ik had hetzelfde met het feit dat we constant tegendoelpunten kregen bij het eerste het beste schot dat de tegenstander op goal had. Dan kregen we weer 10 kansen, lag hij er aan de andere kant weer in. Vroeg me af waarom het nooit mee zat. Alleen nu gebeurt dit inmiddels al ongeveer een jaar of twee, dus blijkt het gewoon iets systematisch.quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Willem 2 dat al sinds 2009 niet uit had gewonnen.. Het is geen incident, tegen Utrecht gebeurde het ook.
Een aardig wat?quote:Op zondag 14 september 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cissé heeft een aardig gemaakt dit weekend
Wordt een zaadpot. Zakelijke 2-0 winst voor Sevilla en gaan vooral het balletje rondtikken uit verveling.quote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef Henrys het volgende:
Sevilla gaat ons echt verkrachten, speelde niet super maar het was gewoon van een veel en veel hoger niveau
Baboheldquote:Op zondag 14 september 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit eens rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.
Ik dacht altijd dat t aan Mulder lag, maar Vermeer overkwam t gister ookquote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef Cara het volgende:
[..]
ik had hetzelfde met het feit dat we constant tegendoelpunten kregen bij het eerste het beste schot dat de tegenstander op goal had. Dan kregen we weer 10 kansen, lag hij er aan de andere kant weer in. Vroeg me af waarom het nooit mee zat. Alleen nu gebeurt dit inmiddels al ongeveer een jaar of twee, dus blijkt het gewoon iets systematisch.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:
Is dit seizoen trouwens die nieuwe regeling ingegaan dat als je de Europa league wint, je een ticket CL krijgt voor volgend seizoen.
Volgend jaar zitten we in Pot 1.quote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:
Is dit seizoen trouwens die nieuwe regeling ingegaan dat als je de Europa league wint, je een ticket CL krijgt voor volgend seizoen.
En mocht dat onverhoopt niet lukken, moeten we de beker maar winnen, dan zijn we iig verzekerd van groepsfase ELquote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
VBL / PEC Zwolle #15 Diederik succes in Amsterdam
Die reacties op dat nepinterview
Net als het twente topic.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hele topic zit vol met mensen die vroeger voor Feyenoord of Ajax waren. Dan krijg je dat.
Suggestief.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hele topic zit vol met mensen die vroeger voor Feyenoord of Ajax waren. Dan krijg je dat.
We missen een spits die een bal kan aannemen, een type profvoetballer.quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
We missen gewoon een type Joost Broerse.
Inderdaad, of 4-4-2. Maar in ieder geval met 2 spitsen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:41 schreef PIETR het volgende:
Lekker 5-3-2 gaan spelen, met Manu en Schaken voorin, loerend op de counter. Schade beperkt houden daar. Tegen Luik en die Kroatische club moeten we de punten pakken.
Hij zat inderdaad op de bank bij Excelsior.quote:Op maandag 15 september 2014 09:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
We missen een spits die een bal kan aannemen, een type profvoetballer.
Onze huidige spits zou bij een hoofdklasser nog niet in de basis staan.
Ik begin steeds meer te snappen waarom Excelsior hem heeft laten gaan.
En ik snap waarom. Wat triest ditquote:Op maandag 15 september 2014 09:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij zat inderdaad op de bank bij Excelsior.
Schijnbaar was hij zelfs daar niet goed genoeg voor de basis 11.
Omdat Hahn eens een goeie wedstrijd keept? Vorig seizoen blunder na blunder bij Dordrecht in de 2e seizoenshelft.quote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:
Hahn deed het gisteren voortreffelijk tegen PSV.
Denk dat we nu wel kunnen stellen dat de technische staf van Feyenoord even langs een opticien moet of de poep uit hun ogen spoelen
Dan is hij er misschien na dit seizoen klaar voor, als hij een lange reeks goed gekeept heeft.quote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:
Hahn deed het gisteren voortreffelijk tegen PSV.
Denk dat we nu wel kunnen stellen dat de technische staf van Feyenoord even langs een opticien moet of de poep uit hun ogen spoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |