Goed dan was het 10 tegen 10, maar Feyenoord heeft dus geprofiteerd van de man-meer-situatie die er dus enkel ontstond door een arbitrale blunder.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En een speler van ADO kreeg weer geel waar rood op zijn plaats was. Wat is je punt nu precies?

Dat mag misschien zo zijn, daar kun je inderdaad over discussiëren, maar je weet niet hoe het verloop geweest zou zijn als Feyenoord met 10 man had komen te staan, of als ADO met 11 man had mogen blijven staan.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.

Neuh, Feyenoord had met twee man meer moeten staan maar door een arbitrale blunder gebeurde dat niet.quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed dan was het 10 tegen 10, maar Feyenoord heeft dus geprofiteerd van de man-meer-situatie die er dus enkel ontstond door een arbitrale blunder.

Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit eens rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat mag misschien zo zijn, daar kun je inderdaad over discussiëren, maar je weet niet hoe het verloop geweest zou zijn als Feyenoord met 10 man had komen te staan, of als ADO met 11 man had mogen blijven staan.

Wauw. Je bent er wel mee bezig zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit een rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.

Onzin. Alweer.quote:Op zondag 14 september 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit een rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.

Normaliter ben jij één van de Feyenoorders die ik wel serieus neem, maar ik zie dat jij door de omstandigheden bij Feyenoord je objectiviteit bent verloren. Geef niet hoor, sterkte met allesquote:Op zondag 14 september 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, Feyenoord had met twee man meer moeten staan maar door een arbitrale blunder gebeurde dat niet.

Dat klopt, het is namelijk vrij triest dat Feyenoorders vaak lopen te huilen over de arbitrage (PSV-ers ook trouwens) terwijl ze de scheidsrechter vaker mee hebben dan tegen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wauw. Je bent er wel mee bezig zeg.

Ik reageer altijd zo achterlijk op mensen die nog te dom zijn om te schijten. Jij bent daarin geen uitzondering.quote:Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Normaliter ben jij één van de Feyenoorders die ik wel serieus neem, maar ik zie dat jij door de omstandigheden bij Feyenoord je objectiviteit bent verloren. Geef niet hoor, sterkte met alles

Huilen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, het is namelijk vrij triest dat Feyenoorders vaak lopen te huilen over de arbitrage (PSV-ers ook trouwens) terwijl ze de scheidsrechter vaker mee hebben dan tegen.

quote:Op zondag 14 september 2014 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, het is namelijk vrij triest dat Feyenoorders vaak lopen te huilen over de arbitrage (PSV-ers ook trouwens) terwijl ze de scheidsrechter vaker mee hebben dan tegen.

Jezus, anders haal je even een wedstrijd van 5 jaar geleden aan. Dat je dergelijke futiliteiten uberhaupt nog weet zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, het blijft speculeren, neemt niet weg dat je met een man meer toch vaker in het voordeel bent dan met een man minder. Verder is dit hypocrisie ten top, toen Babovic (Feyenoord) ooit eens rood kreeg tegen Ajax (2009/2010) en Ajax met 5-1 won zei iedereen dat het kwam omdat Feyenoord met 10 man verder moest.

Details van sommige Klassiekers onthoud ik wel hoor, het is niet altijd zo dat we met 5-1 winnen namelijkquote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, anders haal je even een wedstrijd van 5 jaar geleden aan. Dat je dergelijke futiliteiten uberhaupt nog weet zeg.

Het zit je wel dwars hé.quote:Op zondag 14 september 2014 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]

In het kader van volledigheid en objectiviteit, waarden die een groot denker als jij waarschijnlijk hoog in het vaandel hebt staan, houd je ook bij wanneer Feyenoord benadeeld wordt?quote:Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Normaliter ben jij één van de Feyenoorders die ik wel serieus neem, maar ik zie dat jij door de omstandigheden bij Feyenoord je objectiviteit bent verloren. Geef niet hoor, sterkte met alles

Ik geloof dat niemand blij is met arbitrale blundersquote:

Als volgende week Immers in de laatste minuut de winnende maakt met zijn handen hoor je niemand in Rotterdam klagen hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand blij is met arbitrale blunders

Jawel, dat betekent dat hij er blijkbaar nog steeds in staat.quote:Op zondag 14 september 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als volgende week Immers in de laatste minuut de winnende maakt met zijn handen hoor je niemand in Rotterdam klagen hoor.

Subersub, stormram dit dat.quote:Op zondag 14 september 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, dat betekent dat hij er blijkbaar nog steeds in staat.

Enige rol waar ik hem nog wel in wil zien dit seizoen eigenlijk. Voor de rest moet hij gewoon optyfen.quote:

Ze begonnen vorig seizoen met 3 nederlagen op rij, dus het is sowieso geen recordquote:Op zondag 14 september 2014 16:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe vaak heeft fey trouwens achter elkaar in eredivisie verband thuis verloren?
Nu al 2, met kans op 3 volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |