnen namelijk :P
pi_144516450
quote:

[..]

Het zit je wel dwars hé. :')
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 15:53:07 #41
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144516475
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Shreyas het volgende:

[..]

In het kader van volledigheid en objectiviteit, waarden die een groot denker als jij waarschijnlijk hoog in het vaandel hebt staan, houd je ook bij wanneer Feyenoord benadeeld wordt?
pi_144516499
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het zit je wel dwars hé. :')
Ik geloof dat niemand blij is met arbitrale blunders
pi_144516524
Onze directe concurrent, Vitesse, de huidige nummer 17 op de ranglijst, staat met 3-0 voor tegen Excelsior, en nadert ons tot 1 punt. :r
pi_144516592
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik geloof dat niemand blij is met arbitrale blunders
Als volgende week Immers in de laatste minuut de winnende maakt met zijn handen hoor je niemand in Rotterdam klagen hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516627
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Als volgende week Immers in de laatste minuut de winnende maakt met zijn handen hoor je niemand in Rotterdam klagen hoor.
Jawel, dat betekent dat hij er blijkbaar nog steeds in staat.
pi_144516649
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jawel, dat betekent dat hij er blijkbaar nog steeds in staat.
Subersub, stormram dit dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144516664
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Subersub, stormram dit dat.
Enige rol waar ik hem nog wel in wil zien dit seizoen eigenlijk. Voor de rest moet hij gewoon optyfen.

Misschien is Vermeergod een optie op 10.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2014 15:59:22 ]
pi_144517046
triest, het verbaast me ook helemaal niet dat we hebben verloren. altijd hetzelfde gekloot en punten morsen tegen zeer zwakke tegenstanders of in hele belangrijke wedstrijden een dikke voorsprong weggegeven. Dit zal nog wel heel lang doorgaan zo, stelletje prutsers ook.
pi_144517314
Hoe vaak heeft fey trouwens achter elkaar in eredivisie verband thuis verloren?
Nu al 2, met kans op 3 volgende week :P
hhhhh
pi_144517384
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe vaak heeft fey trouwens achter elkaar in eredivisie verband thuis verloren?
Nu al 2, met kans op 3 volgende week :P
Ze begonnen vorig seizoen met 3 nederlagen op rij, dus het is sowieso geen record
pi_144517397
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ze begonnen vorig seizoen met 3 nederlagen op rij, dus het is sowieso geen record
Bedoelde thuis :P
hhhhh
  zondag 14 september 2014 @ 16:34:28 #52
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144517827
Een punt boven de degradatiestreep
pi_144517931
Ach, we staan ten minste boven Dordrecht, Go Ahead, Vitesse en Heracles.
  zondag 14 september 2014 @ 16:38:59 #54
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144517950
quote:

[..]

Laat maar
  zondag 14 september 2014 @ 16:40:10 #55
262211 hhh38
pi_144517978
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ach, we staan ten minste boven Dordrecht, Go Ahead, Vitesse en Heracles.
Dordrecht moet nog
pi_144518458
quote:

[..]

Je hebt het maar druk met Feijenoord..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144519082
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Enige rol waar ik hem nog wel in wil zien dit seizoen eigenlijk. Voor de rest moet hij gewoon optyfen.

Misschien is Vermeergod een optie op 10.
Doe eens normaal jij.
pi_144519095
We zijn een beetje prikkelbaar allemaal. Kolere :D
pi_144519132
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:16 schreef Vasion het volgende:
We zijn een beetje prikkelbaar allemaal. Kolere :D
Ik niet.
pi_144519718
We missen gewoon een type Joost Broerse.
pi_144519989
Kazim die Lamprou een duw gaf na die goal _O- Die kabouter vloog gewoon weg.
pi_144520317
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Kazim die Lamprou een duw gaf na die goal _O- Die kabouter vloog gewoon weg.
De halve eredivisie vliegt weg bij een schouderduw van Kazim, zullen we wel weer de nodige vrije trappen tegen voor krijgen ;( KNJB dit dat ;(
  zondag 14 september 2014 @ 18:02:01 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144520470
De wil om te winnen en de beste te zijn heeft Kazim alvast gemeen met zijn voorgangers Pellé en Guidetti. Nu nog een hele wedstrijd kunnen spelen en dat zit wel snor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144520801
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
De wil om te winnen en de beste te zijn heeft Kazim alvast gemeen met zijn voorgangers Pellé en Guidetti. Nu nog een hele wedstrijd kunnen spelen en dat zit wel snor.
Yep. Hopelijk zit het met z'n scoren vermogen ook goed. Zijn kopbal zat er iig goed in.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 14 september 2014 @ 18:32:38 #65
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_144521408
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef eight het volgende:

[..]

Yep. Hopelijk zit het met z'n scoren vermogen ook goed. Zijn kopbal zat er iig goed in.
Die omhaal was ook niet gek. Hij is volgens mij vrij capabel hoor.
pi_144521612
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

Die omhaal was ook niet gek. Hij is volgens mij vrij capabel hoor.
Die omhaal was heerlijk. Wat een baas.
  zondag 14 september 2014 @ 18:42:01 #67
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144521689
Vermeer was goed.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144521725
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer was goed.
Wie?
  zondag 14 september 2014 @ 18:43:29 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144521734
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wie?
Die vliegende aap in het doel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144522182
keer verliezen van willem 2 kan gewoon gebeuren
pi_144522243
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:57 schreef Tyron het volgende:
Kun je nagaan als ze tegen Willem 1 hadden gespeeld.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_144522315
Dacht trouwens dat we na Fernández uit bij PEC vorig jaar af hadden gerekend met het complex van scorende oud-spelers, maar dat was gisteren ook weer ouderwets terug :')

Die Armenteros heeft gisteren meer goed gedaan dan in het hele vorige seizoen bij ons :')
pi_144522431
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:57 schreef Tyron het volgende:
Willem 2 dat al sinds 2009 niet uit had gewonnen.. Het is geen incident, tegen Utrecht gebeurde het ook.
  zondag 14 september 2014 @ 19:56:12 #74
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_144524543
Cissé heeft een aardig gemaakt dit weekend :D
pi_144526272
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Dacht trouwens dat we na Fernández uit bij PEC vorig jaar af hadden gerekend met het complex van scorende oud-spelers, maar dat was gisteren ook weer ouderwets terug :')

Die Armenteros heeft gisteren meer goed gedaan dan in het hele vorige seizoen bij ons :')
Armenteros was echt belachelijk idd, die kon nu opeens wel sprinten, een bal aannemen, dribbelen en een voorzet geven, dat heb ik vorig jaar niet één keer gezien
pi_144527409
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Willem 2 dat al sinds 2009 niet uit had gewonnen.. Het is geen incident, tegen Utrecht gebeurde het ook.
ik had hetzelfde met het feit dat we constant tegendoelpunten kregen bij het eerste het beste schot dat de tegenstander op goal had. Dan kregen we weer 10 kansen, lag hij er aan de andere kant weer in. Vroeg me af waarom het nooit mee zat. Alleen nu gebeurt dit inmiddels al ongeveer een jaar of twee, dus blijkt het gewoon iets systematisch.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_144527725
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cissé heeft een aardig gemaakt dit weekend :D
Een aardig wat?
pi_144528061
Sevilla gaat ons echt verkrachten, speelde niet super maar het was gewoon van een veel en veel hoger niveau
  zondag 14 september 2014 @ 21:06:35 #79
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_144529000
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef Vasion het volgende:

[..]

Een aardig wat?
Doelpuntje :+
pi_144530450
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef Henrys het volgende:
Sevilla gaat ons echt verkrachten, speelde niet super maar het was gewoon van een veel en veel hoger niveau
Wordt een zaadpot. Zakelijke 2-0 winst voor Sevilla en gaan vooral het balletje rondtikken uit verveling.
  zondag 14 september 2014 @ 21:41:55 #81
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144531426
Lekker 5-3-2 gaan spelen, met Manu en Schaken voorin, loerend op de counter. Schade beperkt houden daar. Tegen Luik en die Kroatische club moeten we de punten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_144532162
quote:

[..]

Baboheld _O_

Door zn pa gehaald door zn pa betaald _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2014 21:57:40 ]
pi_144532239
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef Cara het volgende:

[..]

ik had hetzelfde met het feit dat we constant tegendoelpunten kregen bij het eerste het beste schot dat de tegenstander op goal had. Dan kregen we weer 10 kansen, lag hij er aan de andere kant weer in. Vroeg me af waarom het nooit mee zat. Alleen nu gebeurt dit inmiddels al ongeveer een jaar of twee, dus blijkt het gewoon iets systematisch.
Ik dacht altijd dat t aan Mulder lag, maar Vermeer overkwam t gister ook
pi_144532771
Is dit seizoen trouwens die nieuwe regeling ingegaan dat als je de Europa league wint, je een ticket CL krijgt voor volgend seizoen.
  zondag 14 september 2014 @ 22:13:06 #85
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144533001
Voorronde CL volgens mij.
pi_144533275
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:
Is dit seizoen trouwens die nieuwe regeling ingegaan dat als je de Europa league wint, je een ticket CL krijgt voor volgend seizoen.
:D :+
pi_144533322
quote:
Volgend jaar zitten we in Pot 1.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_144533402
quote:
En mocht dat onverhoopt niet lukken, moeten we de beker maar winnen, dan zijn we iig verzekerd van groepsfase EL
  zondag 14 september 2014 @ 22:25:00 #89
262211 hhh38
pi_144533571
VBL / PEC Zwolle #15 Diederik succes in Amsterdam

Die reacties op dat nepinterview _O-
pi_144535090
Tegen Twente uit was het toch best aardig? Het kan dus wel....(Ik heb de wedstrijd gister (godzijdank) niet kunnen zien)
pi_144535876
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
VBL / PEC Zwolle #15 Diederik succes in Amsterdam

Die reacties op dat nepinterview _O-
_O-

Dat hele topic zit vol met mensen die vroeger voor Feyenoord of Ajax waren. Dan krijg je dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 september 2014 @ 23:42:30 #92
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144537519
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Dat hele topic zit vol met mensen die vroeger voor Feyenoord of Ajax waren. Dan krijg je dat.
Net als het twente topic.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144538093
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Suggestief.

Overigens weer een fantastische wedstrijd Caland, niet? Feyenoord is pure middelmaat; Zwolle heeft een betere selectie.
pi_144542213
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
We missen gewoon een type Joost Broerse.
We missen een spits die een bal kan aannemen, een type profvoetballer.
Onze huidige spits zou bij een hoofdklasser nog niet in de basis staan.
Ik begin steeds meer te snappen waarom Excelsior hem heeft laten gaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144542247
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:41 schreef PIETR het volgende:
Lekker 5-3-2 gaan spelen, met Manu en Schaken voorin, loerend op de counter. Schade beperkt houden daar. Tegen Luik en die Kroatische club moeten we de punten pakken.
Inderdaad, of 4-4-2. Maar in ieder geval met 2 spitsen.
Jammer dat Kazim nog geschorst is. Als hij fit is zondag direct opstellen, anders zondag ook 5-3-2/4-4-2. Lekker met Clasie/El Ahmadi/Toornstra/Immers.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144542265
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

We missen een spits die een bal kan aannemen, een type profvoetballer.
Onze huidige spits zou bij een hoofdklasser nog niet in de basis staan.
Ik begin steeds meer te snappen waarom Excelsior hem heeft laten gaan.
Hij zat inderdaad op de bank bij Excelsior.

Schijnbaar was hij zelfs daar niet goed genoeg voor de basis 11. :')
pi_144542304
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij zat inderdaad op de bank bij Excelsior.

Schijnbaar was hij zelfs daar niet goed genoeg voor de basis 11. :')
En ik snap waarom. Wat triest dit ;(
pi_144545131
Hahn deed het gisteren voortreffelijk tegen PSV.

Denk dat we nu wel kunnen stellen dat de technische staf van Feyenoord even langs een opticien moet of de poep uit hun ogen spoelen
  maandag 15 september 2014 @ 11:44:40 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144545210
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:

Denk dat we nu wel kunnen stellen dat de technische staf van Feyenoord even langs een opticien moet of de poep uit hun ogen spoelen
Omdat Hahn eens een goeie wedstrijd keept? Vorig seizoen blunder na blunder bij Dordrecht in de 2e seizoenshelft.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_144545271
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:

Dan is hij er misschien na dit seizoen klaar voor, als hij een lange reeks goed gekeept heeft.
Hebben we mooi 2 heel goede keepers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')