quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ik hoop, als een naieve, hardleerse Feyenoorder, toch weer op een verrassing.quote:
Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen?quote:Op zondag 14 september 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Immers heeft ingeleverd op salaris om gegarandeerde speelminuten in zn contract te laten opnemen.
Ja. Eigenlijk goud, maar dat konden ze van de telegraaf toch niet helemaal maken t.o.v. Blind (werd beslist in de laatste wedstrijd, elke blinde zag dat Immers beter speelde maar dat hebben ze toch maar even tegengehouden)quote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen?
Klopt, is gebaseerd op cijfers die journalisten van de Telegraaf wekelijks uitdelen naar aanleiding van het vertoonde spel.quote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen?
Volgens mij zijn het geen journalisten maar oud-spelers die de cijfers geven.. maar dat er de laatste speeldag is gemanipuleerd is wel duidelijk. Ach, lekker boeiend.. als je Immers de gouden schoen geeft kan je niet meer serieus worden genomen natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, is gebaseerd op cijfers die journalisten van de Telegraaf wekelijks uitdelen naar aanleiding van het vertoonde spel.
Inderdaad, ben blij dat Immers niet de gouden schoen heeft gewonnen. Des te meer argumenten had Rutten gehad om Immers te blijven opstellen.quote:Op zondag 14 september 2014 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het geen journalisten maar oud-spelers die de cijfers geven.. maar dat er de laatste speeldag is gemanipuleerd is wel duidelijk. Ach, lekker boeiend.. als je Immers de gouden schoen geeft kan je niet meer serieus worden genomen natuurlijk.
Zonder dat cadeautje in de eerste wedstrijd inderdaad 16equote:Op zondag 14 september 2014 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Virtueel staan we slechts 1 punt boven de 16e en 17de plaats trouwens.
Beetje opportunistisch, dat wel, aangezien we pas 5 wedstrijden onderweg zijn, maar het speelschema wordt er niet heel veel makkelijker op de komende weken, en willen we nog wat maken van dit seizoen en misschien top 5 eindigen dan moeten we toch niet te lang wachten met punten pakken.
En gisteren weer een duidelijke pingel niet gekregen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zonder dat cadeautje in de eerste wedstrijd inderdaad 16e
Te Vrede zou hem wel weer gemist hebben, zie FC Twentequote:Op zondag 14 september 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En gisteren weer een duidelijke pingel niet gekregen.
quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te Vrede zou hem wel weer gemist hebben, zie FC Twente
Goede inhoudelijke reactiequote:
Dat doet er niks aan af natuurlijk. Maar ga vooral door met je boehoehoe Feyenoord heeft altijd de scheids mee jankverhaal.quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te Vrede zou hem wel weer gemist hebben, zie FC Twente
Over welk cadeautje heb je het in godsnaam?quote:Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zonder dat cadeautje in de eerste wedstrijd inderdaad 16e
Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.quote:Op zondag 14 september 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over welk cadeautje heb je het in godsnaam?
De eerste wedstrijd wonnen we, weliswaar tegen de verhoudingen in, met 0-1 bij ADO in blessuretijd, door gewoon een goed opgezette aanval en een goed ingekopte kopbal van Te Vrede. Al was het één van de weinig goede acties die hele wedstrijd.
Dat Feyenoord daar verder niet goed speelde maakt het nog geen cadeautje. Een cadeautje is als je een overwinning uit het vuur sleept door een scheidsrechterlijke dwaling of enorme blunder van een tegenstander.
En een speler van ADO kreeg weer geel waar rood op zijn plaats was. Wat is je punt nu precies?quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |